9.Bölüm

39 7 25
                                    

Uraz Can 'dan
Gözlerim kocaman açılmış ekime bakıyorum kızın boynunu kırdı resmen onun böyle biri olduğunu bilmiyordum giyinme odasını doğru gidince bende arkasından koştum ona bunu sormaliydim niye yaptığını ben tam soyunma odalarina girecekken korumalar beni emgelledi "beyfendi burasi yasak giremezsiniz" dedi korumayi taktim mi tabiki de hayir kafayi korumaya gömdüm ilerledim ekimin girdigi odaya bodoslama daldim  keşke dalmasaymisım dedim kendi kendime ekim "yavas lan hayvan "dedi  bu kiza neden kimseye yakışmayan argo kelimeler yakışıyor acaba  bilen var mı ??

Yazarınizdan

Erkek  mal mal ekime bakarsan ekim sinirlendi iyice" göğüslerime bakman bittiyse niye  geldigini soylüyecek misin yoksa söyletirim mi sana  ne dersin "  Uraz  bir anda kendine gelip "kimsin sen nasil bu kadar iyi dövüşebiliyorsun  kim öğretti  sana böyle  dövüşmeyi  söylesene ekim kimsen sen konus susma " diye bağırdı ekime  ekim ise sinirden iyice gerildi  "sanane lan sanane  sen kimsin de bana hesap soruyosun "diye bağırdı

Urazdan

Sinirden iyice gerildim gelmis bana sen kimsin diye bagırıyor ben kim miyim harbiden ben kimdin niye burdayim ben kimsem kimim ama bu kiz beni  taniyacakti ani bir hareketle ekimi duvara yasladim bedenini bedenime yasladim  kulagına eğilip "ben kim olduğumu s*kt*r  et asil sen kimsin niye böylesin anlat ekim anlat ki seni koruyabilim anlat "
dedim niye onu koruyacaktim en onemlisi kimden koruyacaktim  ekim birden bire beni alıp ters çevirdi simdi ben duvara yapişmışken ekim bana bedenini bastıriyordu benim gibi kulagıma eğilip

Ekimden

"Sen bana hesap soramazsin ben senin bildigin masum kizlardan degilim benden uzak dur beni korumaya ihtiyacım yok beni kimseden de koruma  benden uzak dur Uraz Can Yıkılmaz " dedim once bir mal gibi kaldi  bende o sirada elbise mi giydim canta mı alıp kapiyi actim tam cikarken uraz "sen nasil birisin kimsin derdin ne  bilmiyorum ama ögrenicem o zaman bana kendini anlatmaya sem geliceksin ekim yüsra bilinir " dedi  tınlamayıp ciktim  çıkışa doğru yürüdüm  motorumu binip son gaz eve sürdüm  kırmızı ışık yaninca durdum yanıma araba yanaşıp durdu  penceresi acıldi ayperi  "ekim biraz  konuşalim mi" dedi  bu kiz masum benim aksime bana uymazdi ama kirmadim "tamam yarin okul cikisin da konuşuruz "dedim   yeşil ışık yaninca gaza bastim eve vardim motoru kapinin önüne  bırakıp  eve girdim ne de olsa korumalar alirdi eve girip odama çıktım  kapiyi acip iceriye girdim ışığı  yakinca abimi gördüm  uymayıp beni bekliyordu beni görünce ayaga kalkti "kardeşim "diye sarıldı  karşılık vermedim benim onlardan uzaklaşalı cok oldu geç kaldin be abi çok geç kaldin hatta ben ona sarilmadigimi anlayinca geri çekildi  "nerdeydin "dedi goz deviresim geldi sanki bilmiyordu nerde oldugumu sorusunu es geçip  bonyaya doğru  yurudum "yorgunum dus alip uyuyacagim cikarken kapayi kapat "dedim abim "ekim " desede banyoya girip kapiyi kapattim cogunuz benim egilu kendini begenmis biri oldugumu dusunebilir ama bir de benim gözümden  bakin abim bana cok gec kaldi duşu alip ciktim üstümü giyinip saclarımı kuratmadan direk yattim yarin uzun bir gun olacak degil mi ??

Merhabalar arkadaşlar bir gunde iki bölüm benden size bir supriz olsun iyi okumalar sizi seviyorum begeni ve yorum gelirse arka arkaya iki bölum atarim yine dedigim gibi bolumlerin coğu hazir  sınır koymuyorum ama az begeni ve yorum gelirse bolum atmam
🤗🤗🤗🤗🤗🤗😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😙😙😙😚😚😚😚😑❤❤❤❤

SEN BENİMSİN MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin