Felszaladtam a lépcsőn, és nagy nehezen végigszenvedtem az órákat.
Penelopeval elindultunk a szobánkba, és ledobtuk a cuccainkat. Mikor indultam volna kifelé, Dumbly termett az ajtóba.
-Szervusz Cara! Hogy telt az első napod? Óh, jó napot Yorkman kisasszony! -lépett be az ősz szakállú férfi.
-Köszönöm jól.. Kivéve a bájitalórát Pitonnal. -tettem karba a kezeim, és húztam össze a szemem. -Gyűlöl. Harryt is. És tett egy rossz megjegyzést rólad. -néztem fel a plafonra, és kihangsúlyoztam a mondat végét. Dumbly szeme elkerekedett.
-Piton bántott? Mit csinált? Harryvel is? Rólam mondott?? -zúdította rám a kérdéseit, mire elmeséltem mindent.
-Hmm.. Beszélek vele. -mondta, majd megölelt, és kiment. -Majdnem elfelejtettem! Malfoy lent vár a tónál. -mosolyodott el, majd becsukta az ajtót. -Mázlista vagy. -nevetett Penelope, majd bólintottam. -Várj! Malfoy?? -kerekedett el a szeme, mire tereltem a témát.
-Mostmár mennem kell! Majd jövök! -mosolyogtam rá, és leszaladtam a nagykapuhoz.
Kimentem az udvarra, és a tó felé vettem az irányt. A lágy őszi szellő belekapott kiengedett hajamba, és finoman meglibbentette a tincseim. A nagy fa alá álltam, mikor valami megkoppant a fejemen. Felnéztem, és a mosolygó Dracot láttam a fa ágai közt. Ellökte magát az ágról, és elém ugrott. Jól kiszámolta, mivel alig volt köztünk pár centi. Na jó, inkább pár miliméter.
Közelségére elpirultam, ami nálam annyit tesz, hogy a fejbőrömtől a lábujjaimig vörös vagyok. A fiú mosolyra húzta a száját, és belenézett a szemeimbe. Szürke íriszei pontosan passzoltak hófehér bőréhez, és tejfölszőke hajához. Kezeit átfonta a derekam körül, és...
-Draco Malfoy! Vedd el a kezeidet a lány derekáról, és tartsd meg a 10 métert! -csapott közénk egy szintén hófehér bőrű férfi, tejfölszőke hajjal..
Draco dünnyögött valamit, és megforgatta a szemeit.
-Apa! Már nem vagyok 11! -rúgott bele egy ártatlan kőbe, amit elnyelt a tó sötét vízmennyisége.
A férfi rámpillantott, majd elakadt a száján a szó. Magamrapillantottam, de nem voltam se meztelen, semmi sem volt rajtam. Értetlenül néztem rá, mire nagy nehezen kinyögött valamit.
-A Nagy úr szava igaz! -suttogta, majd elrángatta magával Dracot.
Kinek a szava? Milyen Nagy úr?? Draco szomorúan pillantott utánam, majd apja rántott egyet rajta, és nem nézett rám vissza...
YOU ARE READING
⚜️ Draco Malfoy FF. ⚜️
Fanfiction„-Szerintem nem örülne, ha így látna minket.. -húzta mosolyra a száját, mire belebokszoltam a vállába. -Hülye! -nevettem el magam, és megpusziltam hófehér homlokát.