-És melyik házba akarsz kerülni? -nézett rám, miközben kismajmomat simogatta.
-Hát, ezen még annyira nem gondolkodtam, de nekem tulajdonképpen édes mindegy. Persze a nagybátyám miatt a Griffendélt, vagy a Hollóhátat céloztam meg, de még a Mardekár is jó nekem. -mosolyogtam rá, mire elhúzta a száját.
-Te is hülye griffendéles akarsz lenni? -horkantott fel, és visszadobta a kezembe Ollyt, aki halk nyekkenésel díjazta ezt a műveletet.
-Mondtam, hogy nekem mindegy. Egyébként is, a nagybátyám akarja hogy Griffendéles legyek. De persze jó lenne annak lenni. -dőltem hátra hirtelen, mivel megérkeztünk..
-Sok sikert! -köpte oda Draco, és csomagjait fogva kitrappolt a vagonból. Csalódottan néztem utánna, de mivel mindenki megindult lefele, ezért én is kiszálltam a vonatból. Ahogy kiléptem, pont láttam ahogy egy hollófekete hajú lány ráugrik Dracora, és szorosan megöleli.. Dobbantottan egyet, és elindultam a tóparton sorakozó csónakok felé.••⚫️⚫️••
Minden diák a nagyterembe sietett, ezért követtem a példájukat. A terem tényleg hatalmas volt, a fejünk felett hosszú csillárok csüngtek. Helyet foglaltam Dracoék asztalánál, jó messze tőle. Beülve a fal mellé, figyeltem a gyerekeket, de egyszer csak negszólalt Dumbly egy szószék mögül.
-Kedves diákok! Köszöntök mindenkit az új roxfortos tanévetekben. Iskolánk egy új diáklánnyal gyarapodott, aki nem más, mint Cara Margaret Dumbledore! -szólitott ki maga mellé. Az összes diák egy emberként fordult felém, és s nevemről sugdolóztak. Pompás kezdés. Kisétáltam mindenki elé, majd leültettek egy székbe, ahol rátették a fejemre a Teszlek süveget. Vettem egy mély levegőt. Griffendél! Hollóhát!
-Cara, te nagyon okos, nagylelkű, és segítőkész leány vagy. E tulajdonságaidnak köszönhetően mindenképpen a Griffendélben a helyed... De látok benned valami sötétet, amit eddig csak Harry Potterben láttam.. Emiatt a te házad a MARDEKÁR lesz.
Ránéztem Dumblyra, aki tűnődően merengett a semmibe, majd bíztatóan rámmosolygott. Én visszasétáltam a helyemre, és fogadtam a többiek gratulációját.
-Üdv a területemen Dumbledore! -nézett rám pimaszul Draco, majd visszafordult a többiekhez.
STAI LEGGENDO
⚜️ Draco Malfoy FF. ⚜️
Fanfiction„-Szerintem nem örülne, ha így látna minket.. -húzta mosolyra a száját, mire belebokszoltam a vállába. -Hülye! -nevettem el magam, és megpusziltam hófehér homlokát.