3. - „Mardekáros lány"

2.4K 117 2
                                    

Mikor vége lett az évnyitó ünnepségnek, mindenki a szobája felé indult. Én követtem a mardekáros lányokat, de nem tudtam kivel leszek egy szobába.
-Bocsi, ki lesz a szobatársam? -kérdeztem meg egy barna, szögegyenes hajú lányt.
-Én! -nevetett, majd megragadta a kezem, és a szobája felé húzott, ahol a ládám várt, és Olly. A kismajom érkezésemre felkapta apró fejét, és „finoman" célozta, hogy éhes. Megetettem, majd rátettem a ládámra. Elterültem az ágyon, és egy pillanatra behunytam a szemem, de pihenésem hangos kuncogások, és... Tudjátok mik szakították meg.
-Ki van a másik szobába? -kérdeztem meg szobatársam.
-Pansy és Draco.. -forgatta meg a szemét.. Ledermedtem...Draco a másik szobában Pensyvel ....
-Egyébként hogy hívnak? -kérdeztem a lányt.
-Penelope Yorkman. -rázott velem kezet. -A te neved már tudom! -mosolygott, és belerúgva a falba jelezte Dracoéknak, hogy halkítsanak. Nagyon rosszul esett.. Nem is értem mit vártam. Majd pont Draco Malfoynak fogok kelleni.. Badarság!

                       ••⚫️⚫️••

-Szervusz Mardekáros lány! -nyitott be a szobába Draco. Tejfölszőke haja kuszán lógott bele szürke szemeibe, amikkel engem kémlelt.
-Szia Draco! Remélem jól mulattatok Pansyvel. Máskor kicsit halkabban oké? -mosolyogtam rá cinikusan, mire a fiú feje komorrá változott.
-Látom Dumbledore nem tanított meg a jómodorra! -sziszegte, majd lépett egyet felém. Minden lépésével fogytak a centiméterek, amik elválasztottak volna minket. Az adrenalin hatalmas mennyiségben robogott ereimben, de tűrtőztettem magam, hogy ne üssem le. Draco mégegyet lépett, majd megéreztem meleg lehelletét a nyakamon. A hideg bizseregve futott át egész testemen, és apró megrázkódásra kényszerített.. Minden egyes porcikám beleremegett.. Óvatosan felpillantottam, és belenéztem csillogó íriszeibe. Nem olyan volt, mint a vagonba. Akkor üres volt.. Most volt benne valami más.
-Majd máskor folytatjuk. -súgta bele fülembe, majd kezét végighúzva a csípőmön, kisétált az ajtón.
Nagyokat lélegezve huppantam le az ágyamra.. Ez meg mi volt??

⚜️ Draco Malfoy FF. ⚜️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora