Reggel izgatottan keltem fel, mert ma van az első hivatalos tanítási tap, amin résztveszek.
-Jó reggelt! -köszönt Penelope, aki az órarendünket vizslatta.
-Szia! -intettem neki, majd odaléptem mellé.
Első óránk bájitóra volt, kivel mással, mint Pitonnal. Kiráz tőle a hideg, ha belenézek ébenfekete, semmitmondó szemeibe. Dumbly sokat mesélt arról, hogy régen nem ilyen volt, de mióta Tudjukki megölte Harry szüleit, begolyózott. Lily miatt.. De megbeszéltük, hogy erről senkinek sem szólunk.. Azaz én.
Felvettem egy egyszerű fekete farmert, és egy sötétzöld pulcsit, majd rávettem fekete talárom, amin a Mardekár ház címere ékeskedett. Vörös loknijaim kifésültem, és első tincseimet felkötöttem egy apró copfba. Megfogtam a könyveimet, és Penelopeval elindultunk.••⚫️⚫️••
A lány a kastély egyik régi tömlöcébe vezetett, ami elég hátborzongató volt.. Főleg, hogy mindenféle döglött állat, meg növény díszelgett a falakon sorakvó polcokon. A terem elejében egy nagy fekete asztal volt, amögött pedig Piton ékeskedett, pálcáját markolászva. Ahogy rámnézett, megborzongtam.. Nagyon furcsán nézett.. Mintha írtózna tőlem.. Vagy csak szimplán utál, mert az igazgató a nagybátyám..
-Jó reggelt diákok! -kezdte dögunalmas monológját. -Mint az eddigi években megszokhattátok, a Griffendél és a Mardekár háznak ugyanakkor van velem órája. -beszélt lassan, halkan, de mégis mindenki megértette.
Leült az asztalhoz, és mi is helyet foglaltunk. Elkezdte olvasni a névsort.
-Cara Margaret Dumbledore. -nézett rám. -A mi kis... reményünk ugye? -vetett rám gúnyos mosolyt, mire értetlenkedve néztem rá.
-Draco Malfoy. -mondta ki Draco nevét, viszonylag lágyan. Piton egy féreg.. Ezt megállapíthatom.
-Harry Potter. -fűzött ugyanolyan gúnyt a fiú nevébe, mint az enyémbe. Oké, itt valami nagyon nem stimmel.
-Dumbledore kisasszony kedvéért, átismételjük az alapokat. Kedves Cara! Mondja el mit kapok, ha az ürömteába őrölt aszfodéloszgyökeret keverek? -pillantott rám ördögi komolysággal.
-Altató hatású bájitalt, amit az élő halál eszenciájának is nevezünk. -néztem rá magabiztosan, mire meghökkent. -
-Drága nagybátyja jól bemagoltatta magával ugye? -szaladt ki belőle, mire elővettem az ősi „Megöllek Dumbledore módra" nézésem. Szerintem hatásos volt, mert az óra további részében nem szólított fel.
Óra után egy origami madár fogadott a könyveim tetején, és egy „Bontsd ki!" felirat állt mellette. Szétszedtem a madarat, és leültem vele a terem előtti lépcsőre, és elkezdtem olvasni.„Órák után lent a tónál.
D."
KAMU SEDANG MEMBACA
⚜️ Draco Malfoy FF. ⚜️
Fiksi Penggemar„-Szerintem nem örülne, ha így látna minket.. -húzta mosolyra a száját, mire belebokszoltam a vállába. -Hülye! -nevettem el magam, és megpusziltam hófehér homlokát.