Unottan ballagtam Penelopéval reggelire. Elegem volt mindenből, ez pedig arckifejezéseimen is látszódott.
Leültünk az asztalhoz, majd nekiláttunk elpusztítani az ételektől roskadozó tálcákat. Mivel „mázlista" vagyok, pont Dracoval szemben kaptam helyet.. A fiú néha rámpillantott, de mikor találkozott a tekintetünk, elfordult, vagy a reggelijét kezdte túrkálni villával..••⚫️⚫️••
-Szervusztok! Ma egy nagyon érdekes állattal foglak megismertetni titeket. -köszöntött minket Hagrid, az égimeszelő vadőr, aki nem mellesleg nagyon kedves, de szeret a pohár fenekére is nézni.. Ezt az infót Dumbly mesélte.
-Bemutatom nektek, a szárnyváltó óriás főnixet! -kiáltotta Hagrid, majd mellé röppent, a híres madár. Méregvörös tollai vakítóan izzottak, horgas csőre feketén villogott. Legkülönösebb a szárnyai voltak. Négy óriás naracsszínben úszó, tüzes szárny, melyek végei, mint óriási lángcsóvák.
Mindenki csodálattal bámulta e nemes madarat.
-Rendben nebulók, Xneffy kiválaszt két embert közületek, aki felülhet a hátára, és egy felemelő élményben lehet része. -simogatta meg a férfi a főnix begyét, mire az megrázta a fejét, és felénk nézett. Citromszínű szemei gyorsan cikáztak rajtunk, majd megállapodott a tekintete két emberen.. Rajtam, és Dracon.
-Gyertek ide. -intett a kezével Hagrid, mi pedig óvatosan kisétáltunk. Ránéztem Dracora, de semmit nem tudtam leolvasni az arcáról.
Hagrid felültetett minket a madár hátára, majd felröppentünk. Mivel gyorsan mentünk, belekapaszkodtam Draco hátába, aki egy pálcasuhintással ellökött magától.
Nem értettem miért.. Szememből apró könnycseppek hullottak le a madár hátára, aki hangos rikácsolással ledobott a hátáról minket. Ezek szerint nem bírja a vizet.. Zuhanás közben elsikítottam magam.. Nem akartam meghalni.. Hangos puffanással értünk földet a fiúval.
-Mi a fenét csináltatok?!! -futott felénk Hagrid.
-Cara valami átkot szórt arra a hülye madárra, ami ledobott minket. -vágta ki magát Draco. Csalódtam benne..
-Nem igaz! Te löktél el engem a pálcáddal! A madár pedig nem bírta a könnyeimet, mert égette őt! -ordibáltam a fiú arcába.
-Elég! -csapott közénk Hagrid. -Mindketten elzárásra kerültök Piton professzorhoz! -nézett ránk dühösen a vadőr.
PITONHOZ?!! DRACOVAL???!!
YOU ARE READING
⚜️ Draco Malfoy FF. ⚜️
Fanfiction„-Szerintem nem örülne, ha így látna minket.. -húzta mosolyra a száját, mire belebokszoltam a vállába. -Hülye! -nevettem el magam, és megpusziltam hófehér homlokát.