6. - Túl sok titok

2K 107 1
                                    

Sokáig ültem ott egyedül, és nem tudtam, hogy Draco apja mire célzott.. Ha Pitom utál, köze lehet ehhez..
Elhatároztam, hogy megkeresem Dracot. Az iskola felé vettem az irányt, de akkor váratlan dolog történt.. A tejfölszőke hajú fiú rohant felém, majd mikor elém ért, vett egy nagy levegőt.
-Apám azt mondta ne találkozzak veled többet. És nem is állhatunk szóba, nem lehet köztünk több, mint ismeretség. -hajtotta le a fejét, majd beletúrt szőke hajrengetegébe. -Menni fog Draco! -suttogta magának, majd derekamnál fogva közelebb húzott magához. Apró mosolyra húzta száját, majd megcsókolt. Pillangóim rögtön felébredtek, mivel 15 évig nem láttam egy fiút se nagybátyámon kívül. Lassan eltolt magától, és keserű mosollyal indult el a kapu felé.
Én is indultam volna, de valami hideg megérintette a vállam..
-Úramisten mit akar már megint, a szívbajt hozta rám! -kapkodtam levegő után, mivel Draco apja állt mögöttem. Haját hátul egy fekete masni fogta össze, ami elég nevetségesen nézett ki.
-Ez volt az utolsó, hogy a fiamhoz értél! Nem akarom, hogy Dumbledore rokona összepiszkítsa a mi aranyvérű családunk. Ohh, el is felejtettem. Egy kis Potter vér is társult hozzád. Utcai keverék vagy te is! -sziszegte, mire hátráltam egy kicsit.
-Mi? -néztem rá kérdőn. -Mostmár végképp nem értek semmit! Mi a büdös francról magyaráz?? -fakadtam ki. A férfi arcára gúnyos mosoly vetődött.
-Ohh, szóval szent nagybátyád ezt sem közölte veled. De látom azt tudod, hogy legyél tiszteletlen egy felnőttel. Nálam ezzel a mondattal pedig végleg betelt a pohár.
-Elég! -ordítottam el magam, Draco apja pedig hátraesett. Nem tudtam, hogy csináltam. Csak azt, hogy ehhez nem kellett pálca.. És két ember van, akinek nem kellett pálca.. Dumbledore.. és.. Voldemort
  
                        ••⚫️⚫️••

Elegem volt mindenből. Az örökös titkokból.. Draco apjából, de legfőképp abból, hogy az igazi szüleimet sohasem láthattam.. Nem is tudom kik azok.. Csak annyit, hogy iskolaelsők voltak. Apa mugli volt, anya nagyon híres boszorkány, a Roxfort kiváló tanulója, Dumbledore testvére.. És itt vagyok én.. Talán ezért nem kerültem a Griffendélbe..

⚜️ Draco Malfoy FF. ⚜️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang