Levágtam magam a padba, majd összeszűkített szemmel figyeltem Dracot. Úgy meg tudtam volna fojtani. De elsőnek inkább megetetem Bolyhoskával, majd azután fojtom meg.
Nemsokára belibbent Piton is, kezében a pálcájával. Egy könnyű bűbáj segítségével az összes könyvet, ami neghaladhatta az ezret is, a földre vágta.
-Rendezzétek ABC-s sorrendbe, és ne halljam, hogy Dumbledore kisasszony Malfoy urat szapulja, különben rossz vége lesz! -vetett rám gyilkos pillantást, mire rácsaptam az asztalra.
-Maga is azt állítja, hogy megátkoztam a főnixet? -mondtam enyhe dühvel a hangomban.
-Pofa be! -kiáltotta, majd becsapta az ajtót. Mostmár értem miért nem szereti senki. Draco arcán elégedett mosoly ült, majd elővett egy almát, és hangosan beleharapott. Megforgattam a szemem, majd elkezdtem rendezni a könyveket.
-Vingardium Leviosa! -mondtam, és a könyvek felrepültek. Az „a" betűs könyveket egy csoportba rendeztem, és behelyeztem a szekrénybe. Ugyanezt csináltam a következőkkel.
-Nem óhajtasz segíteni? -néztem Dracora felvont szemöldökkel, mikor a felénél jártam.
-Nincs kedvem. -sóhajtott, majd az eddigi munkám levarázsolta, és levágta a padlóra.
-Ezt meg minek kellett? -kérdeztem, és felé tartottam a pálcám. -Nem tehetek róla, hogy a féreg apád utál engem! Te nem vagy ő! Nem vagy a marionett babája, akit kedve szerint rángathat, te meg azt csinálod amit ő mond!-sziszegtem, mire arca elkomorodott.
-Nem ismered az apám. -lépett hozzám közelebb, én pedig hátráltam. -Nem is akarom megismerni! -léptem még egyet hátrébb.
-Én szivesen megismerném a szüleid. -vágott győzedelmes mosolyt. Ezzel a mondattal belémtrafált. De mennyire.. Forró könnycseppek peregtek le arcomon, egy vastag, kemény könyv borítójára.
-A szüleimet megölték! -mondtam szaggatottan, mire nem reagált. -Soha többet ne vedd a szádra a szüleimet, különben ezer darabra porlasztalak! -kiabáltam sírva, mire Piton berontott az ajtón.
-Mi történik itt? -kérdezte higgadtan, majd rámnézett. Megdöbbent.. Eddig senki sem látott sírni. Még Dumbly se. Mindig elrejtőztem, mikor sírtam.
-Malfoy mit mondott neki? -indult el a fiú felé, aki ijedtében lehuppant a székbe. -A.. szüleit.. mondtam, hogy szívesen.. megismerném őket.. -nyögte ki Draco, és nyelt egy nagyot. Piton egy hatalmas pofonnal gazdagította a fiút, majd mdgfordult, és odalépett hozzám.
-Menjen fel az igazgatóhoz, beszéde van magával. -mondta ridegen, és kitessékelt.
ESTÁS LEYENDO
⚜️ Draco Malfoy FF. ⚜️
Fanfic„-Szerintem nem örülne, ha így látna minket.. -húzta mosolyra a száját, mire belebokszoltam a vállába. -Hülye! -nevettem el magam, és megpusziltam hófehér homlokát.