Crystal

3.6K 83 4
                                    

" Merge.am singura pe coridorul scoli, nu inteleg de ce , dar toata lumea se uita la mine ciudat . Ma uitam cu ochi larg deschisi catre niste baieti care erau satanisti , unul dintre ei se uita maraind catre mine. Am inceput sa fug ne uitanduma unde merg . Totul era prea ciudat , toata lumea se uita ciudat la mine , parca eram stricata."

        Hey , eu sunt Crystal Mirico ,am 16 ani, locuiesc in New York cu fratele meu mai mare Rafi si parinti mei , deabia ne.am mutat aici din california cu serviciul alor mei . E ciudat sa.mi stiu prieteni departe. Eu....eu sunt o fata mai timida cu oameni , dar cu prieteni sunt cea mai vorbareata , curajoasa si tupeista. Sunt o fire mai ciudata ,imi place sa ma distrez, ador sa cand , sa dansez , ador tot ce e legat de sport , dar de multe ori sunt si soricelul de biblioteca. Nu sunt ca celelalte fete , eu nu sunt o curva sau o pitipoanca , eu n.am avut nici un iubit pana acum.Sunt mai baietoasa. Am parul saten spre brunet , ochi albastri, si niste gropite dragute. Sunt destul de inalta cam 1.75. Fratele meu Rafi e blond cu ochi albastri e inalt cam 1.80 si e foarte dragut si amuzant , noi nu avem secrete unul fata de celalalt , mereu facem sport imreuna si el adora cand eu ii cant vreo melodie la pian , chitara sau cu vocea.

********************

       Astazi am prima zi de scoala.

    M.am ridicat lenesa din pat mergand spre baie. Mi.am facut rutina de dimineata. Intr.un sfarsit am reusit sa ma hotarasc cu ce ma imbrac . Mi.am luat un tricou cu un panda dragutz , niste blugi normali si niste conversi negri.

   Am coborat grabita scarile . Jos toti se aflau la masa . Am mers grabita inspre mama de unde am luat un mar.

      - Crys , te duc eu cu motorul la scoala ? ma intreaba Rafi

      - Sigur ! Haide.

Mi.am luat geanta si am plecat. Drumul nu a fost lung .

      - Pa Rafi , vin singura dupa scoala .

      - Ok.

   L.am pupat pe obraz si am plecat spre intrarea in scoala. Toata lumea se uita ciudat la mine , acum stiu cum e sa fi fata noua.

     - Tu esti Crystal ? ma intreaba o fata.

     - Da , Crystal Mirico , spun dand mana cu acea fata

      - Incantata , eu sunt Evelyn Vega, ma trimis Domnul Director sa te aduc.

......................

   Hey , inca o carte , sper sa va placa , nu sunt sigura daca va fi pe placul vostru. Va iubesc , cu drag o NEBUNA.

CrystalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum