Dintr.o data am simtit cum ma izbesc de un piept enorm. Am icnit cand am facut contact cu acea persoana.
- Au , spun eu .
- A , uitate pe unde mergi . imi spune un baiat .
- Scuze am intarziat la ore.
- Nu.i nimic , eu sunt Austin .Iar tu esti ?
- A da , eu sunt Crystal , m.am muatat ieri.
- A , ok , ce ora ai Crystal ?
- Aaaa, Muzica tu ?
- Ha, tot muzica , hai.
Dupa asta am plecat cu Austin spre clasa.
Am intrat amndoi in clasa profesorul ajunsese daja.
- Scuzatine ca am intarziat domnule !spune Austin
- Nu.i nimic , acum mergeti si asezativa.
Eu cu Austin am mers si ne.am asezat amandoi in ultima banca . Am vazut cum Mark ii adresa priviri urate lui Austin , nu inteleg de ce .
- Asa copii , pentru data viitoare veti avea de facut un proiect in echipe de cate doi duete. Fiecare cu colegul de banca. ne spune domnul profesor. Proiectul cansta in 3 melodi , fiecare una si una impreuna . Ati inteles ?
- Da , am spus cu toti.
- Ok , liberi.
Am iesit din clasa si mergeam spre Mark , care statea sprijinit de dulap si zambea spre mine. Cand ma apropiam mai mult de el , cineva ma tras de mana , acea persoana era Austin.
- Crystal , putem vorbi despre proiect ? ma intreaba el.
- Aaa , okey . ii spun eu uitanduma dupa Mark.
Austin ma prins de mana si ma tras dupa el in curtea scoli.
Mark pov.
Ce naiba se intampla , Crystal si Austin , nu cred asta . Ce treaba are el cu ea inafara de proiect ?? De ce au venit amandoi in clasa dupa ce s.a sunat ???? Ahhhh ma calca pe nervi asta . Nu stiu de ce , cred ca simt ceva pentru Crystal , dar totusi , nu am de ce sa ma speri , nu ma mira ca.mi place de ea , e frumoasa , amuzanta si desteapta.
- Hey , Mark , vi cu noi in curte ? ma intreaba Luke.
- Sigur.
Am intrat cu baieti in curtea scoli , acolo pe iarba erau Crystal si Austin care radeau. Oare ce vede la el ???
Crystal pov.
- Crys , ce fel de muzica asculti ? ma intreaba Austin.
- Aproape toate , mie imi place sa compun , deci acest proect va fi gata repede .
- Profesorul a zis ca nu trebuie sa fie melodiile noastre neaparat . spune el.
- Da , dar eu prefer sa cant melodi facute de mine , am multe.
- Si eu am . spune Austin
- Serios ?? Atunci proectul e aproape gata . Vi dupa scoala la mine sa repetam ? il intreb eu
- Sigur .
Clopotelul a sunat. Restul orelor au trecut repede , eram in fata scoli si.l asreptam pe Austin.
L.am vazut pe Mark stand sprijinit de masina lui in parcare uitandu.se la mine , am inceput sa merg spre el , pe la jumatatea drumului m.am intalnit cu Austin.
- Hai , mergem ? ma intreaba el .
- Aaa , da ok .
Am plecat amandoi spre casa. Chiar as vrea sa vorbesc cu Mark , nu am vorbit toata ziua.
Am ajuns acasa cu Austin. Acasa era Rafi .
- Buna Rafi , merg eu si.l pup pe obraz pe fratimiu.
- Hey , ce faci ? ma intreaba el
- Bine tu ?
- Bine , cine e el ??? ma intreaba Rafi autoritar.
- El e .................
Hey , inca un capitol , scz daca am greseli, stiu ca postam cam greu , dar am putina treaba la My life , e pe sfarsite. Dar ca sa ma revansez o sa mai pun capitole saptamana asta aici. Va iubesc , Cu drag NEBUNA DE CRYSTAL ♥♥♥♥
CITEȘTI
Crystal
AdventureEa- Fata sportiva .Noua eleva El- Capitanul echipei de ruyby Miranda- Curva liceului Eve si Rose - Prietenele lui Crystal.