Capitolul 7

1K 60 9
                                    

  Miranda incerca sa ma ameninte , dar noi n.am observat ca Mark era pe langa noi.

       - Ce ti.am spus eu vierme ?  vine Miranda amenintatoare spre mine

      - Ce mi.ai spus ? o intreb eu facand pe proasta.

      - Sa stai departe de Mark . E al meu . Si de Austin !!!

      - Mark e al tau ?? Din cate stiu eu vati despartit , si cu Austin ce.ai ?

       - Eu si Mark nu ne.am despartit am luat o pauza , iar Austin e prea frumos pentru tine. Iar cu Mark nu ai sanse. Lui ii plac fetele ca mine , sexy , care pot sa.l satisfaca . Oricum ce.ar vedea el la tine ?

     - Cu Austin ce.ai , e doar un prieten , si facem impreuna proiectul la muzica , iar Mark , nu stiu ce.ar vedea el la mine. Dar stiu ca eu nu sunt o curva ca tine . Eu nu sar in patul tuturor.

      - Adica ma faci curva ? Mark nu sar uita nici la sireturile tale. Esti urata , baietoasa , nu esti feminina. Nu porti fuste , nu fumezi .  La ce sa se uite , iar Austin , poate ca acum cat aveti proiectul sunteti prieteni , dar dupa el va uita de tine. Iar tu , tu esti o curva!!!

     - Nu , tu esti o parasuta.

     N.am mai stat so ascult am plecat de acolo . Miranda s.a napustit asupra mea tragandu.ma de par.

        - Ai zis ca eu sunt o parasuta ,na de aici .spune ea tragandu.ma de par.

       - Lasama. am tipat eu. Date dracu de pe mine!!!

    Am simtit cum cineva o ia pe Tarantula aceeia de pe mine . Acela era Mark.

     - Laso in pace !spune Mark amenintator catre Miranda.

      - Dar Mark ,iubitule a zis ca sunt o curva. spune ea prefacandu.se suparata. Doar nu crede ca Mark va crede tot ce spune ea.

       - Cum mi.ai spus ? intreaba el prefacandu.se ca nu a auzit.

        - Iubitule ..... Dar ti.am zis am facut asta pentru ca ma jicnit. Si vrea sa.mi te fure.

         - Nu sunt iubitul tau ,si am auzit tot si ea nu te.a jicnit deloc , a zis exact cum esti tu . Si nu poate sa ma fure. spune el.

          - Adica ma iubesti ! spune ea fiind increzatoare.

        - Nu te iubesc , am zis ca nu poate sa ma fure pentru ca nu.ti apartin tie. Si eu vreau sa merg cu ea , nu sa astept sa ma fure.

         Miranda a venit in fuga catre mine si mi.a dat o palma. Simteam cum durerea se napusteste asupra mea. Am fugit in curtea scoli , in spatele marelui copac de langa gard .Am asta acolo plangand , imi place de Mark . Chiar il iubesc ! Dar nu pot sa.l invit in oras , in primul rand ca sunt fata.

        Zeci de lacrimi curgeau pe obrajii mei acoperandu.mi gropitele. Am simtit o mana pe umarul meu , la atingere am tresarit putin.

      - Hey, esti bine ? imi spune .............

      Hey , inca un capitol , stiu am intarziat , dar am o scuza aveam treaba la My life , e pe sfarsite , saptamana viitoare nu voi mai posta o sa plec in Grecia , si voi fi acolo pana Sambata. Sper sa maintelegeti . Cu drag NEBUNA DE Crystal ♥♥♥♥

      

CrystalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum