- El e Austin , mie coleg , si avem de facut un proiect la muzica , imi lamuresc eu fratele.
- A , ok , scuze , mergeti .
- ok , Pa Rafi.
Am urcat amandoi razand sus .
- Asa , sa vedem ce cantam.spune Austin
M.am dus si mi.am luat caietul cu versuri. Si CD cu instrumentalul
- Deci , ce cantam ? ma intreaba Austin
- Pai , am eu o melodie de duet , se numeste This is me , si eu cred ca voi canta o melodie compusa de mine Heart Attak.
- Super , sa.mi dai si mie o copie dupa versuri si instrumental.
- Tu ce melodie vei canta ?
- Se numeste Banga!Banga!
******Dupa 3 ore***********
Am repetat cu Austin melodiile , si e super , el are o voce superba , chiar e un baiat de treaba.
E deja 10 seara .
- Eu tre sa plec , imi spune Austin .
- Ok , ne vedem maine la scoala .
Dupa ce Austin a plecat , m.am pus in pat , iar in mai putin de 2 minute am ajuns in lumea viselor.
&&&&&&
Mergeam pe coridorul scoli , in fata mea erau Mark si Austin care se certau.
- Ti.am zi Crystal , e a mea !!! tipa Mark.
- Ba nu , eu sunt cel mai bun prieten al ei . De mine ii place . sare si Austin cu gura.
- Baieti terminati .
Baieti , s.au luat la bataie.
Din spatele meu se aude o voce pitigaiata care rade , cand m.am intors am gasit.o in spatele meu pe Mirnda care radea.
- Ti.am spus eu ca esti un nimic , un gunoi.
Cand m.am intors din nou cu fata spre baieti , Mark era intr.o balta plina cu sange , am cazut in genunchi langa el .
- Nuuuu !!! Mark te rog , nu pleca , siroaie de lacrimi imi curgeau pe fata.
- Acum vom fi impreuna , spune Austin apropiindu.se de mine.
*******
M.am trezit tipand si plangand , o doamne , totul a fost doar un vis , multumesc doamne.
- Crys , esti bine , te.am auzind tipand. vine Rafi in graba langa mine .
- Da Rafi , a fost doar un cosmar , cat e ceasu ?
- E 11.
- O doamne , eu intru la 12 !!! spun eu si sar ca arsa din pat.
*********
Am ajuns in fata scoli ..L.am vazut pe Mark , cun statea sprijinit de capota masini sale.
- Hey . spun eu
- Hey , ce faci ? ma intreaba el .
- Bine , hey scuze ca n.am vorbit ieri .
- Nu.i nimic despre ce era vorba ?
- Despre proiectu la muzica care trebuie sa fie gata maine .
- Stiu , inca lucrez la el.
- A , eu su Austin l.am terminat.
- Ca tot vorbim de lup , spune Mark aratand spre Austin care venea spre noi
- Hey , Crystal , ieri , cand am fost la tine mi.ai dat din greseala , jurnalul tau. spune el .
- O doamne , nu cred !!! L.ai citit ?
- Pai altfel , nu.mi dadeam seama ce e .
- I.ai citit jurnalul ? se baga si Mark .
- Da Mark , ae trebui sa fi mai atent. ii spune Austin lui Mark.
Eram in pauza de masa , stateam la masa cu Eve , Rose si ceilalti.
Cand apare Miranda.
- Ce ti.am zis eu vierme ? spune ea incercand sa pare amenintatoare.
- Ce vrei sa spui ?
- .................
Hey , inca un capitol , am zis eu ca ma revansez , scz daca am greseli . Va iubesc , Cu Drag NEBUNA DE CRYSTAL ♥♥♥♥
CITEȘTI
Crystal
AdventureEa- Fata sportiva .Noua eleva El- Capitanul echipei de ruyby Miranda- Curva liceului Eve si Rose - Prietenele lui Crystal.