Capitolul 4 Incearca doar.

1K 58 2
                                    

  Dintr.o data s.a auzit o voce pitigaiata care zicea.

       - Cine e ea ?? Si ce cauta la masa mea ??? intreaba o fata blonda care sigur era vopsita .

       - Ea e Crystal , fata noua . spune  Valentino.

      - Si ce cauta ea la masa mea ???

      - Mark a aduso ! spune Luke

     Se lasase o liniste de mormant peste noi. Intr.o fractiune de secunda , linistea a fost stricata de telefonul meu. Primisem un mesaj de la Rafi.

   "Hey Crys , cand termini orele , sa.mi trimiti un mesaj."

     Clopotelul a inceput sa sune anuntandu.ne ca trebuie sa mergem la ore.

      Am plecat spre clasa , dar pe drum spre clasa am fost oprita de Miranda aia.

        - Ce vrei ? o intreb eu

        - Sa stai departe de Mark al meu. spune ea

         - Dar parca va despartisera.

        - Am luat doar o pauza , a fost o mice neintelegere.

         - Aha , cum spui tu.

         - Auzi , nu te mai da tu mare tupsista ca poate iti tai aripile.

          - Ar trebui sa.mi fie frica de tine ? spun eu razand. Dupa care am plecat lasand.o cu ochi in soare.

       Restul orelor au trecut repede.

Stateam in fata scoli si.l asteptam pe Rafi . In acel moment au iesit din scoala , Mark si ceilalti baieti.

      - Hey Crystal , vi cu noi acasa ? ma intreaba Aiden

     - Nu , il astept pe fratele meu. A spus ca vrea sa merg cu el.

     - A ok , daca e vorbim maine , Paaa! imi spune Mark.

    - Pa .

    -Ce faci urato, imi spune fratele meu aparand  in spatele meu.

     - Bine  boule hai acasa.

  ********A doua zi******

  A doua zi m.am dus singura la scoala. Am intrat grapita in scoala fiindca am intarziat pa ore. Aveam muzica . Fugeam pe hol cand dintr.o data .........

  Hey , in sfarsit postez si eu , scz ca am postat asa greu dar acum lucrez la cealalta carte a mea My life si e pe terminate , apoi ma voi concentra pe asta . Va pup , cu drag NEBUNA de Crystal ♥♥♥♥

CrystalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum