Mergeam cu Evelyn spre biroul directorului.
Am intrat amandoua sfioase in birou. Cate amintiri imi provoaca acest cuvant . Acasa mereu ajungeam la director , chiar ne tutuiam.
- A , tu trebuie sa fi Crystal , bine ai venit la noi in scoala.
- Ma bucur ca ma aflu aici domnule. Sunt Crystal Mirico si am 16 ani.
- Eu sunt Director Colsan , iar ea e Evelyn Vega , dar cred ca v.ati intalnit deja.
- Da , domnule.
- Asa, acesta este programul tau , cartile si cheia de la dulap. spune el punandu.mi in brate o multime de lucruri.
- Ăăă multumesc .
- Evelyn aratai te rog scoala lui Crystal.
- Bine , haide Crystal.
Mergeam pe coridor cu Eve , cand a sunat clopotelul.
- Crystal , te descurci de aici ? daca intarzi la ora asta ma va lasa corijenta.
- ok , cred ca ma descurc.
Eve a fugit ca arsa de langa mine. Deci am dulapiorul 240 , hă dragutz numar.
De ce sunt atat de multe dulapuri ????
-Au !!! tocmai m.am ciocnit de cineva, wow , deja ma lovesc de oameni , chiar sunt proasta.
- Scuze , trebuia sa fiu mai atenta spun strangand cartile de pe jos neuitanduma la persoana de care m.am ciocnit.
- Nu.i nimic . aud o voce.
Cand am ridicat ochi din podeam am ramas uluita uitanduma adanc in ochi unui baiat . Wow , cei mai frumosi ochi pe care i.am vazut.
- Buna , eu sunt Mark , spune acel baiat ridicandu.mi cartile
- Hey , eu sunt Crystal , sunt noua.
- Mi.am dat seama , mi.as fi amintit daca te.as mai fi vazut pe aici.
Am chicotit .
- Hey , ce ora ai ? ma intreaba el.
-A , pai Biologie , dar nu.mi gasesc dulapiorul.
- A , ce numar??
- 240.
- Hai dupa mine
M.am aplecat sa.mi iau cartile de la el , dar el a ripostat.
-Lasa , le car eu . imi spune Mark
Dupa ce am mers ceva prin scoala , am ajuns la dulapiorul meu .
Mi.am lasat cartile , si am luato pe cea de Biologie.
- Hai sa te duc la clasa , imi spune el.
Am mers impreuna pana la clasa.
- Ok , deci ne vedem la cantina in pauza , asa ne mai cunoastem , iti arat scoala.
-Sigur.
Am intrat timida in clasa.
- Buna.ziua. spun eu
- A , tu trebuie sa fi noua eleva. Imi spune o doamna roscata si draguta.
- Da .....................
Hey , inca un capitol , scz ca postez greu , dar nuprea am timp. Scz ptr greseli. Va iubesc , cu drag o NEBUNA.
CITEȘTI
Crystal
AdventureEa- Fata sportiva .Noua eleva El- Capitanul echipei de ruyby Miranda- Curva liceului Eve si Rose - Prietenele lui Crystal.