cadoul

473 11 13
                                    

Buna ,sunt Cristal o fata simpla dar autoritara.Am o prietena de catarama ,Em(emily) iar peste o satamana va fi zioa ei de nastere asa ca am decis sa ii iau un bilet la concertul 1D dar sigur ca eu nu voi merge ,pentru ca ii urasc pe one direction,pentru mine sunt miste clovni dar pentru Em sunt superbi si de mult isi dorea sa mearga la un concert deal lor doar ca nu a avut ocasia.
Azi am decis sa ii zic de concert lui Em,asa merg la ea acasa si sun la usa.Imi descide mama ei asa ca o salut cu educatie si ma conduce la camera ei ,iar acolo era em care desigur dadea ca turbata likeuri la pagina 1D,doamne cat e de caraghiasa!!!
"Hei my cow,lasai in pace pe cei cinci clovni" iar em se uita la mine urat si imi zice: "Mai taci cap de matura!Deci ce imi mai zici??"
"Mai nimic ,dor ziam luat cadou un bilet la concertul clovnilor tai preferati"ea i-si ridica privirea din leptop si incepe sa sara in sus prin camera tipand "o sa fiu la concert,si o sa devin doamna tomilson!!!!" Doamne ce nebuna dar nam ce sa fac,e prietena mea cea mai buna.
"O sa vii si tu?nu?" Eu am zis nu iar ea a inceput sa planga in hohote si imploranduma sa vin cu ea,si asa ca am zis da.Doamne nu pot sa cred ca trebuie sa le ascult mieunatul lor timp de trei ore !!!
O sa morrr!!!
Asa ca iam zis prietenei mele: "vin cu tine,dar nu intru in culise!!".Da,biletele au intrare in culise ca doar numi ajunge sa ii suport pe scena trebuie sa ii vad de apoape ,dar o sa reusesc,sper??!!!

chiar trebuia One Direction?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum