farse nereuscite!!!

207 9 0
                                    

Pov.Em

Dupa ce prietena mea mea  a zis planul ,nu prea ma incanta pentru ca era Louis in el,si asa ca sufera dupa aia.
NU POT SA IL LAS SA IL SUPERE.
Asa ca ma ma duc la el si ii zic:
-aam,Louis,trebuie sa iti zic ceva.Criss se va razbuna pe voi pentru ca stie planu vostru si asa ,cand voi o veti speria e se va da drept moarta si a vorbit cu spitalul deja unde o veti duce !!
Vrea sa va dage in sperieti!!!
Am vrut sa stii pentru ca deja suferi.
Ii zambesc si decid sa plec.
-Multumesc!!zice Louis .
Cand va afla Criss voi fi moarta!!!!!

Pov.Louis

Em mia zis planul lui Criss ,asa fug la Harry sa ii zic si lui.
-Nu pot sa cred ce minte are!!!zice Harry.
-Ai fi vrut tu sa ai idea asta!!!dar orcum ,ce facem acum??
-habar nu am!
-Orcum trebuie sa facem ceva ,cear fi sa il sunam pe Josh si sa ii zicem tot.Ii zic eu lui Harry.
-uuu,buna ideie,asa o va da afara din trupa iar viata noastra va reveni la normal.Dar tu ,de unde ii sti planul??
-Mi la zis Em.Ce draguta e!!
-cum zici tu.Orcum e prietena cu mica vrajitore!!

Pov.Criss.

E seara iar baieti nu ma sperie.Cred ca stiu si dece.
-Eeeeeeemm!!treci aici .Acuumm!!!

Pov.Em

-Eeeeeemm!!treci aici.Acuumm!!urpa ea la mine,sumt in bucluc!Ce ma fac ?!?!?!
-nu pot sa cred ca iai zis lui cap de oaie(harry) planul meu!!!!!tipa la mine Criss.
-dar nu iam zis lui nimic!!
-dar cui iai zis ,lui Mos Craciun??zice ea rautacios.
-Nu,lui Louis .A suferit destul.
-doammneee!!
O vad ca se duce in sufragerie unde sunt toti baieti ,dar orcum ii zic:
-stiu ca nu trebuia sa zic,dar nu puteam sa il las asa sa sufere mai mult !!!
-Gata .mam saturat !!Tiam suportat obsesia pertru ei,tiam loat bilet pentru ei dar tu nu erai multumita trebuia sa vin cu tine,miau cerut sa fiu in grup ,eu vroiam sa zic nu ,dar tu ai zis inaintea mea Da,meru te gandesti la tine si la ei,ai loat tu deciziile mele!!teai intrebat cumva cum ma simt eu,daca imi place aici,te gangesti la tine si la ei !!!stii ceva??
Eu renunt ,daca tot iti place de ei fii tu in grup!!!imi zice Criss.
-dar....
-niciun dar!!zice Cris.
Atunci ea pleaca si eu eram impietrita.

Pov.Zain.

Eu si baieti eram impietriti,Fris si Em au avut o mare cearta dar acum am aflat ca Cris nu se simpte bine aici si ca ea nu a vrut sa vina,si intrun mod are dreptate dar nu trebuia sa fie asa de severa,ce se va intampla ce ele doua!??

PovCriss
Eram asa de suparata dar ma intorc pa ei si acum de fata il sun pe Josh:
-vreu sa plec din trupa!!ii zic.
-de ce??
-nu imi place de ei,nu imi place aici!!
Ii inchid telefonul si il arunt pe masa .o vad pe Em, si dintrodata Lesina!!

Pov.Nial.
Em a lesinat!!!
O ducem repede la spital si doctori o iau.
Cris era era socata nu zice nimic
-Criss!!ii zic .nu raspunde .
Ce se intampla cu ea???!!

chiar trebuia One Direction?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum