Pov.Harry.
Louis se comporta ciudat de 1 saptamana se uita numai dupa Criss!!asa ca o intreb pe Em ce se intampla cu Luois si dece se uita dupa ia???
-Are febra Criss!!
-ce are??
-e atunci cand Criss ii face pe baieti sa se indragosteasca de ea.Este farmecul ei !!
-trebuie sa ii turnam apa pe el!!spune Cris??de cand e aici???
-ok.ii zic eu.asa ca mergem la el in camera si Criss ii toarna un bol cu apa in cap!!
-ce lingurile lui Liam se intampla?teai ticnit la cap de ma uzi???
-sia revenit!!!!!!urla Em.
-da ce aveam??
-pai erai indragostit de mine!!
-ce????????urla Tommo.
La cina Liam propune:
-cear sa mergem la munte in vacanta maine???
-sigur!!zicem toti inpreuna.
Ajunsi la munte.Pov.Criss.
-atat de prost poti sa fii incat nu stii sa iei 7 camere inloc de 5.
-Facem asa,Harry cu Criss si Tommo cu Em!!
-ce???zic eu.
In camera era valiza lui Hazza trantita pe jos.
-Iati imediat chestia ai de de jos,sa nu o mai vad cand ma intorc.ii spun si intru in baie.
Cand ies din camera miam dat o palma peste frunte.
-De ce e atarnata valiza ta de lustra!!
-pai ai zis sa nu mai fie pe jos!!!
-dao jos.ACUM!!!!
Dupa ce o da jos ne culcam si ce credeti ca toata noaptea ma strans in brate ca pe un urs de plus!!!Dimineata
Eram cu toti la cina dar Harry era cu o blonda siliconata.o sa ma distrez,mam dus in camera am loat o perna rotunda si miam puso la burta sa par ca sunt insarcinata.leam zis planul baietilor siii....actiune!!
-Harry dragule ,bebele nu mai asteapta,trebuie sa mergem!!se uitau amundoi la falsa mea burta.
-eu nu o cunosc!!
-de ce ai zis asta!!ce se va face copilul tau fara tine!!si ma prefac ca plang.
-adio!!!esti un nesimtit!!ii zice siliconata aia.
-tuu!!!!o sa te omor!!se intorce la mine .
Atunci am aruncat perba si fugit,baieti se prepadeau de ras.
CITEȘTI
chiar trebuia One Direction?!
Humorea e Cristal ,o fata autoritara dar simpatica. ii uraste 0ne Direction,dar viata ei se va schimba cand va fi obligata sa mearga la un concert 1D cu prietena ei Em ,iar ocolo.... Este si volumul 2