POV.HARRY.
Ma voi razbuna pe ea .Am decis sa ii tai hainele cufoarfeca!!!
Asa ca in timp ce dormea iam taiat 3 rochi scumpe.
-fututi morti mati!!!dece miai taiat rochiile!!!!
-tu dece ai indepartato pe blonda aia??pentru ca esti o proasta si nu ai ce face.!!atunci o vad ca pleaca si incepe sa planga.
-imi pare rau!
-pleaca!!
Decid sa o las in pace,o nu ,cred ca o plac!!!Pov.Zain.
Cris e asa de frumoasa ,o iubesc.O vad plangand si imi zice ce sa intampat.
-pot sa stau la tine noaptea asta??
-desigur,maine plecam in Caraibe!ma inbratisat strans si se uiya in ochi mei asa ca decid sa o sarut si vad ca nu da inapoi dar simp cum usa se deschide si pe ia intra Harry dar cand ne vede pleaca desamagit!!Azunsi in Caraibe
Pov.Criss
-nu tia ajuns sa o combini o data o combini si a doua oara !!ii zc lui Tommo.
-Pazestel pe Kevin!!!atunci se uita urat la mine.
-cine vrea sa mearga in piscina??dar mai intai ce facem cu camerele??
-pai eu stau cu Em si ei doi inpreuna!!zice tommo.
-stau eu cu Criss!!spune Zain,daaaaa!!!nu mai stu cu oaia crata.
La piscina Lou era pe sezlong si pe unul langanera kevin asa ca il iau fara sa ma vada si il arunc in apa,si dupa 10 minute il vede in piscina si sare dupa el.
-e lescitat nu respira trebuie dus la spital.
Acum suntem la spital si Kevin era 0e un pat am mituit doctorul sa il dea drept mort si il aut cum plange.Asa ca mergem la Lou si dintro data Kevin scotea niste sunete facute de Tommo.
-traieste!!spune Lou.
Ne uitam toti ca prosti!!!nu am scapat de pasarea ai proasta!!
CITEȘTI
chiar trebuia One Direction?!
Humorea e Cristal ,o fata autoritara dar simpatica. ii uraste 0ne Direction,dar viata ei se va schimba cand va fi obligata sa mearga la un concert 1D cu prietena ei Em ,iar ocolo.... Este si volumul 2