la pedeapsa cu voi!

185 8 0
                                    

Pov .Criss.

Baieti erau tapan de beti,iar Em se uita speriata la mine,nu stia cum voi reactiona.
-Cimpanseilor!!!urlu eu la ei.
-iautati !este Angelina Jollie!!zise oaia craza.
-Este ma-ta!!hai la culcare.
-Nu vrem,nu esti sefa noastra!!
-Mai vedem!!
Am plecat in camera si lam sunat pe Josh care a venit si a zis:
-Baieti ,sunteti imaturi.Deacum in colo veti face tot ce zice ea,aa, si sunteti pedepsiti!!atunci pleaca si baieti se duc in camerele lor si adorm.Maine va fi o zi super!!

Pov.Harry.

Ma trezesc cu mare durere de cap,imi amintesc ca a venit Josh si a zis....o nu!!!TREBUE SA FACEM CE VREA VRAJITOAREA!!NE VA OMORA!!
Cand merg jos,ii vad pe baieti cu o periuta de dinti curatand miseria de pe jos iar ea stand pe canapea.
-acum veti face curatenie,si promitetimi ca nu va mai inbatati in halul asta.Chiar dace Josh a zis ca trebuie sa am grija de voi eu nu am chef sa fiu bona voastra asa ca nu fai faceti tampenii!!
Oooau,ce i so fi intamplat,credeam ca ne va omora!!
Dar dupaia zice:
-a da,sa trebuie sa faceti curat in toata casa,sa spalati pe jos, sa calcati, sa faceti de mancare!aveti 3 ore la dispozitie!!
Cum???casa e un dezastu,si cand ma gandeam ca a fost buna cu noi!!
- si drept pedeapsa sa stiti ca maine veti merge sa adunati gunoaie pe stazi!!
Ce??meo va plati!!

Pov.Criss.
-nu crezi ca ai cam exagerat??imi zice Em.
-nu,in plus chestia cu strazile lea decis Josh!
-ok!mie imi pare rau de Louis!!
-de morcovel??mie nu!
-o nu!!!
-ce ie???o intreb pe Em care se uita pe o revista  cu 1D.
-Tommo a declarat ca ii plac mai mult blondele!!!o sa ma vopsesc.
-te scimbi pentru el??
-daaa!
-esti dusa soro!!!si se uita urat la mine.Eu las da le Tommo in scimb perntru un sendvis,dar ea ar face orce pertu el.

Pov.Zain.

Harry a facut un plan ca sa ne razbunam pe Criss.Harry a facut mai demult o poza cu ea in timp ce isi smulgea mustata si avea in acelasi timpi bigudiuri in par.Era urata tare de tot.Are in minte sa o publice pe instagram!!sper sa nu afle Criss.

Pov.Harry.

Am sa ma razbun pe ea,in cel mai uram mod posibil.Cand va afla cred ca ma ca omora.Dar o so merite pentru ce nea pus sa facem.In plus Zain nu a facut nimic zicand ca isi stica mainile si a plecat ,iar cand gateam Nial fura ingredientele!!!
Asa ca am pubicat poza chiar acun si intrun minut primea o gramada de comentarii si de likeuri,facuse deja 1000 de likeuri,ma intrb ca fata...nu apuc sa termin din a ma gandi ca aud:
-Sttiilleeeessssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chiar trebuia One Direction?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum