stiles,te omor!!!

228 10 0
                                    

Harry.pov.

In frarsit a adormit asa ca ii chem pe baieti si ii facem parul albastu.Abia astept sa vad ce fata face.Nu o se ne mai  insulte.

Criss.pov.

Ma tresesc ,si vad ca el nu e aici,mai bine .cand ma uit in oglinda,sa imi pice fata.Am PARUL ALBASTRUU!!!
Si stiu cine a fost:
"Stiles,te omorrr!!"

Harry.pov.

"Stiles,te omoorr!!"o aud pe ea tipand si cand coboara baieti mureau de ras.Asa ca ii zic:
"In sfarsit iti arati adevarata natura ta de vrajitoare!!"ea se uita  urat la mine dar nu zice nimic si se duce in bucatarie iar dupa cateva minute vine la mine cu o tigaie in mana si tipa la mine :
"Te omorr!"
"Mai vedem ,vrajitoareo."ii zic si o iau la fuga.Ca sa scap de ia o iau in brate si o invart pana ameteste si se duce in camera.
1-o pentru mine.

Criss.pov.

1-0 pentru Stiles, ma invartit pana am ametit,lasa ca ii vin eu de hac .Si nu numai lui.Lui o sa ii fac parul roz si o sa il intind cu placa,lui Liam ii umplu camera cu linguri,lui Louis ii arunc papagalul de plastic la gunoi ,lui Zain ii iau fixativurile si ii rup oglinzile iar lui Nial ii arunc toata mancarea.Ce rea sunt ,muoahahahaha!!
Asa ca iam vis planul lui Em care ma va ajuta.

Harry.pov.

Cris vine si zice:
"Nu mai sunt suparata pe voi,chiar imi place parul!!"stai ce??nui corect!!!
Nu o mai suport ,sper sa plece de aici,dar baieti par sa o place pe mica vrajitoare.

Criss.pov.

E noapte asa ca sa inceapa razbunarea.Em se duce la Liam sa ii puna linguri in camera si la Luis sa ii arunte papagalul iar eu ma duc la ceilalti,dupa ce am terminat cu cei patru ma duc la Harry si ii vosesc parul si il intind, deabea astept sa vad cum va reactiona!!
Ii aud pe baieti:
"Aaaàaaa,Crissss esti moarta!!!"asa ca incep sa fuc cu Em prin casa dar pana pa urma ne prinde si incepem sa radem.Nial plangea si repeta:
"Mancarea sa terminat!!"
Liam si el plangea si zicea:
"Lingurile vin!!"
Zain era suparat ca nu mai avea fizativ si in cap avea o punga de hartie??
Dar Harry era cel mai cel.Par roz si intins!!!
"Spuneti rugacinea Criss,sau te omor!!"atunci incep sa fug.IN CE MAI BAGATT!!

chiar trebuia One Direction?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum