Pov.Harry.
Ea e in coma de o luna,imi e dor de ea,de rasul ei de ochi ei.
De cand a intrat in coma:
"Flashback"
O ducem repede la spital si de trei ore nu mai stim nimic de ea dar dintro data iese pe usa doctorul si zice
-e in coma,imi pare rau!!
"End flashback"
Louis e mereu suparat si o consoleaza pe Em care plange mereu ,Nial nu mai mananca mult,Liam se roaga sa isi revina in fiecare zi,eu sunt mereu cu ea in spital si o rog sa se trezeasca.Dar Zain e cel mai distrus.Nu mai manaca deabea daca bea apa,si plange mereu,sta in fiecare noapte cu ea.
-Harry ,nu stiu ce sa fac daca nu se trejeste.imi spune Zain.
-Nu te gandi la asta ,ea este un inger si nu o sa ne lasa ,e cea mai frumoasa finta pe pamant.
Ultima parte o zic in soapta mai mult pentru mine .
-Harry tu cinva o placi??o nu.
-cred,nu stiu.
-eu o iubesc pe ea dar am dato in bara rau de tot si nu ma va ierta,in plus ea te place.
-si eu am dato in bara cu ea ,ma vazut cu alta in timp ce ne sarutam si iar zic ca este o greseala iar untimele cuvinte care mia spus sunt "nu ma iubesti pe mine,o iubesti pe ea si in plus sunt o greseala".ii zic eu.
-Dar tu iai zis ceva?
-i am zis ca o iubesc.
Atunci lam vazut intristanduse si a intrat in salon la Ea.Pov.Zain.
Nu mai am nicio sansa cu cu ea ,ea il place sigur pe Harry si el o place pe ea.
-cris,trezestete,vreau sa iti vad zambetul,veselia si vum iti bati joc de noi.Ne lipsesti.Mai ales mie.Cris sper saa iear pentru data acea in came mai vazut cu acea fata,asa vra sa sti cat de mult te IUBESC Ces.
Atunci ma uit la ea si nimic asa ca imi intorc capul dar aud:
-Zain,team iertat de mul,sti caa ma iubesti si da,Te iubesc Zain Malik!!!!
Stai ce a zis?ma iubeste??
Atunci o vad ca se ridica in fund si isi lipeste buzele de ala mele.La sfarsitul zilei a putut pleca a casa cu noi dar cu Harry nu a vorbit inca si el se uita mereu la ea.Oare ea il iubeste pe Harry??
CITEȘTI
chiar trebuia One Direction?!
Humorea e Cristal ,o fata autoritara dar simpatica. ii uraste 0ne Direction,dar viata ei se va schimba cand va fi obligata sa mearga la un concert 1D cu prietena ei Em ,iar ocolo.... Este si volumul 2