1,2..10!!TE OMOR!!

179 7 2
                                    

Pov.Criss.

Pa uitam pe instagram ,si vad o poza cu mine care imi smulg mustata si am bigudiuri in par.Stiu cine a fost.
-ai timp pana la 10 sa fugi altfel te omor!!tip in timp se merg pe scari.
-1.

PovHarry.

Ai timp pana la 10 sa fugi altfel te omor!!o aud pe mica vrajitoare.
-1.criar vrea sa ma omoare!!
-2.cred ca o sa o dau la fuga!!
-10!!!!o nu .O vad ca fuge dupa mine .
Dar eu sunt mai rapid,asa credeam ,pana cand sare pe mine si ma apuca de gat.Spre norocul meu,Zain a loato cu ajutorul Lui Liam de pe mine dar sau ales cu un ochi vanat si o mana rupta.
-De ce  mama masi tea apucat sa faci asta!!!o vad cu lacrimi in ochi.Ia stai...da sa planga.O doamne!!
-Pentru ca tu nei pus sa curatam gunoaie pe stazi!!
-Josh a vrut asta!eu am vrut sa faceci casa bec .atat!!
Si atunci pleca plangand.O nu ,nu ia ne pus,ci Josh,ea nu are nicio vina asa ca merg pe insta si le expic fanilor si imi cer scuse.si fani isi cer scuse.

Pov.Criss.

Nu pot sa cred ca a facut asta.Dar cad pe insta ca isi cere scuse,asa ca merg la iel si in iau in brate si ii zic ca lam iertat.
fiti siguri ca ma razbun pe el!!Osa ii pun colorant roz in par!!!
O sa devina un pudel.
E noapte asa ca imi incep planul si ii vopsesc parul in roz.Ma intreb ca fata va face !!!asa ca plec de la iel dic camera (nu mai este am mea pentru ca camera mea este gata si nu mai trebuie sa stau cu un pudel in camera).

A doua zi

Il aud pe Harry tipand.Sia vazut noul look.
Cobor jos si ii vad pe baieti prapadinduse de ras si Harry state enerva pe un scaun si cand ma vazut a inceput sa urpe pa mine:
-Esti o vrajitoare urata,esti un copil posedat.Te manca in fund si nu aveai ce face de mai facut in cap ROZ!!!
-Poate..!!
-TE OMOR!!!
-NEA,NU TE CRED!!
-aaa,nu???
-Atunci incepe sa ma alerge prin toata casa pana cand ma prinde si ma ridica pana in tavan si zice:
-Daca mai faci asa ceva de aici iti dau drumul!
-Stai calm,se ia la apa!!
-Bine,esti salvata!!
Il vad ca intra in baie si cand iese nu il mai avea roz,era mai rau ,era mov.
-ai zis ca se iaa!!!!acum este MOOVVV!!!
-pe cutie scria ca se ia cu apa dar nu trebie folosit balsam in spalare altel se schimba culoarea!
-O nu!zice el
-acum nu este vina mea!!
-ba da ,tu mai vopsit tu sa rezolvi broblema!!imi zice el.Si eu ce trubuie sa fac????

chiar trebuia One Direction?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum