Pov Sus
Ondertussen heeft iedereen gegeten en gaan Noa en ik boven wat kleren uitzoeken voor haar. " jij zoekt je kleren uit dan doe ik je make up" beveel ik haar. " oké is goed" antwoord ze me. Ik neem haar make up tasje en die van mij. Ik bekijk wat ik kan gebruiken van mij en wat ik kan gebruiken van haar. Na een tijdje heb ik al wat basic make up bij elkaar gezocht: foundation, eyeliner, mascara en wat lichte Blush. " wat heb je al?" Vraag ik aan Noow " ik kan niet kiezen tussen de roze Galaxy of de blauwe. Kies jij eens" zegt ze terwijl ze beide t-shirten toont. " Wel ik heb een blauwe aan dus doe jij maar de roze" zeg ik terwijl ik wat roze tinten oogschaduw neem. Daarna neem ik nog wat lipstick die bijna dezelfde kleur heeft als haar lippen alleen ietsje donkerder.
Als Noa haar kleren aan heeft, gaat ze op de stoel zitten voor de spiegel. Ik draai de stoel om en begin aan haar Make up. Zij heeft het nog niet gezien dus ze is heel benieuwd. Als ik klaar ben met haar make up besluit ik om ook haar haar te doen. Dus ik neem de krultang en laat hem opwarmen, ondertussen dat die aan het opwarmen Is, ruim ik de spullen Op, als ik klaar ben begin ik met Noowtje haar haar te krullen, ik doe alleen het onderste. Want dat is ook gewoon mooier. Als ik klaar ben kijk ik blij naar het resultaat. " ben je nu eindelijk klaar. Ik wil mezelf weer zien" zegt ze ongeduldig. " ja hoor" antwoord ik haar en draai haar stoel terug naar de spiegel, ik doe de verlichting aan en Noa trekt haar ogen open. " wow dit is echt super mooi!! Ik herken mezelf bijna niet meer!" Zegt ze. Ik lach maar bedenk me nog iets. " er ontbreekt nog iets" zeg ik dan. " wat dan, het is nu al perfect" vraagt Noa.
Ik weet niet precies wat er ontbreekt maar ik weet wel dat er iets ontbreekt. " Jacob kom is naar boven" roep ik naar beneden. " Ik kom al" hoor ik terug. Niet veel later staat Jacob ook voor de spiegel en vraagt wat er is. " Weet jij wat er hier aan ontbreekt. Er ontbreekt iets maar ik weet niet wat" antwoord ik hem. Hij kijkt even rond. Dan kijkt hij van mij naar Noa en terug naar mij.
Pov Noa
Sus zei dat er iets ontbrak maar wist niet wat dus riep ze Jacob en nu zijn ze beide zoekend naar wat er ontbreekt aan mijn outfit of make up of mijn haar. Ik zou ik godsnaam niet weten wat want ik vind nu al alles perfect. Dus ja. Jacob kijkt nog eens rond. " Ik weet het" zegt hij dan opeens. " wat? " vragen Sus en ik tegelijkertijd. " oorbellen, je bent haar oorbellen vergeten." Zegt hij dan. Ik kijk in de spiegel en zie dat ik inderdaad nog mijn standaard oorbellen in heb. " oké welke worden het?" Vraagt Sus me aangezien ik enorm veel oorbellen heb en totaal niet weet welke ik zou moeten dragen. "Geen idee kies jij maar" antwoord ik. " dan worden het deze" zegt ze en neemt een pakketje uit de doos en doet het open. Als ik zie welke oorbellen ze eruit neemt kijk ik verbaast op. " Ik ik heb deze nog nooit eerder gezien?" Vraag ik verbaasd. " inderdaad, ik heb ze voor je gekocht, ik wist dat je deze t-shirt had en vond ze er heel goed bij passen" antwoord ze. Het zijn precies Galaxy oorbellen maar dan van die bolletjes in roze Galaxy kleuren.
Sus doet mijn standaard oorbellen uit en steekt mijn nieuwe oorbellen in. Ik vind ze echt heel mooi. " zijn jullie al bijna klaar" vraagt Jacob die inmiddels alweer naar beneden was gegaan. " ja we komen" antwoorden we. Ik neem nog snel wat geld, de telefoon kabels, de drie powerbanks en mijn telefoon natuurlijk. Als we beneden aankomen staat Jacob te wachten. " Ik ga nog snel heel even naar de wc" zeg ik voordat ik de badkamer binnen ga. Als ik terug kom tref ik Sus en Jacob zoenend aan. Ik lach en trek ze mee naar buiten. " kom mee, anders zijn we nog te laat." Zeur ik. "Noa, we zijn 3 uur te vroeg." Zegt Jacob gestoord. " ja maar stappen is al een kwartier, dan hebben we nog Starbucks en met een beetje geluk zien we Cameron binnen komen!" Zeg ik als antwoord wetend dat ik gelijk heb. " jaja is goed maar je weet toch dat wij hem zeg maar ' kennen' " vraagt Jacob. " jaaa weet ik maar tocchh" antwoord ik hem
👋😆🔐💗😂🤔💨💖😉😍❣💕😊😢💞💔🙄😕💟💓😣😞💝❤😟🙁💜💘
Hoi
Ik ben er weer.
Dit hoofdstuk heb ik in ongeveer 55 minuten geschreven dus ja.
Dat was het dan wel weer.
Vote and comment.
Bye👋
Owh en ik heb nu exact 847 woorden
Schrijfster 2 xx
JE LEEST
He wants me❤Ft Cameron Dallas
Фанфик"Noa is 16 jarige meisje die goed bevriend is met Sus en Jacob. Ze kennen elkaar al jaren en weten veel van elkaar. Maar wat gebeurt het als Noa op Cameron's concert komt? Wat zal er tussen die 2 gebeuren? Friendship or Relationship? En wat als iet...