4.

35 3 3
                                    

Pov Jacob

We zijn nu onderweg naar het gebouw van het concert. Na een kwartiertje zijn we er. Nu zijn we onderweg naar de Starbucks om dat we toch nog twee uur en drie kwartier te vroeg zijn. We bestellen vijftien muffins en drie cappuccino's. Ik zet het onder de naam " Van Tuijl" want als we mijn naam of die van Sus eronder zouden zetten en onze bestelling word geroepen zouden er allemaal fans komen. De achternaam van Noa zullen ze niet zo snel herkennen. Hoop ik dan toch.

We gaan terug aan tafel zitten en ik zie Noa overal rondkijken met heel veel hoop om Cameron te zien. "Noow waarom in hemelsnaam ben jij zo gek aan het rondkijken?" Vraagt Sus. " Ik wil Cam zien." Antwoord Noa. " Jacob kan jij hem gewoon een berichtje sturen om te vragen dat hij nog kan afspreken voor de show ofso. Dan zijn we daar ook al van af" vraagt Sus. "JAAAA jullie zaten toch samen in Magcon! Kan je dat PLEASE doeen voor miiijjj??!! Jacob pleaasssee???!!" Vraagt Noa schreeuwend. Een paar mensen kijken ons aan maar kijken al snel weer weg. " Bestelling voor Mevrouw Van Tuijl?" Vraagt de medewerkster. "Ja dat ben ik!" Roept Noa en loopt naar de kassa en haalt ons eten en onze drankjes.

" dus Jacob wil je Cam PLEASE een berichtje stuurreeen??!! Wil je dat doen voor Mij???!!" Vraagt Noa. "Jaja ik heb mijn telefoon al." Zeg ik lachend als ik mijn telefoon uit mijn zak wil halen. 

     ●Cameraroll😂●

Me: hi Cam, kan je me een pleziertje doen?

Cameraroll😂: vertel bro

Me: ik ben op dit moment bij de Starbucks met Sus en een vriendin van haar, Noa. Zij is een hele grote fan van je en wil je graag 2 keer ontmoeten. We zijn hier namelijk AL omdat we naar je concert komen en we hebben VIP. Maar Noa vind dat de tijd die we daar krijgen niet lang genoeg gaat zijn op om je te ontmoeten en nu zit ze hier al 5 minuten aan onze oren te zagen om jou te vragen om naar de Starbucks te komen. Dus KOM.

Ik toon het bericht aan Noa en vraag of ik het mag sturen. Ze knikt en niet veel later krijg ik al weer antwoord van Cameron terug. 

Cameraroll😂: WOW wat een verhaal. Geen probleem bro maar dan niet aan de Starbucks daar gaan te veel mensen zijn : Fans+ paparazzi=😣

Me: oké waar wil je dan wel? Want we hebben 15 muffins👍

Cameraroll😂: hou muffins voor mij over en kom naar buiten via de achterdeur, ga dan de straat in naar links loop door tot de derde straat rechts en op het einde van die straat is er een parkje met een vijver. Kom daar heen. Ik wacht wel op jullie maar schiet op.

Me: okay thx bro👊

Cameraroll😂:👊

"Jongens kom we gaan. Ik heb net met Cam afgesproken maar we moeten opschieten ." Zeg ik terwijl ik nog een muffin neem. " owh en houd nog een paar muffins over voor onze muffinlover cameraroll" vul ik mezelf nog aan."Ten eerste we zijn meisjes maar ten tweede: OHMYFREAKINGGODDD heb je dat echt geregeld ???!!!En Cameraroll is een coole bijnaam." Was Noa's reactie. "Jaaaa" antwoord ik nog vlug en sta op.

Ik ga naar naar de achterdeur wetend dat Sus en Noa achter me aan lopen. Ik volg de weg die Cam me had gestuurd en we komen aan bij het park. We gaan zitten op een bankje. Na een tijdje zie ik Cameron al rondlopen.

👊✋😂✊❤👋🖑😣😥🎀🍨🍦🍑🌹🏵🐖🐷🐽🦄🐏🕯👜🛍💗💘👩👍🖒👊✋😂✊❤👋🖑😣😥🎀🍨🍦🍑🌹🏵🐖🐷🐽🦄🐏🕯👜🛍💗💘👩👍🖒👊😣🏵👜

Hiii

Hier ben ik dan weer.

Sorry dat ik vorige week niets had GEPLAATS maar dat was omdat ik op bosklassen was. Meer details vind je terug op mijn eigen account: @JacobSartoriusBoy 

Het volgende hoofdstukje gaat er volgende week op staan en dat gaat dan dus volledig over de meeting met Cameron en misschien ook al met het concert maar meer kan ik jullie nog niks vertellen. 

Zet even in de comments wat jullie vinden van dit boek EN van mij als 2de schrijfster. Want dat is altijd leuk om te weten.

Vergeet dan ook niet om te stemmen door op dat sterretje te klikken.

En dan sluit ik dit hoofdstuk nu af.

Bye 

 Schrijfster 2 xxx

He wants me❤Ft Cameron DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu