11.

10 4 2
                                    

Pov Jacob

Er is een brandalarm aan het afgaan en iedereen rent naar buiten toe. De bewakers proberen iedereen kalm te houden maar dat lukt niet echt. Honderden mensen staan al buiten druk met elkaar te praten. Ik kijk rond maar er is geen Noa of Cam te bekennen. "Denk je dat ze nog binnen zijn?" Vraag ik aan Sus. "Geen idee, het kan, maar dan hoop ik dat ze snel naar buiten komen." Antwoord ik. De brandweer komt eraan en vraagt aan een bewaker die net buitenkomt of iedereen buiten is. "Ik denk het wel, ik vind niemand meer binnen" hoor ik de bewaker schreeuwen omdat er te veel geluid is. Ik loop naar de brandweerman toe en roep naar hem om verstaan te worden:" ik denk het niet! Ik zie mijn vriend en zijn vriendin hier nog niet!" Hij knikt en loopt naar binnen. Een paar mannen met wat meer bescherming en een blusser volgen hem en dan trekt Sus aan mijn arm.

"Wat is er de brandweermannen zijn net naar binnen om Noa en Cam te gaan halen ze zitten nog binnen." Ze knikt en wijst met haar vinger naar een balkon. Ik kijk er naar en zie Noa en Cam proberen te roepen naar ons. Als ze zien dat wij hun zien zwaaien ze wild naar ons, ze roepen ook maar dat horen we niet door al die herrie door de sirenes van de brandweerwagen en al die lawaai makende mensen. Ik loop naar een brandweer man toe en toon waar Noa en Cam zijn. Hij spreekt iets in zijn walkietalkie (no idea hoe je dat schrijft) en dan maakt hij duidekijk dat iedereen aan de kant moet gaan. Ze verplaatsen de wagen en ik denk dat ze hun uit het gebouw gaan halen met zo een ladder zoals ze doen op tv voor de kleine katjes uit de boom te halen. Ik heb gelijk want al niet veel later staan Noa en Cam weer veilig op de grond bij de brandweermannen. Ze zijn nog even aan het praten en dan komen ze naar ons toe.


Pov Cam

"Jullie hebben veel geluk dat jullie er langs buiten uit konden, het vuur was heel dicht bij jullie. Hebben jullie misschien gezien hoe het vuur is ontstaan?" Vraagt de brandweerman die ons hielp om uit dat soort van karretje te komen. "Nee meneer sorry wij hebben niets gezien" zeg ik. "Oke jullie mogen gaan" antwoord hij dan. We gaan naar Sus en Jacob en ze vragen meteen wat er is gebeurd. "Dus wij waren bezig met elkaar zeg maar en opeens horen we dat alarm afgaan, dan willen we naar de deur gaan als Cam daar vuur had gezien dus toen zijn we naar het balkon gevlucht en hebben we het raam en de deur dicht gedaan van buiten. Toen we iedereen buiten zagen komen stonden we de hele tijd te roepen en te schreeuwen maar iedereen was veel te druk bezig met elkaar. Dus niemand hoorde ons. We zagen de brandweer van ver al aankomen en probeerden jullie aandacht te trekken wat na een tijdje wel werkte." Zegt Noow om het uit te leggen. 

"Dus wij weten niet meer dan jullie." Zeg ik er nog bovenop. "Jawel, jullie weten wel meer dan ons." Zegt Jacob terwijl hij grijnzend naar Sus kijkt. Dan trekt Sus haar ogen open en zegt:" Ja dat is waar, wij weten niet hoe druk jullie bezig waren met elkaar." Al lachend. Noow lacht mee en geeft Sus een por in haar zei. Na nog een tijdje gekletst te hebben mogen we weer terug naar binnen en maken de bewakers duidelijk dat het voor iedereen tijd is om naar huis te gaan. Als iedereen na een half uur weg is zitten alleen Sus, Jacob, Noow en ik in de chillruimte van daarstraks. Ondertussen hebben we allemaal al snel even gedouched hier en hebben we kleren van de fotoshoots aan, die we zometeen waarschijnlijk ook nog gaan mogen doen. 



Hello peopleee

Its schrijfster 2 hierr

Wat vinden jullie van dit boek? Laat het even weten in de reacties en vergeet dan zeker ook niet om te voten door op dat sterretje te drukken want dan maak je ons heel blij!

Dat was het nog! Bye

He wants me❤Ft Cameron DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu