7.

25 2 0
                                    

Pov Cameron

ik kom de badkamer uit en ik zie dat Noa in nog steeds dezelfde houding zit met de zelfde grote ogen als daarnet. ' Noa, alles oke?' vraag ik haar en ze schiet opeens half wakker uit haar gedachten. 'Uhm ja? Wat is er?' vraagt ze. 'Cam vroeg of alles in orde is aangezien je nog niet veel hebt bewogen.' antwoord Jacob. 'Owh ja hoor ja tuurlijk.' Kan ze nog uitbrengen met een kleine glimlach maar niet veel later zit ze daar weer te staren voor haar met grote ogen. we lachen en dan zegt Sus:' Ze zal wel volledig uit haar gedachten komen ALS JE PRAAT OVER DE SPECIALE TICKETS VOOR HET CONCERT.' we lachen als Noow helemaal staat te springen met haar telefoon in haar handen en niet veel later krijg ik een melding van twitter binnen. Ik kijk ernaar en klik erop. •u bent getagd in een bericht• als mijn Twitter is geopend lees ik het bericht voor: My best day ever with the best peeps in the World! Thx Guys!! We lachen en zeggen alle drie tegelijkertijd ' wij houden ook van jou!' En ik word in een knuffel getrokken met iedereen. We praten nog wat over koetjes en kalfjes en dan komt er iemand binnen. 'Cameron ik heb de drie speciale plaatsen geregeld in de zaal en het is ookal geregeld voor de extra VIP kaartjes dus mogen ze overal binnen als ze dit pasje laten zien.' Zegt de man die kaartjes uitdeelt aan de andere. Ik knik en zeg een bedankt en dan loopt hij weer weg. Niet veel later komt mijn manager dan binnen en hij deelt mee dat ik in vijf minuten op moet en de rest moet naar hun plaats. Ik knik alweer en we verlaten de kamer.

Ik ga naar de eerste verdiep en de andere naar het gelijksvloer. Als ik aankom achter de schermen maak ik nog snel een foto van het publiek waar niemand me kan zien en ik zie dat Noa, Jacob en Sus al zitten. Ik post hem op mijn verhaal en snap story en loop dan het podium op als ik een microfoon in mijn handen krijg. Iedereen begint te schreeuwen en te gillen en ik zie allemaal telefoons naar mij opgericht. 'HELLO EVERYONE' Schreeuw ik heel erg luid waardoor er meer geschreeuw op me afkomt. Ik zet een glimlacht op mijn gezicht en kijk dan helemaal naar links en laat zo mijn ogen glijden over al mijn fans. Ik glimlach nog meer als ik Noa zie zwaaien om te zeggen dat ik hun moet oproepen. 'Voor dat ik begin met deze geweldige show, wil ik eerst drie personen naar voor roepen, en het zijn niet zomaar personen nee het zijn hele belangrijke personen in mijn leven, mijn beste vrienden waarmee ik vandaag een geweldige dag meemaak. Hier zijn ze: Noa Van Tuijl samen met haar beste vriendin: Suzanne Michon Én de enige echte Jacob Sartorius!' Iedereen begint te gillen tot dat de drie op het podium staan. Ik glimlach naar ze en ze krijgen alle drie ook een microfoon in hun handen geduwd. 'Dus natuurlijk zijn we hier niet voor niets, we gaan namelijk een Q&A doen vanavond dus jullie mogen nu naar Twitter gaan met het wifi wachtwoord: arenacam0 en allemaal vragen voor de Q&A tweeten en mij taggen!' Iedereen neemt zijn telefoon erbij en begint als een kip zonder kop te typen en in krijg in een keer duizenden meldingen binnen en ik kan niet eens mijn meldingen wegklikken of ik heb al een nieuwe. Een beetje geïrriteerd zet ik op mijn twitter: and stop w/ the Questions! Love u Guys😙

Ik ga naar alle meldingen die ik heb gekregen en pik er een random uit. 'Deze is van @randomcam21mill en de vraag is: hoe heb je deze kids ontmoet. Uhm even denken... Ik ken Jacob al sinds Magcon en we bleven steeds goede vrienden en toen kreeg ik te horen dat hij een vriendin had, Suzanna oftewel Sus en zij had haar beste vriendin Noa oftewel Noow meegenomen. Noow was enorme fan van me en dat is ze nog steeds en het is eigenlijk dankzij Jacob dat ze hier zijn want hij had drie tickets gekocht: een voor hemzelf om nog eens af te spreken voor ons twee en daarna volgden er al snel 2 nieuwe voor Sus en zij nam haar beste vriendin mee Noow. Zo zijn ze hier terechtgekomen eigenlijk.' Iedereen begint te klappen en ik hoor wat gegil.

Ik kies een volgende vraag en beantwoord die. Zo gaat het nog een tientallen vragen verder en als de medewerker teken doet dat ik nu echt moet beginnen knik ik en zeg tegen de fans dat ik nu ga beginnen terwijl Jacob, Noow en Sus al terug op hun plaatsen zitten. Ik begin met zingen en na een uurtje is het concert afgelopen. 'Wie graag nog meegeniet van een extra VIP feestje moet snel naar het verkoopkraampje gaan naast het merch kraampje en een ticket kopen!' Schreeuw ik nog als ik het podium verlaat.


😙🤗😠😠👺😅😇😂😥😘🤔👹😡👋😗😣☺😚👆😨😵🖕💕🙂😍💞😬😧😙🤗😀😠😂😇😅👺👹🤔😘😥😣😗👋😡☺😚👆😨🙂💕🖕😵😍😬😧😙🤗😀😠😧

Hii

Sorry dat ik (schrijfster2) niets meer had GEPLAATS in een lange tijd maar ik denk dat we het allemaal wel druk hebben gehad dus tja. Vergeet niet te voten en commenten!

Bye

He wants me❤Ft Cameron DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu