5.

32 3 0
                                    

Pov Noa

We zitten op een bankje en ik kijk rond. "JA CAMERON WE ZIJN HIER!! JONGENS CAMERON KIJK DAAR!!" Schreeuw ik tegen Sus en Jacob. "Jaja blijf kalm het komt in orde." Zegt Sus tegen me. "Niet heel de wereld hoeft het te weten want dan mag je je afspraakje wel vergeten met al die fans" zegt Jacob terwijl hij Cameron een bro hug heeft. Ik sta helemaal te flippen en ik weet niet wat ik moet zeggen. Dan zegt Cameron opeens:" dus jij bent Noa?" Omg hij kent mijn naam hij kent mijn naam!! Ik sta nog steeds te flippen en weet niet wat ik moet zeggen dus zeg ik maar "ja"  Cam lacht en dat is gewoon zoooo cute. 

Sus probeerde me vast te houden zodat ik niet de hele tijd op en neer spring. Dan stop ik met springen en spring ik in zijn armen voor een knuffel. Wow dit is GEWELDIG. Ik had echt nooit van mijn leven dit verwacht. Dan bedenk ik me opeens dat Cameron nog niet eens sus had kunnen dag zeggen omdat ik eerst stond te springen rond zijn lijf en nu hang ik aan zijn lijf. "Cam zet me maar weer op de grond je hebt nog niet eens de kans gehad om Sus dag te zeggen" mompel ik tegen zijn hoodie die zo lekker ruikt.

Sus gaat naar Cam en ze geven elkaar een knuffel. Dan komt Cam weer bij mij staan en meteen haal ik mijn telefoon uit mijn zak voor een paar foto's. Voor mij zijn dat een paar foto's maar het zijn er ongeveer maar 100. 

Het is nu een uur voor dat de meet and greet begint en Cameron heeft zijn muffins al op die we hadden overgelaten voor hem, ik heb al op zijn rug gezeten, ik heb 65 foto's met hem wat nog heel goed meevalt. We hebben musicallys gemaakt en snaps gemaakt die ik telkens privé opslaat want nog niemand mag weten dat wij nu al bij Cam zijn. Nu gaan we terug naar het gebouw om nog wat te eten en dan mogen we ons nog een beetje klaar maken voor de meet and greet. 

Pov Cameron

We zijn nu onderweg naar het gebouw van de meet and greet en de show. Daar is ook een kamer om te eten, een chill ruimte, een muziek ruimte, een sport ruimte en een feestzaal. Want na de meet and greet komt de show en daarna gaan we feesten! Maar alleen de VIP personen mogen naar het feestje de anderen moeten daarvoor een speciaal ticket nog aankopen na het concert zelf. 

Noa is best een tof meisje. Behalve als ze staat te flippen omdat ze me zag. En het was heel grappig om te zien hoe Suzanna haar best deed om haar vriendin stil te houden. We gaan via de achterdeuren naar binnen want daar mogen geen fans komen en gaan meteen naar de bovenste verdiep met de lift= eet ruimte, chill ruimte.  

Noa heeft ook heel veel foto's gemaakt en ook heel veel verschillende foto's met filters, zonder filters, met andere achtergronden, met andere personen erbij, we hebben zelf een foto met in de achtergrond Suzanna en jacob zoenen. Die twee zijn echt voor elkaar gemaakt. Zou ik iets met Noa kunnen beginnen? Geen idee. Het zou leuk zijn van wel. Maar daarvoor is ze misschien nog te jong. En dan zou ze ook de hele tijd flippen. Nee dat wil ik niet. Ik schud de gedachte van me af als we binnen zijn. Ik ga meteen aan tafel zitten en begin met wat snoep cupcakes te eten die die op plateaus liggen versierd met smarties en haribo's. Dan neem ik wat drinken uit de reuze koelkast die tegen de muur staat. Die koelkast is echt groot. Ik zou erin passen. Hij is minstens 1.5 meter breed en 1meter lang en hij is helemaal tot aan het plafond die bijna 2 meter is. Er is zelfs een ladder om overal aan te kunnen.

Ik neem 4 colas en zet ze op de tafel. Meteen zijn ze weg en het eten is ook bijna op. Het is nog een half uur en we hebben het al heel erg gezellig. We praten over dingen die we dagelijks meemaken of gezeur van onze ouders soms. Dan komt er iemand binnen en ik zie dat het de manager van dit gebouw is. "Cameron je moet je gaan klaarmaken en deze mensen moeten jammer genoeg gaan" zegt hij. Ik knik en hij verlaat de kamer opnieuw. We staan allemaal recht en ik geef iedereen nog een knuffel. "Ik zie jullie zo" zeg ik "Jaaa tot zometeen Cammie!!" Roept Noa nog. "Jaja rustig Noow" zegt Suzanna. "Noow?" Vraag ik verbaasd om dat ik die naam nog niet eerder heb gehoord en meteen zegt noa:" omygod hij heeft mijn bijnaam gezegd hij heeft me bij mijn bijnaam genoemd!!!" En dus trek ik de conclusie zelf en zeg nog voordat ik naar buiten ga:" oké dus vanaf nu zal ik je Noow noemen als je dat wil." En dat had ik beter niet gezegd want nu hoor ik een hele harde gil:" AHHHHHHH CAMERON FREAKING DALLAS KENT MIJN BIJNAAM EN ZO NOEMT HIJ MEE!!!!" Roept Noa heel hard of nee beter gezegd Noow. 

Er loopt een medewerkster onze kant op en vraagt of alles oké is. Ik knik en ze loopt weer weg. "Jongens ik moet naar de tweede verdiep en jullie moeten naar de meet and greet anders komen jullie te laat en mogen jullie niet meer binnen." Zeg ik als ik naar het uur kijk. "Is goed tot zo" zegt Suzanna. "Yep tot zometeen bro" zegt Jacob terwijl hij me een bro huh geeft. Noow staat gewoon de hele tijd te flippen zoals in het begin dat ik haar zag. Alleen was het in het begin nog erger. "Jacob let goed op Suzanna en Noow. Ik wil deze mensen zeker nog eens zien" zeg ik nog vlug waarop Suzanna nog snel antwoord:" je mag me wel Sus noemen hoor dat is gemakkelijker. " "oke doei Sus" zeg ik nog vlug voordat ik uitstap op de tweede verdiep . Ik ga naar de kleedkamer en doe de kleren aan die ze al hadden klaargelecht voor me. Dan ga ik via de trap naar beneden en de meet and greet kan beginnen! 


😂💫🙃❤👋🅾💌😀😲👣❌😣😥💯👐⬆👆🖐👊🎀🍨✋🖑🕳💦🔐✊🍦😂💫🙃❤👋🅾💌😀😲👣❌😣😥💯👐⬆👆🖐👊🎀🍨✋🖑🕳💦✊🍦😂😲👆💦✊

Gewoon om mee te delen maar die emojis⬆ hebben geen boodschap ofso ofzo hoor het zijn gewoon mijn recente emojis meer niet.

Xxx schrijfster 2

He wants me❤Ft Cameron DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu