"Gözlerimi kapattım.Yavaşça birbirimize yaklaşmaya başladık."Öp beni prensim"dedim fısıldayarak.Dudaklarımız değdi"
Kafamı yere çarptığımda yataktan düştüğümü anladım.Kafamı tutarak fısıldayarak"Ayyy..."dedim.Kapı açıldı annem"Bu gün erken kalktın,bana tarlada yardım etmek için sabırsızsın dimi?"dedi alayla.Yüzümü buruşturdum"He.."dedim.Annem gözlerini devirdi"Hadi kahvaltıdan sonra hemen başlıycaz."dedi ve odadan çıktı.
Kafam yarıldı galiba.Çok ağrıyordu.Ama prensimi görmek için değerdi galiba.Hazırlanmak için ayağa kalktım.Dolabıma yaklaşcakken yorganım ayağıma dolandı ve yere yığıldım.Sakar....
Merdivenlerden inerken tost kokusu beni mutfağa doğru uçuruyordu.Mutfağa girdiğimde ailem kahvaltı yapmaya başladı bile.Bağırarak"Günaydın"dedim.Kardeşim Jason ağız dolu yemeğiyle bana"Günaydın maymun Jackie"dedi.Yaş farkımız birkaç dakika olmasına rağmen ona küçük kardeş diyorum.Eminimki o da bana.
Onun yanına oturdum ve yüzümü buruşturdum"Domuz gibisin"dedim.Jason ağzını açtı ve yemeği bana gösterdi."Iyyyy"diye bağırdım ve tabağı uzağa çekip"Ben yemiycem anne"dedim.
Annem masadan kalktı ve"Hadi çabuk bitirin babanız hasatları şehre götürücek"dedi.Derin nefes vererek tabağımı bana doğru çektim ve Jason a dil çıkarttım.
***
Güneş kafamı ütülüyordu.Bayılacak gibi oldum.Son mısırı çuvala attım ve"Bitti!"diye bağırdım.Jason ve ben çuvalın yanına çöktük.Babam çuvalı arkamızdan alınca yere serildik.Çuvalı arabasına attı ve gülerek"Birkaç saate görüşmek üzere"dedi.Jason la aynı anda"Bay bay"dediğimizde gözümü kısıp Jason a baktım.Bana pis pis sırıtınca ayağa kalktım ve eve yöneldim.
Odama çıkıp yatağıma çullandım.Gözüm komodindeki kitaba kayınca sıçradım ve kitabı elime aldım.Hmm nerde kalmıştım a burda...
" "Bende seni seviyorum Mary.Ama ben senle olamam."dedi Christian.Mary Christianın yanağına elini koydu ve"Neden?"diye sordu.Chrstian Mary nin elini yanağından çekti ve"Çünkü sen fakirsin"dedi."
Ne??Kesin zenginlerden nefret ediyorum.Egoları tavanda geziyor.Kitabı yere fırlattığımda kapı çaldı.Merdivenlerden koşa koşa indim.Kapıyı açtığımda tek gördüğüm şey Ashley.Jason un manitası.
Derin nefes vererek konuştum"Ne var?"
"Jason evdemi?"
yok bokumun içinde
"Evet.."
"Çağırsana"dedi tatlı gözükmeye çalışarak.
senin sevgilin sen çağır
"Bir dakika"diyerek kapıyı yüzüne kapattım.
Bahçeye çıkıp"Jason!Tavuğun geldi!"diye bağırdım.Jason yüzünü buruşturarak"Yokum"dedi."Varsın"dedim.Jason gözlerini kısıp bana baktıktan sonra kapıya yöneldi.Yazık çocuğa ayrılamıyor...
***
Korna sesini duyunca babamın eve döndüğünü anladım.Kapıyı açtığımda babam koşarak içeri girdi.Birşey anlamayarak onun arkasından baktım ve kapıyı kapattım.Mutfağa koştu.Annemin çığlığını duyunca mutfağa hızlıca koştum.Ne oluyor lan
Annem bana sarıldı ve"Milyoner olduk!"diye haykırdı.Oha..Ne?..Biz..Milyoner??
Neler olucak neler.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT SAYILARI
Teen FictionBabası piyangoda büyük paralar kazanınca Jackie nin ailesinin hayatı aniden değişmektedir.İngilterenin küçücük köyünden büyük bir şehire taşınıyorlar ama ailesinin parayı görünce değiştiğini görüyor.O da okuldaki arkadaş ortamından dışlanmamak için...