Bölüm 6

168 18 29
                                    

-Tanımadığım numaradan mesaj"Ne olduğunu anlat tatlı Jackie."

Gözlerim büyüdü.Numaramı nerden aldı???-

Telefonumu elimde tutarak düşünmeye başladım.

Cevap ver Jackie.O kızlar kim ki sana birşey diyecek?

Bu taraf kesinlikle haklıydı.Elimdeki telefonun ekranı sönünce onu yeniden açtım.Mesajı yazmaya başladım.

"Bu gün kötü birşey yaşadım."gönderdim.

Telefonumu kalbime koydum ve tavana bakmaya başladım.Birkaç dakika sonra telefonum yeniden titredi.

"O güzel mavi gözlerin bunu belli ediyordu."yüzümde bir gülümseme oluşmuştu.Derin nefes aldım ve yeni birşey yazmaya başladımki yine mesaj geldi.

"Hadi anlat Jackie bütün gece senle konuşmak için zamanım var :)"aslında bende onunla konuşmak için can atıyordum.Ama konuyu değiştirmem lazımdı.

"Senin de gözlerin çok güzel :)"

Aferim Jackie....

Bu anı hiç unutmıycağım.İlk defa iç sesimle anlaştım...

***

Aniden uyandım.Dün Jacob'la konuşurken uyuya kalmış olmalıydım.Telefona baktım "4 Yeni Mesajınız Var" Hemen mesajları açtım.

02:45"Çok benziyormuşuz :)"

03:00"Uyudun mu tatlı Jackie?"

03:02"Kesin uyudun."

03:06"Tamam bende yatıyorum.İyi geceler vişne kokulu Jackie :)"

Yanaklarıma kan hücüm etmişti.Yüzümün yandığını hissediyordum.Gülümsedim ve yatağımdan kalktım.

***

Sandviçimden bir ısırık aldım ve Jasmyn'e baktım"Bu sefer numaramı birine vermeden önce bana sor"dedim.Jasmyn gülümsedi "Aslında bana teşekkür etmen gerek"dedi ve portakal suyunu içti.Jasmyn'in arkasına baktığımda Jacob'u gördüm.

Gülümsemeye başladım.Jacob gülümsedi ve elini salladı.Birkaç aradaşı onu masaya çağırınca Jacob yanlarına gitti.

Jasmyn gözlerini kısarak bana baktı"Nereye bakıyor-"diyerek döndü.Geri bana dönünce"Ah burda aşk kokusu var ben başka yere gidicem"diyerek tepsisini eline aldı ve kalkmaya başladı.Ona gülümsedim ve"Nereye ya otur"dedim.Jasmyn geri masaya oturdu.

Telefonum titredi.Mesaj gelmiş olmalıydı.

"Yemek yerken çok tatlısın :)"

Ahhh Öleceeeem........

Yine yüzümün kıpkırmızı olduğundan emindim.Sırıtarak Jacob'a bakmaya başladım.Telefona döndüm ve

"Senin gibi :)"yazdım.

Mesajı gönderdikten sonra telefonum aniden elimden gitti.

Kafamı kaldırdım ve sandviç yiyen Jason'u gördüm.Telefonumdaki mesajlara girdi ve bakmaya başladı."Ver"diye bağırdım telefona uzanarak.Jason telefonu yetişemiyceğim yükseklikte tutuyordu.

Hızlıca Jason'un dizine tekme attım.Telefonum elinden düşmüştü.Onu yerden aldım ve"Git işine"dedim.Jason omuz silkti ve arkadaşlarının yanına oturdu.

Telefonum titredi.

"Senden korkmaya başladım Jackie :D"

Seslice kahkah atmaya başaldığımda Jasmyn bana baktı ve"Tamam anladım bana burda yer yok"dedi gülerek."Saçmalama"diyerek ona yaklaştım.

***

"Bu gün Cuma!!"diye bağırdı öğrenciler okuldan çıkarak.Jasmyn'e gülümsedim ve"İyi tatiller"dedim."Sana da"diyerek markete yöneldi.

Ben de annemin arabasını beklemeye başladım.Yanıma Jason yaklaştı "Ben arkadaşlarla baskete gidiyorum anneme söylersin"dedi.Gözlerimi devirdim ve"Hizmetçin yok burda"dedim.Jason yapmacık şaşırmayla"Yokmu?"dedi.

Nefes al...Nefes ver Jackie...Nefes al...

Annemin arabası önümüzde durduğunda Jason hemen annemden izin aldı.Ben de arabaya bindim.Araba nın içi sessizdi.Ben pek annemle iyi değildim.Babama daha yakındım.Jason'un da annemle daha iyi ilişkileri vardı.

Herzamanki gibi cama yaslandım.Korna sesi duyduğumda etrafa bakındım.

Jacob...

Bir eliyle bana el salladıktan sonra hızlandı.Karnımda kelebekler uçuşuyordu.Sırıtmaya başladım.Annem"Kim o?"diyince ciddileştim ve"Arkadaşım"dedim.

Şimdilik arkadaşım.....

***

Cuma nın keyfini çıkarmayı öğrenmeye başladım galiba.Herkez uyurken arkadaşlarınla mesajlaşmak...

Jasmyn'le çok farklı konular hakkında konuşuyorduk.Jasmyn'den yeni mesaj geldi.

"Sana çok önemli birşey diyeceğim"

"Söyle"

"Ben Austin'i seviyorum"

"Biliyorum.Hiç şaşırmadım :D"

"Ben de senin Jacob'u sevdiğini biliyorum :D" 

Gülümsedim.

Acaba gerçekten seviyor muyum?

HAYAT SAYILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin