Bölüm 10

144 18 11
                                    

Jasmyn"Hadi yarın görüşürüz Jackie üzme kendini."diyerek kapıdan çıktı.Evde yine kendimle baş başa kaldım.Kanepede kalan telefonuma baktım ve geri koydum.Hiçbir mesaj gelmemişti.Kanepeye oturdum ve televizyonu açtım.

Kapı açılınca kapıya döndüm ve Jason'u gördüm.Gülümseyerek içeri girdi."Naber kardeş?"diye sordu.Gözlerim irileşti.Ona şaşırmış bir şekilde baktım."Ne oldu maymun gibi bakıyorsun?"dedi.

Yok aynı Jason birşey değişmedi...

Geri televizyona döndüm.Discovery Channel'i açtım ve izlemeye başladım ki Jason yanıma oturdu.Yüzünü buruşturdu ve"Uf ver şu kumandayı"diye bağırdı.Kumandama sarıldım"Hayır izliyorum görmüyormusun!"diye bağırdım ben de karşılık olarak.

Jason gözlerini kısarak bana baktı.Bende ayağa kalktım ve"Benim"dedim.

Savaş başlasın!

Jason üstüme çullandı ve kumandayı almaya çalıştı."Hayır!"diyerek onu farklı yönlerde sallıyordumki elimden aldı ve geri kanepeye oturdu.

0-1 Yedirme kendini Jackie...

Arkadan dolanıp onun kumandasını alınca televizyonun etrafında koşarak kanal değiştirmeye başladım.

1-1 Aferim Devam

Birden sert birşeye çarptığımı anlayınca bu duvarın Jason olduğunu anladım.Elimden kumandayı aldı ve anlımı tutarak beni kendinden uzak tutmaya başladı.Yerimde koşarak kurtulmaya çalıştım ama sonunda pes ettim ve yere oturdum.

1-2 Yenildin Jackie....

Jason mutlu birşekilde kanepeye oturdu ve"Yenildin sümük git burdan şimdi"dedi.Yumruklarımı sıkıp ona cevap vericektim ki kapı açıldı.Annemle babam mutlu birşekilde içeri girdi.

Gülümseyerek"Ne yaptınız?"dedim.Annem elinde birşey tutarak içeri geçti.Babama bir kaşımı kaldırarak baktım"Ne bu?"diye sordum.Babam Jason'un yanına oturdu ve"Saat 12 de uçağımız var."dedi."Nereye böyle apar topar?"diye sordum.

Babam ciddi birşekilde konuştu"İsviçrenin bankalarında büyük faizler var oraya gidip parayı yatırmamız lazım"dedi.Kafamla onayladım.Jason elini babamın omzuna attı ve"Siz yokken evin büyüğü kim?"dedi.Ona gözlerimi kısarak baktım.

Babam gülerek beni işaret etti.Şampiyon bakışıyla Jason'a  bakınca Jason sessizce"Anneme sormalıydım"dedi.Derin nefes vererek babama baktım.Babam ayağa kalktı ve"3 gün yokkuz.Yaramaz birşeyle karşılaşmak istemiyorum"dedi.

Jasonla ben onaylayınca babam valizini hazırlamak için yukarı çıktı.Kanepedeki telefonu elime aldım ve kontrol ettim.Yeni Mesaj yok.

"Görüşürüz"diyerek annemle babama sarıldım.Babamla annem yanağımdan öptükten sonra evden çıktılar.Jason"İyi geceler"diyerek odasına geçti.

Bana iyi geceler mi dedi şimdi?Yanlış duymadım dimi?

Emin olmayarak"İyi geceler"dedim ve odama çıktım.Yatağıma yattım ve yorgana sarıldım.Jacob'un sesini duyabiliyordum sanki.

İyi geceler tatlı Jackie...

Sanada Jacob...

***

"Jackie!"Jason'un bağırışı beni uyandırdı."Ne ya?"diyerek uyandım.Jason bıkkın bir sesle"Saate bak Jackie!"dedi.Bir gözümü açıp saate baktım"Aman tanrım geç kaldık!"diye bağırdım ve hızlıca yataktan indim.

Odamda koştururken Jason gözlerini devirdi ve gitti.

Son hazırlıklarımı yaptıktan sonra çantamla aşağı indim ve kapının yanında duran Jason'u gördüm.Ayakkabımı giyerek"Niye uyandırmadın!"diye bağırdım.Jason alayla"Evin büyüğü sensin Jackie"dedi.Gözlerimi kıstım ve kapıyı açtım.

Dışarı çıktığımızda durağa koştum.Yanımda Jason'u görmedim.

Salak...

Otobüsü beklerken önümde taksi durdu ve Jason kafasını camdan çıkardı"Binsene salak!"dedi.Afaladım.Hemen arka kapıyı açtım ve içine oturdum.Taksi okulun önünde durduğunda Jason'la arabadan çıktık.

Hızlıca okulun girişine ilerlemeye başladım.Jason bana yetişti ve gülerek"Otobüsle gelicektin ciddisin dimi?"dedi.Ona baktım ve"Evet ne var bunda.Benim senin gibi param yok.Bu arada nerden alıyorsun bu kadar parayı?"diye sordum merakla.

Jason cüzdanını cebine koydu ve"Anneciğim"dedi.Gözlerimi devirdim ve ikişer ikişer merdivenden çıktım.Sınıfıma koştum ve kapıyı tıkladım.İçeri girdim ve yavaşça"Geç kaldığım için özür dilerim"dedim.

Öğretmen'otur'işareti yapınca hızlıca Jasmyn'in yanına oturdum.Jasmyn fısıldayarak"Neden bukadar geç kaldın?Dördüncü dersteyiz"dedi."Biliyorum"dedim ve çantamı yere koydum.

Zil çaldığında Jasmyn'le kafeteryaya doğru yöneldik.Kafamı Jacob'un sınıfına çevirdim onu görmek istiyordum ama daha kimse çıkmamıştı.Jasmyn konuşmaya başladı"Sana birşey diyeceğim ama üzülmiyceksin"dedi.

Ciddi birşekilde"Tamam."dedim.Jasmyn derin nefes verdi ve"Bugün Jacob'un yanında hep iki kız var.Birisi Kiara ikincisi Taisha.Her tenefüste onlarlaydı"dedi.O an kalbime bıçak saplandı sanki.Belki bu yüzden Jacob benle konuşmadı.

O kızlarla kendini daha iyi hissediyordu galiba.Onlar belki benden daha eğlenceliydiler.

"Üzülmedin dimi?"dedi Jasmyn bana bakarak."Yoo..."dedim ve sahtece gülümsedim.Jasmyn bana baktı ve üzüldüğümü anlamıştı.

Kafeteryaya geçtiğimizde Jasmyn'le herzamanki gibi önce masaya oturduk ve konuşmaya başladık.Ama Jasmyn konuşurken gözüm arkadaki masaya kaydı.

Jacob.Taisha ve Kiara'yla.....

Yutkundum ve hep oraya baktım.Jasmyn derin nefes verdi ve yanıma oturdu.Gizlice onları işaret ettim"Hangisi Kiara hangisi Taisha?"diye sordum.Jasmyn onlara baktı ve"Bak şimdi.Jacob'a çok yakın olup gülümseyen Kiara."

Çenemden tutan Kiara....

"Daha uzak olan ve Jacob'un arkadaşına asılan Taisha"dedi.Derin nefes verdim ve"Neyse boşver"dedim.

Karşımıza Austin oturdu ve"Neyi boşvereyim?"dedi.Jasmyn'in heycanını hissediyordum.Ellerini cebine sokup sokup çıkarıyordu."Sana ne"dedim sertçe.Austin Jasmyn'e baktı ve"Bana bi su alıp gel"dedi.

Jasmyn gülümsedi ve yanımızdan uzaklaştı."Suyunu kendin alabilirdin Jasmyn'i kullanmaya hakkın yok!"dedim sert bir şekilde.Austin yanıma yaklaştı ve"Sen kapa çeneni."dedi.Sinirlenmiştim."Sen kimsin de-"derken Austin sözümü kesti"Asıl senin İtalyadan gelmediğini bilen,senin sadece salak bir köylü olduğunu bilen biriyim"dedi.

İşte o an susucak duruma geldim.Bunu beklemiyordum.

Austin güldü ve Jacob'u işaret edip"Sence o senin bir köylü olduğunu öğrenince senle olucak mı?"dedi.Sustum.

"Tabikki hayır!"dedi gülerek.İçim param parça olmuştu.Jacob'a baktım.Gülümsüyordu.O kızlarla gülüyordu.

Ağlayacak gibi oldum.Austin yüzünü bana yaklaştırdı ve fısıldayarak"Bence otur oturduğun yerde ve senin seviyendeki insanlarla takıl.Ve bana karşı gelmeyi deneme yoksa ne olucağını biliyorsun"dedi.

Jasmyn gülümseyerek yanımıza yaklaştı ve Austin'e suyu uzattı.Austin Jasmyn'e göz kırptı ve"Çok teşekkür ederim bebeğim"dedi.Jasmyn'in yüzü kızardı"Önemli değil"dedi.

Austin bana son bakış attıktan sonra yanımızdan uzaklaştı.Jasmyn bana yaklaştı ve"Austin çok tatlı değil mi?"dedi."He çok tatlı.."dedim bıkkın bir sesle.

-Heyo Merhaba Canlarım :D Vote ve yorum bekliyorum arkadaşlar.

Ve bir hikaye önermek istiyorum.

sefikazeynep Yaqşıklım (Gargamel FanFic) İyi Okumalar ♥

HAYAT SAYILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin