Bölüm 8

169 15 20
                                    

-"Jacob'la birkaç saat sonra biryere gideceğim :D Ölücem,çok heyecanlıyım"-

Mesajı gönderdikten sonra hemen dolabıma yöneldim.Kesinlikle şık birşey giymem lazımdı.Jacob sıradan kızlara bakmazdı.Eşyalara birer birer bakarken sonunda giyeceğimi buldum.

***

Makyajımı tamamladıktan sonra salona indim ve"Baba ben Jasmyn'le biraz gezmeye çıkıcağım"dedim.Babam gülümsedi"Tamam vişnem ama geç kalma"dedi.

Vişne mi?

O sözcükten sonra kendimi koklayarak dışarı çıktım.Siyah deri ceket,kot pantalon ve rahat beyaz spor ayakkabı giymiştim.Sabah yağmurun yağmasına rağmen şu an hava nemli  ve ılıktı.Havaya bakarken Jacob'un geldiğini farketmemiştim.

"Jackie?"onun mükemmel sesi beni ayılttı.

Gülümseyerek cevap verdim"Jacob?"

Jacob gülümsedikten sonra motorsikletini göstererek"Hadi bin"dedi.Hiç beklemeyerek arkasına oturdum."İyi tutun"dedi Jacob.Kafamla onayladıktan sonra ona iyice sarıldım.Motorsikletin hızı Jacob'un kokusunu burnuma kadar getiriyordu.

Parfümünü içime çekerek zevk alıyordum.

Çok garip bir insansın Jackie...

Motorsiklet durunca kendimi lunaparkın girişinde buldum.Jacob'u bırakarak motorsikletten indim.Arkamdan da Jacob geldi.Gülümseyerek"Çok korkmuş olmalısın.Hızlı mı sürdüm?"dedi.

Hayır sadece sana arkadan yapışıp seni koklamak bana zevk veriyordu.

"Evet..Alışkın değilim."dedim gülümseyerek.Jacob bana baktı ve"Tamam dönerken daha hızlı sürücem"diyerek pis sırıttı."Çok kötüsün"dedim ve omzuna hafifçe vurdum.Jacob beni kolumdan çekti ve"Hadi girelim artık buraya"dedi.

Birkaç 'tehlikeli' oyuncaklara bindikten sonra Jacob'la dondurma aldık.Dondurmayı yiyerek dolaşıyorduk.Hava kararmıştı.Yolu sokak lambaları aydınlatıyordu.Birden Jacob elini yüzüme yaklaştırıyordu.Gülerek"Napıyorsun?"dedim.

Dudağımı sildikten sonra"Dudağını sildim Jackie"dedi ve tatlıca gülümsedi.

İçimde bir sıcaklık vardı.Parka geldiğimizde başka dünyada hissettim kendimi.Çok güzel bir dünyada.Jacob'la birlikte sanırım onu seviyorum.Hem de çok.Ama onu kaybetmekten korkuyorum.Bence sıradan bir kız gibi davranmamalıyım.Biraz kaliteli olmalıyım dimi?

"Heey!Nereye daldın öyle?"dedi Jacob elini yüzümün önünde sallayarak.Gülümsedim ve"Hiç öyle hayatı falan düşünüyordum"dedim.Jacob dondurmasını bitirerek"Ha..Sana sorucaktım.Nerden geldin?"dedi.

Unutma Jackie kaliteli insan...

"İtalya"dedim emin olmayarak.Jacob peçeteyle ağzını sildikten sonra"Vay be.Nasıl orası?"diye sordu."Güzel.."dedim yapmacık gülümsemeyle.Aslında gerçeği söylemek isterdim.Hem de çok.Ama Jacob'un benden vazgeçiceğini korkuyordum.Benim bir köylü olduğumu bilince beni bırakıcağından korkuyordum.

Jacob geri döndü ve"Hadi dönelim artık geç oldu ailen kızmasın"dedi gülümseyerek.Kafamla onayladım.Park yerine geri döndük ve motorsiklete bindik.Jacob'a bu sefer çok sıkı sarılmıyordum.Jacob motorsikleti çalıştırmadan önce bana döndü ve"Bak iyi tutun düşüceksin"dedi."Tamam."dedim masumca ve Jacob'a sarıldım.

Yoldayken kafamı Jacob'a yasladım.

İşte huzur dedikleri bu olmalı...

Gözlerimi kapattım.Birden motorsiklet aniden fren yaptı.Yolun ortasında durduk.Jacob koşarak motorsikletten indi.Arkamızda duran arabaların korna sesleri beni sağır ediyordu.Durma sebebimize bakmak için ayağa kalktım.

Gördüğüm şey karşısında şok olmuştum.Jacob çöktü ve kedi yavrularına karşıdan karşıya geçmelerine yardım ediyordu.

Kahramanım benim...

İnsanlar kafalarını camdan çıkarmış bağırıyorlardı.Fakat Jacob hiçbir bozuntuya uğramamış işini bitiriyordu.İşi bitince motorsiklete bindi ve biz yine evin yolunu tuttuk.Jacob gözlerini yoldan ayırmadı ve"Kusura bakma"dedi.

Ezik olma Jackie.Kaliteli insan ol...

"Neden öyle yaptın?Hayatını tehlikeye attın arkadakiler seni ezebilirdi."dedim.

Evet Jackie iyi gidiyorsun.Onun davranışını nekadar çok beğendiğini belli etme yoksa sıradan biri olursun...

Jacob gerildi ve"Birşey olmaz bana"dedi.Sesli birşekilde"Hayır.Hiçbirşey senin canından önemli değil anlıyor musun?Yaralanabilirdin.Sadece birkaç kedi yavrusu için.Onlar olmasa da birşey değişmezdi sokakta onlardan çok var."dedim.

Jacob motorsikletin direksiyonunu iyice sıktı ama birşey demedi.Yol boyu hiç söz etmemişti.Havadaki gerginlik çok belli oluyordu.

Birşey yanlış oldu Jackie...

Motorsiklet evimin önünde durduğunda indim.Yavaşça"Görüşürüz"dedim.Jacob bana bakmadı.Bi yere baktı, kafasını salladı ve hızlı bir şekilde sürdü.Vakit kaybetmeden evime döndüm.

Yatağıma çullandığımda düşünmeye başladım.

Birşey yanlış mı gitti?

Telefonumu yanıma koydum ve Jacob'tan mesaj beklemeye başladım.Yazıcak biliyorum.

HAYAT SAYILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin