Bölüm 13

140 12 0
                                    

"Tekrar ediyorum, neden bukadar çöp atıldı ve neden okulda değilsiniz?" annemin sesi evimizde yankılandı.

Garson, bana iki porsiyon bok lütfen. Evet bu masaya.

Okulu nasıl unutabilirdikki?

Babam Jasmyn'e baktı ve"Küçük hanım annen ve baban burda olduğunu biliyorlar mı? "diye sordu. Jasmyn kafasıyla onayladı. Babam anahtarı eline aldı ve" Sizi okula götürüyorum hazırlanın"dedi.

Saat 10'du ne gerek vardı ki? Yemek molasına denk gelicektik.

Jasmyn ile yukarı çıktığımızda üstlerimizi değiştirmeye başladık.

Aşağı indiğimizde babamla Jason arabada bekliyorlardı. Jasmyn'le arabaya yöneldik. Arabaya bindiğimizde babam konuştu"Anlıyorum deli kanlısınız kıpır kıpır çocuklarsınız ama okulu neden asıyorsunuz? "dedi. Kafamızı eğerek sustuk. Arabadaki sessizliği koruyarak okula geldik.. Tenefüs zamanına denk gelmiştik. Koridorda yürürken bütün okulun dün gece evimizde olduğu belli oluyordu. Herkez yorgun yavaş hareket ediyordu, tıpki bizim gibi. Yanımıza birkaç kişi yaklaştı. Jason'a"Dün çok güzeldi dostum çağırdığın için teşekkürler."dediler.

Artık Jacob'a yaklaşmamak için bir sebebim daha vardı. Jason'un mutluluğu.

Jason'a herkez selam verirken gözleri ışıldıyordu. Bunu bencilliğim yüzünden bozmak istemiyordum.

Bu arada Jacob demişken. Dolabına yaslanmış bana bakıyordu. O mavi gözlerinde batmak kadar güzel birşey yoktu. Saçlarına baktığımda aralarına elimi sokmak istediğimi anladım. Saçını elimle karıştırmak istiyordum.

Tabii benim istediklerimi de Kiara istiyormuş. Jacob'un yanına yaklaşıp onun saçını elledi ve gülümseyerek birşeyler söylemeye başladı. Jasmyn beni kolumdan tutup sınıfımıza çekti.

O! sınıfa gelmişiz...

Jasmyn sinirle eliyle kapıyı işaret etti ve"Böyle devam edicek mi? "dedi." Ne? "dedim hemen." Kiara,

Sen, Jacob... Tanrım... Barışın artık"dedi. "Uf..." derin nefes verdim.

Jasmyn sinirli jestlerle"Birbirinizi nasıl istediğinizi görüyorum"dedi. Gözlerim irileşti, gülerek"Oha yavaş"dedim ve sırama geçtim. Jasmyn yanıma oturdu ve"Ama öyle"dedi. Jasmyn'i görmezden gelerek defterimi çıkardım.

Herzamanki gibi uzun sıkıcı dersten sonra zili duydum. Defterimi geri çantama koydum ve Jasmyn'e"Ne yiyelim bugün? "diyerek kapıya yaklaştık.

Koridorda birsürü öğrencinin aynı anda" Döv döv döv"demesiyle dınıftan koşarak çıktım. Birsürü insan toplanmıştı.

Aralarından geçerek kimlerin dövüştüğünü öğrenmek istedim.
Önümde duran son çocuğu ittikten sonra gözlerime inanamadım. Jason ve Jacob kavga ediyordu.

Şaşkınlıktan açılan ağzımı elimle kapattım.

Ne bok yiyorlardı?

Birden Jacob Jason'a bir yumruk geçirince bağırdım"Hey! Ne yapıyorsunuz? "fakat beni kimse aldırmadı. Jason ayağa kalkıp Jacob'un çenesine bir yumruk yapıştırdı" Aman tanrım, aman tanrım. Ne oluyor burada? "diye sordum. Yanımda duran oğlan güldü ve" Haberin yok mu senin? Austin Jacob'a sataşınca Jacob ona yumruk attı. Austin bayıldı. Ve Jason arkadaşını korumak için Jacob'a girişti "dedi.

Harbiden ne bok yiyorlardı?

Düdük sesi gelince herkes sustu ve kaçabileceği heryere kaçmıştı. Ortada sadece ben, jacob ve jason kalmıştık. Müdür bize yaklaştıkça yaklaşıyordu. Tamamen yanımıza gelince"Bak, bak, bak... Kimler burdaymış" dedi. Birden sesi çok sert çıktı"Hepiniz odama! "

Ben de mi?

Arkama baktığımda sınıftan kafasını çıkarmış Jasmyn vardı. Bana bakıyordu. Dudaklarımı oynatarak'Ben ne yaptım? 'dedim. Jasmyn' dayan'deyince Jason ve Jacob'un peşinden gelerek müdür odasına yaklaştım. Müdür odasına girdiğimizde koltuklara oturduk. Jacob Jason'un yanından kalkarak yanıma oturdu.

Gülümsememi tutamayınca Jason'un sert bakışıyla karşılaştım...

Garson! Porsiyonu tekrarla lütfen...

Kısa oldu k.bakmayın yarın da yb gelicek :)

HAYAT SAYILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin