-Austin bana son bakış attıktan sonra yanımızdan uzaklaştı.Jasmyn bana yaklaştı ve"Austin çok tatlı değil mi?"dedi."He çok tatlı.."dedim bıkkın bir sesle.-
Birden kafeteryaya sessizlik çöktü.Jasmyn beni dürttü ve"Bak Jason masaya çıktı"dedi."Ne?"diyerek Jason'un masasına döndüm.
Jason gülümseyerek çantasından kağıtları çıkardı ve bağırmaya başladı"Hey gençler!Eğlenmek isteyen varmı aranızda?"diye sordu.Bir grup genç bağırdıktan sonra"O zaman bu akşam 6'da sizi evimde bekliyorum.Anne ve baba yok rahat olabilirsiniz"dedi.
Ne yapıyor bu?
Masamdan sinirle kalkıp Jason'un masasına yaklaştım.Jason kağıtları dağıtarak"Buyrun bekliyoruz"dedi.Jason'u çekiştirdim ve gözlerimi kısıp fısıldamaya başladım"Ne yapıyorsun sen!"
Jason kağıtları vererek bana döndü"Sus ne güzel işte çevre ediniceğiz"dedi.Aslında haklıydı ama suç benim üstümde kalıcaktı."Evin büyüğü benim!Suç üzerimde kalıcak!"dedim.Jason elini omzuma koydu ve"Sadece sus tamam mı ben herşeyi ayarlarım iz bile kalmaz"dedi gözlerimin içine bakarak.
Derin nefes verdim ve işaret parmağımı kaldırarak konuştum"Tamam ama şüphelenme falan olursa seni hemen satarım.Ben problem istemiyorum"dedim.Jason kafasıyla onayladı.
"Jason bende alabilir miyim?"Jacob'un mükemmel sesi vücüdüma elektrik verdi.Jacob'a baktığımda göz göze gelmiştik.
Yine battım gözlerin maviliğinde....
"Jacob canım!"Kiara nın sesini duyunca başımı başka tarafa çevirdim.Jason'a geri döndüm ve"Neyse ben gidiyorum"dedim ve Jasmyn'in yanına döndüm.
Jasmyn bana baktı ve"Bana da alsaydın o kağıttan"dedi.Gözlerimi devirdim ve ona baktım"Adresimi bilmiyorsun sanki"dedim.Jasmyn güldü ve"Biliyorum tabikki"dedi.Ve Austin'e bakarak"Onu Austin'e götürecektim"dedi.
Elimi anlıma götürdüm ve hafifçe vurarak kükredim.
Hala Austin diyor ya.....
Jasmyn bıkkınlıkla"Ne?"dedi.
"Hiçbirşey Jasmyn hiçbirşey..."dedim.
Gün uzun olucak....
***
Bütün herkezin elinde bizim adresli kağıtlar vardı.Bu akşam evimiz dolu olucak belliki.Jasmy bana baktı ve"Bence sen git.Bende 5'te gelirim evine partiden önce."dedi.Gülümsedim ve kafamla onayladım.
Jasmyn bana el salladıktan sonra evine yöneldi.
Arabam olsa iyi olucaktı... dedi iç sesim yolda yürürken.Kafamı eğerek ilerlerken aklımda tek şey vardı.Okyanus maviliğindeki Jacob'un gözleri.
Birden motorsiklet sesi duydum.Arkama döndüğümde Jacob'u gördüm.Fakat önüme döndüğümde arkasından ona sarılmış Kiara vardı.Birden içim sinirle doldu.Adımlarım gittikçe hızlandı.Ellerim kasılmıştı.
Jacob'a sinirliydim.Birden benden vazgeçtiği için...
Kiara'ya sinirliydim.Jacob'uma sarıldığı için...
Austin'e sinirliydim.Beni şantaj ettiği için...
Ve son olarak,
Babama sinirliydim.Parayı kazandığı için...
Birden artık eve geldiğimi farkettim.Sinirden çok çabuk yürümüş olmalıydım.Çantamı yere attım ve odama geçtim.Herzamanki gibi yatağa çullandım.
Artık kendine gel Jackie.Bu gün eğlenmeye çalış...
Yatağımdan kalktım ve dolabıma yöneldim.Dolabımın dolu olmasına rağmen:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT SAYILARI
Novela JuvenilBabası piyangoda büyük paralar kazanınca Jackie nin ailesinin hayatı aniden değişmektedir.İngilterenin küçücük köyünden büyük bir şehire taşınıyorlar ama ailesinin parayı görünce değiştiğini görüyor.O da okuldaki arkadaş ortamından dışlanmamak için...