Bölüm 1 ~

1.3K 58 6
                                    

Meraba ben Anabella. Bana kisaca ana diyebilirsiniz . 17 yaşında esmer uzun boylu milletin tabirine göre de güzel bir kızım . Ben Los Angeles da okuyorum. Ünlü bir müzik okulunda. Ailem ingiltere de yaşıyor. Benim ev arkadaşlarim var stella ve jessie. ikiside ilk okuldan beridir arkadaşım.

okulun son günleriydi hava sıcak çok sıcaktı ve mezuniyete sadece 1 hafta kalmisti .Bizim mezuniyetimiz degildi ama yine de heyecanlaniyordum iste

...

sabah stellanin incecik o tiz sesiyle uyandim. Stella;

- Ana uyan hadi kahvalti hazir bebeğim.

ben ;

- tamam git sen geliyorum .

saat 8.30 du ve bugün okul tatildi deli mi ne ya bu saatde uyandirdi beni bu kiz diye sinir olmuştum . Kafamı tekrardan yastigin altina koydum ve uyumaya çalış tim ama yok arkadas uyuyamiyorum . bi kere uyandirildigimda uyumam da . sinirli sinirli kalktim artik . üzerime kirmizi şortu mu ve siyah body mi giydim saclarimi salaş bi sekilde topuz yaptim .

elimi yüzümü yikadim ve aşağı indim jessie ile stella kahvaltiya baslamislardi . Her sabah sicak latte icmezsem o günüm güzel gecmezdi ya da psikolojikman ben oyle hissediyordum bilmiyorum .

neyse bunu stella biliyordu ve latte mi yapmisti .

bana verdi içerken ;

-mmmh stella seni cok seviyorum knka dedim ve yanagindan öpüverdim .

stella :

- biliyorum knka. dedi ve güldük jessie bana kötü kötü bakiyodu kiskanmisti heralde.

ben :

- jessie knka seni de cok seviyorum bakma oyle kötü kötü dedim ve onun en cok sevdiğim yerinden öptüm boyunun altindan . ordan cok gidiklaniyordu ya ve kıkırdamasini seviyordum onun . bana :

-tamam affedildin. dedi ve o da beni öptü seviyordum bu kızları ya canlarımdı onlar benim.

kahvaltidan sonra alışverişe çıkacaktık ve ben uzerimi degistirmeye gittim .

Gardolabimin her yeri kırmızı doluydu daha doğrusu odamin . evet dogru en sevdiğim renk kırmızı daha sonra da siyah .

ama baska renklerde vardi tabi . kizlar surekli beni kirmizi ve siyahlar icerisinde görüyor diye bugün mavi cicekli elbisemi giydim altina da sandaletlerimi tamam topuklu ayakkabılarıma aşıktım ama sonuçta alışverişe gidiyorduk ve benim rahat rahat gezebilmem lazimdi.

aaagi indigimde bizim kizlar " oooo " dediler aynı anda .

bende :

-ne var be ? dedim stella :

-bizim kız kırmızı dan baska renkde biliyormus dedi . güldük hep beraber .

ben :

-tabi biliyorum hem maviyide severim ben dedim . jessie :

-hadi artik cikalim dedi ve hep beraber çıktık .

Bugün pazardi ve haftasonu bitiyordu ahh ne kadar üzülüyordum . Yanlış anlamayin okulu sevmediğim den değil müzik benim herşeyim di .

ama bitecegi icin üzülüyordum iste  .

stella :

- Şu magazaya girelim bi dedi .

"tamam "dedik ikimizde.

Baya büyük ve pahalı bir mağazaydi ama hepimiz zengindik nasilsa babalarimizin parasını yiyoduk bizim icin sorun yoktu .

birkaç bişey aldiktan sonra eve döndük .

ben aldıklarımi dolabima yerlestiriyordum ki telefonum caldi . Arayan babamdi hemen actim .

-efendim babişko dedim. ( Babama hep babişko derdim çok samimi geliyor birazda şımarıkliktan sanırım neyse )

-napiyosun prensesim ?

-Alisveris yaptikta babişko onları yerlestiriyordum sen napiyosun ?

-bende yoldayim seni almaya geliyorum prensesim .

afallamistim daha 1 hafta vardı ama ve biz kizlarla gezecektik daha !!

-ama babişko ya daha 1 hafta var .

- Olsun prensesim 1senedir seni görmüyoruz biz seni cok özledik sen ozlemedin heralde bizi .

oyle deyince bi kötü oldum . Bende ozlemistim evet sanırım gitsem iyi olacakti gercekten .

- Ya babişko oyle demesene özledim tabi ki sen nerdesin su anda ne zaman a gelirsin ?

- Ben geldim prensesim az sonra sizin evde olurum sen hazırlan .

- tamam babisko da karnem ne olacak ?

-Aldim ben onu prenses hadi artik kapatda hazirlan .

-tamm babisko öptüm dedim ve kapattim . Adam işini biliyordu ya karnemi bile almisti . bende hemen hazirlandim ve kizlarla konustum . Baya bi üzüldük . Sarildik birbirimize ve ben :

-Kizlar sadece 3 ay sonra geri gelicem hem sizde gideceksiniz ailenizin yanina ben sadece 1 hafta erken gidiyorum.

stella :

- evet haklısın aslinda dedi jesside onu onayladi sonra kapi caldi eminim ki gelen babamdi .

Kapiyi açtım ve babamin boynuna atladim.  ahh babişkom nasilda özlemişim . Babamda bana sıkı sıkı sarıldı ve öptü .

-Prensesim benim çok özledim seni diyordu . sonra iceri gecti ben hazırladığım esyalarimi getirdim babam kizlarla konuştu biraz sonra vedalaştık ve biz gidiyorduk .

1 senedir Ingiltere ye gitmiyordum ve gercekten ozlemistim . Bakalım beni bu 3 aylık süreç te neler bekliyordu .


Arkadaslar bu wattpad deki ilk hikayem çok güzel düşüncelerim var . 5 okunma ve 1 voteden sonra 2.bolumu yayinlayacagim. umarım seversiniz :))

Karanlık Dünyam °• ( Harry Styles Fanfiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin