4 saatlik ucak yolculugunun ardindan ingiltereye gelmiştik havaalanindan bizi babamin adamlari karsilamaya gelmisti . " David bey araba hazir buyrun "
" Saol nicholas "
nicholas babamin en güvendiği adamidir kendimi bildim bileli nicholas amca bizimle karisini ve kizini trafik kazasinda kaybetmiş. bana hep kendi kiziymis gibi davranir cok severim nicholas amcayi .
Eve gelmistik ben yokken evi sarıya boyamislar onceden pembeydi ama böyle de güzel olmus .
Annem Marry bizi kapida bekliyordu.
Sari saclari vardı . Bende sarisindim ama siyaha boyatmistim saclarimi esmer gibi görünüyordum. Iceri gectik 2 saat kadar hasret giderdikten sonra izin istedim ve odama gectim.
uyumaya ihtiyacim vardi
....
2 hafta sonra
Buradaki arkadaslarimla da buluşup vakit gecirmistim hepsini çok ozlemisim.
az sonra katy den mesaj geldi Katy benim bebeklik arkadaşım ailelerimiz tanışıyor oyle yani. " size geliyorum seni almaya akşam martinin doğum günü beraber gidicez itiraz yok " yazmisti benimde zaten canım sıkılıyordu "tamam bebek " yazdim ve hazirlanmaya basladim kırmızı belinde siyah kemeri olan elbisemi giydim saclarim doğuştan düzdür sadece taradim siyah topuklu ayajkabilarimi da giydim makyajimi da yaptım hazirdim .
Ama bisey eksikti hediye !!
Martine hepdiye almamistim.
Katy geldi ona durumu anlattim o da " once alışveriş merkezine gidelim o zman " dedi "tamam " dedim
Mağazadan siyah bir saat aldım çok hoştu daha sonra da partiye geldik baya kalabalık bi yer bekliyordum fakat sadece 15 kişiydik. Martin ben katy martinin kardesi josef kuzeni Christian arkadaslari nick josh bikac kisi daha . Hepsiyle anlasmistim fakat bana soğuk duran tek kişi christian di . Kahverengi saclari mavi gözleri vardı giydiği dar gömlekten kasları belli oluyordu. ahh cok sexii .
Camın kenarinda duruyordu . Cam kenari dedigime bakmayin duvar büyüklüğündeydi ve İngiltere ayaklarinin altindaydi . Yanına gittim .
-Manzarayi seyrediyirsun ha bende çok severim.
-Evet yıldızlar çok güzel bu arada ben christian dedi elin uzatti elini sıkarken cevap verdim.
-Bende anabella ama herkes ana der sende diyebilirsin .
-Memnun oldum ana dedi ve gülümsedi ahh ne güzel gülüyorsun sen oyle ya diye düşünmüştüm ve utandim heyy ben utanmazdim ki neler oluyor bana kndimi topladim ve :
-bende. dedim ve elimi çektim icerisi sicak olmasina ragmen elleri buz gibiydi az sonra christianin yanina bi kiz geldi kulağına bişey söyleyip gitti arkasından da christian gitti hemde bi hoşçakal bile demeden öküz iste ne olacak .
katynin kolundan asıldım ve onu kenara cektim.
-Katy bu christian kim ?
-Söyledim ya martinin kuzeni .
-Ah , pardon unutmuşum peki yaninda ki kiz kimdi ?
-Hangisi kızıl olan mi ?
-Evet .
-Christianin sürtüklerinden biri iste
-Ne demek istiyorsun ?
-Imm seyy christian biraz soğuk biridir kimseyle cikmaz kizlari sadece yatmak icin kullanir çünkü .
-Anladım saol dedim ve uzaklastim . ahh mavisim yapmasana böyle seyler kndime gelmeliydim o benim mavisim degildi kafami topladim ve partiye devam ettik .
...
1 hafta sonra
takip ediliyordum
Acaba babama söylemeli miydim ?
kahretsin ! ya oyle bisey yoksa ? çok korkuyordum.
odamin camindan disari baktım ve orda kahverengi sacli birini gördüm benim odama doğru bakıyordu.
kimdi o cocuk beni neden takip ediyordu?
arkadaslar bu bölüm silindi bende tekrar yazmak zorunda kaldim lutfen begenin iki saniyenizi almaz o kadar emek veriyorum :(((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Dünyam °• ( Harry Styles Fanfiction )
FanfictionTanıtım ** Anabella adındaki bir kiz. Bu kız melez fakat ailesi normal nasil melez olabilir ki? birde herseyden cok sevdiği sevgilisi christian vardır.Ancak Harry adindaki bi cocuk çıkıp gelir ve hersey degisir. bakalım neler olacaktir ?