Sabah uyandığımda üzerimde Christian in ellerini gördüm sanki gitmemden korkuyormus gibiydi. Christian a doğru döndüm ve dudaklarıni uzun uzun öptüm. Gözlerini açtığında gülümsedi.
-Günaydın uykucu prenses.
-Günaydın uykucu olmayip benden sonra kalkan prensim dedim güldü ve burnumun üzerine öpücük kondurdu.
Kapının çalmasıyla irkildik sabah sabah kim olabilirki diye düşünmüştüm ki Harry girdi iceri bizi Sarmaş dolaş görünce yüz hatlari gerildi neydi bu çocuğun derdi.
-Christian Antony seni çağırıyor. Christian :
-tamam giderim ben simdi dedi beni öptü ve :
-Hemen gelirim merak etme dedi.
Gülümsedim.
Christian gittikten sonra Harry yanıma geldi ve yüzüne o muhteşem gamzelerini yerlestirerek :
-hadi bizimkilerin yanına gidelim dedi kafami salladim ve Asagi indik.
Liam bana sarıldı .
-Günaydin küçük bebegim dedi aynı içten sarılisina karsilik verdim ve
-Günaydın babacik deyip yanaklarini sulu sulu öptüm.
Sonra louis sarıldı :
-Günaydın küçük kardesim dedi ve beni öptü ona da aynı sekilde sarildim.
-Günaydın abiciim dedim .
Niall geldi sarildi ve :
-Günaydın çikolatam dedi.
-Günaydın Patatesim dedim bnde birbirimize bu sekilde sesleniyorduk.
Sonra zayn sarıldı ve :
-Günaydın güzel prensesim dedi yanaklrimi operken.
-Günaydın yakışıklı zayniem dedim oyle deyince burnumu sıktı.
en sona Harry kalmışti o da kollarini açmış beni bekliyordu.Icten bi gülümseme ile ona doğru koştum ve sarildim.Herkesin aksine Harry daha yavaş bi şekilde öpüyordu dokunuşlari ile etkilemek istercesine.Kulağıma fısıldadi.
-Günaydın meleğim dedi. sadece Günaydın diyebildim.
Ama o sıritıyordu.
Sonra zayn kollarini bana dolayarak kendine cekti.bana
-Küçük kardeşimin beslenmeye ihtiyaci var dedi anlamaz bakislarla ona döndüm ve :
-Nasil yani zaynie ?
-Şöyle ki premsesim ( bilerek yazdim boyle ) artık vampir ve kurt olduğun için yemek Yemen lazim ki bu yemek kan olacak dedi.Birden rengim değişti ve midem bulandi.
Harry :
-Bunu yapman lazim yoksa ölürsün sağlığın açısından bunu yapmalisin dedi.
kafami salladim sadece.
Zayn :
- Hadi o zaman dedi.
Harry :
-Beraber gidelim dedi. Ona da kafa salladim.Sonra da yola çıktık.
Harry :
-Christian la ne zamandan beri sevgilisiniz ?
-umm 1 ay anca oldu
-Onu seviyor musun ?
-Evet o da beni seviyor bunu biliyorum.
-Nasıl bu kadar emin olabilirsin ki Christian hakkında iyi şeyler duymadim.
-Onun kalbinde lanet vardi Harry. kimseyi sevemiyordu bana olan aşkıyla o laneti kırdı.
-Zor olmali.
-Tahmin edemeyecegin kadar dedim Harry ellerimi tuttu ve :
-Birgün hersey değişecek dedi.
-Ne demek istiyorsun ?
-Ben büyücü meleziyim Ana olacaklari tahmin edebiliyorum sadece sabırlı ol ve akışına bırak.
Kafami salladim sadece.Ormanim derinliklerine gelince Harry :
-Daha yenisin o yüzden bi sincabin kanı bile yeterli olur sana dedi.
yüzüne boş boş bakınca beni kendine cekti ve boynuna doğru yaslandim.
Nane ve değişik bi koku geliyordu cok güzeldi kokusu.
-Harry yapmasam olmaz mi ? dedim Harry saclarimi kokluyor ufak ufak öpüyordu.
-Olmaz meleğim yapmak zorundasin. dedi.
- Bana neden meleğim diyorsun ?
-Çünkü öylesin hayatimi degistiren meleksin benim meleğim.
-Ne demek istiyorsun ?
-Zamani gelince ogrenirsin meleğim.dedi Kafami salladim yine.
Sonra Harry bana dönüşümemi ve ilk gördüğüm hayvanin kanini içmemi söyledi.dediklerini yaptım.( burayi geçmek istiyorum benim bile midem bulandı )
Harry ' nin ağzından ~
Ana bana sormuştu. " bana neden meleğim diyorsun " diye çünkü öyleydi çünkü melekti benim meleğim.
Onu ilk gördüğüm an kalbime bişey oldu.
Sarı uzun saçları kırmızı dudaklari cok güzeldi ve o çok güzel bakiyordu.
Büyücü melezi olduğum için Antony in Ana ya olan bakışlarıni fark ettim.
Ilk önce onu seviyor sandım fakat daha sonra bi bağın başka bişey olduğunu fark ettim.
Antony benim meleğimin babasıydi.
ve o bunu bilmiyordu.Bunu Antony e dediğim zaman bana " Bunu ona söyleme oğlum daha bumlari kaldiramazken bunu hiç kaldiramaz " dedi.Evet oğlum demişti çünkü beni oğlu gibi severdi.
O benim amcamdi.
" Tamam amca dediğin gibi olsun " dedim.
Haklıydı. Benim küçük Ana ' m bunları yeni kabullenmisken bi de bunu kaldiramazdi.
O yüzden sustum. Fakat canım acıyordu.
Ana Christian i seviyordu peki ben ben ne yapabilirdim ki ?
Ileriye baktığımda yani geleceğe savaş görüyordum hayatımızi değiştirecek bir savaş çok yakında.
Bundan sonra hikaye hergün gelecek.
Sırf bazi okurlarım olduğu için yazıyorum.
Mesajlari ile beni mutlu ettiler.Teşekkür ederim.
Okuyanlari mi da seviyorum vote veya yorum yapmasalarda :')
Ben sadece düşüncelerinizi merak ediyorum.öptüm :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Dünyam °• ( Harry Styles Fanfiction )
FanfictionTanıtım ** Anabella adındaki bir kiz. Bu kız melez fakat ailesi normal nasil melez olabilir ki? birde herseyden cok sevdiği sevgilisi christian vardır.Ancak Harry adindaki bi cocuk çıkıp gelir ve hersey degisir. bakalım neler olacaktir ?