Bölüm 8 ~

175 21 3
                                    

Sıkıca christian'a sarıldım onda huzur buluyordum ve simdi christian'ın da böyle yapması beni daha da endiselendiriyordu.Christian kollarini benden cekti ve yüzümü avcunun içine aldı. yanağımı okşadi ve duduaklarima yumuşak bir öpücük bıraktı.

-Ana git ve hazirlan hemen baslayalim daha zaman varken , dedi. Konusursam aglayacaktim sadece başımı salladım ve yukarı çıktım.Odama geldiğimde once banyoya gidip yüzüme su çarptım.Kendime gelmem ve ağlamamam lazımdı.Daha sonra da uzerimi değiştirdim ve aşağı indim.christian da üzerini degistirmisti.Elimi tuttu ve beni ormana doğru götürdü.ormanin ortasına doğru yanından nehir akan bi yere geldik cok cok guzeldi.christian gülümsedi ve :

-Ana biraz koşu yapmalıyız eklemlerinin açılması lazım , dedi .

-tamam yapalım .

-Senin seviyende kosucam rahatla ve kosmaya basla .

-Tamam dedim ve gözlerimi kapattim daha önce kosu yarışmasında 1.ligim vardi ama uzun zaman olmuştu neyse bunları düşünmedim ve koşmaya başladım.Bi 5 dk falan kostuktan sonra christian yanımda belirdi.

-oldukça iyi. Gülümsedim ve :

-Koşu yarismasinda 1.ligim vardi.

-Ah, tabiki bu yüzden degil insan gibi kosmuyorsun ana şu an onlardan iki kat daha hızlısın dönüşüm gerceklestiginde daha da hızlı olacaksın.

-N..ne ? dedim ve o an taşa takılıp düştüm.Lanet olsun ! Christian yanıma geldi ve :

-Biseyin varmi ? dedi .

-Hayır hayır biseyim yok dedim ama şaşkındim o hızla düştüm ve hiçbiyerime bişey olmamıştı.Christian dizime baktı ellerime bakti ve hic bisey göremedi.

-Bu oldukça ilginç dizinin kanıyor olmasi lazımdı hatta kırılmış olmasi lazımdi.

-Ne yani dizim kırılsa sevinecek misin ? dedim. Christian ellerini saçlarının arasından geçirdi ve:

-Tabi ki de Hayır Ana anlamiyorsun bu hızla düşünce dizinin kırılmasi lazımdı çünkü daha insansın.

-Ah, doğru.

-Büyücüye gitmeliyiz .

-Ne büyücüsü ?

-Sana neler olduğunu sadece o bilebilir hadi kalk gidelim , dedi.Elimden tuttu ve kalkmama yardim etti.Arabaya bindik ve gitmeye başladık.Bi yarım saat sonra karanlık bi yere gelmiştik.Araba yolculuğumuz zaten sessiz geçmişti ki christian çok düşünceliydi.Arabadan indigimde christian ' in elini tuttum. Christian " Anora " diye bağırdı. az sonra bi kadın geldi siyah bi başlığı vardi ve yüzünde iğrenç et benleri vardı.

-Christian baya uzun zaman oldu . dedi

-Evet oyle anora yardımına ihtiyacım var.

-Ne istiyorsun ?

-Dönüşümlerle ilgili bilgiye ihtiyacımiz var. Anora gözlerimin içine baktı ve :

-Yanıma gelin , dedi christian'a daha cok sarıldım.Christian korkma dercesine elimi sıktı ve gözlerime baktı.Sadece kafamı salladım.Anora beni yanına çağırdı ve saclarimdan bir tel kopardı.Daha sonra onu bi kabın içine attı.Üzerine kaynar su döktü ve 5 dk boyunca ona baktı.Sessizliği christian bozdu.

-Anora ne görüyorsun söyle artık .

-Ana bir melez ve dönüşümü gerceklesiyor.

-Bunu biliyoruz ama antony 1 hafta icinde dönüşmezse eger kemikleri kırılarak dönüşecegini söyledi ve bugün koşu yaparken normal insanlardan iki kat daha hızlı kostu fakat düştüğünde hiçbişey olmadi bu nasil olur ?

-O cok güçlü christian tahmin edemeyecegin kadar.Sadece odaklanmasi lazım.Artık insan değil bunu benimsemesi lazım ve isin ilginç tarafi da dönüştüğü zaman ona dövüş öğretmeyeceksiniz çünkü hepinizden daha iyi dövüşüyor o bir alakurt ve vampir dedi sonra bana döndü ve :

-Sadece odaklan ana daha fazla acı çekmemek icin odaklan insan olduğunu unut. dedi .

Simdi ne yapacaktim ? Ben hepsinden nasıl güçlü olabilirim ki bu.. bu cok saçma !

Minik kurabiyelerim çok beklettim Özür dilerim ama geldi iste okumaya devam edin ve voteleyin :** :))

Karanlık Dünyam °• ( Harry Styles Fanfiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin