Hemen aşağı indim ve duvar dibine gittim. Ordaki gölge kaybolmustu ve cok cok korkuyordum. Hava kararmisti gerci ne zaman ingiltere güneşli olmuştu ki ? (uydurdum tabi ki güneş açıyor ) Ve babama söylemeye karar verdim annemle salondalardi. Yanlarina gittim ve ağlamaya basladim annem bi tarafıma babam da bi tarafima oturuyordu .
Annem göz yaşlarımi sildi ve :
-Noldu kızım neden ağlıyorsun ? dedi
-ben...b..ben..beni takip ediyorlar 1 haftadır.
Babam lafa atladi :
-Kim nasil birisi taniyo musun ?
-Hayır tanımıyorum. Gölge gibi ama sürekli pesimde.
-Kahretsin. Korkma kızım korumalar senle gezer adamlarimda o pisligi arar.
-Tamam dedim ve odama çıktım.
Simdi ne olcakti ? uyumaya ihtiyacım vardi ve uyudum .
...
Uyandığımda saat 6 ydi. Uzerime siyah taytimi ve beyaz çapraz atletimi giydim. Saçlarımı at kuyruğu yaptım ayağima da spor ayakkabılarimi giydim. Yanima da bir şişe su alınca hazirdim.
Sessizce dışarı çıktım ve evimizin arkasındaki ormana doğru koşmaya başladım. Baya bi geldiğimde yol ikiye ayrıldı sağ mı sol mu ? solak olduğum icin sol tarafa doğru gitmeye basladim.Ben içeriye doğru gittikce agaclar seyreklesmeye basladi. Iyice merak ettim ve devam edip etmeme arasında kaldım. ve devam etmeye karar verdim. Biraz daha koştum ve karşıma simsiyah bir okul gibi bisey cikti Şatoya da benziyordu ama ben okul olduğunu düşünmek istiyordum. Okuldu orası.
Kapısından iceri girdim terk edilmis bi yer gibi durmuyordu okul simsiyahdi ve boyası yeniydi toz bile yoktu.Ben etrafi incelerken iki adam geldi ve beni kollarimdan tutup içeri götürdüler. Bağırmaya başladım. "Bırakın beni pislikler " ama işe yaramıyordu cok güçlülerdi ve buz gibilerdi. sonra bağırmamaya basladim. beni bi adamın yanına getirdiler. Yanında sarışın bi kadın vardi. Adam yaşlıydi ve uzun beyazlamis sakallari vardi. Ama sevecen tipliydi beni buraya neden getirmisti ki ?
Ben :
- Beni buraya neden getirdiniz ve siz kimsiniz ?
- Ben buranin kralıyım adım antony.
senin adında anabella demi ?
-evet de siz nerden biliyorsunuz ?
-ben melezim anabella.
-Ana deyin lutfen .
-peki ana. ben melezim vampir ve büyücü melezi.
-Vampir diye bişey yoktur. Bana doğru soyleyin dedim.
-Emin misin ? dedi ve aninda Vampire dönüşerek yanıma geldi ela gözleri kıp kırmızı olmustu dislerini de gosterdi vr geri gitti gerçekten korkmustum.
bana :
-Hâlâ kendi türünü yok sanmiyorsun heralde ? dedi kndi türüm mü ? neyden bahsediyordu bu adam ben insandim bunlar sa vampir ve büyücü mü bilmem ne.
-Siz neyden bahsediyorsunuz ben insanım .
-Hayir ana. sen bir orman ruhusun kurt ve vampir melezisin ikisini de tasiyorsun bu nadir görülen bisey.
-Ama benim ailem insan. Ben nasil melez olabiliyorum?
- Çünkü sen küçükken beşiğindeyken vampir ve kurt melezi birisi tarafından ısırılmişşın sırtındaki diş izlerini biliyosundur heralde.
-Evet iki tane küçük nokta onlarin igne izi olduğunu düşünüyordum annem oyle demisti .
-Ailen öyle biliyor çünkü oyle düşünmelerini sağladım . kafam karismisti ve olduğum yere çöktüm.
-Peki simdi ne olacak ? antony yanima geldi ve elimi tuttu. bana :
-Gözlerini kapat ve zihnine odaklan ana nasil biri olduğunu kendin gör .
dediklerini yaptım ve odaklandım.
Siyah saclarimin asıl rengi olan sarıya döndü saçlarım. vampir olmuştum gözlerim kirmiziydi ve başka biriyle kavga ediyordum sanirim sonra bi anda kurda dönüştum kizil kurt olmuştum. antony bi anda elini cekti ve kndisi anlatmaya basladi .
-Bak ana sen kızıl kurtsun aynı zamanda vampirsin ve orman ruhusun. Orman ruhu olduğun icin cok güçlüsün ve beyaz olan taraf seni ariyor.Dönüşümünü tamamlamissin fakat içinden çıkaramiyorsun seni egitecegiz ve aramiza alacağız.
Zihninde gördüğün o vampir seni egitecek olan kisilerden birisi ailem beni arar diye endise etme onlarin zihnine büyü ile sahip olabiliyorum. ve istedigin zaman eve git sana nerdeydin demiyecekler. Beyazlarin olduğu tarafa gecersen seni öldürürler hâlâ insan gibi kokuyorsun çünkü biz hayvan kaniyla besleniyoruz simdi biraz dinlen dedi.
sonra yanima o sarışın kızı gönderdi kızın adı Miaydi cok guzel bi kizdi beni yukari cikardi ve bi oda verdi " bu oda senin biraz dinlen " dedi.
kafami salladim . Yataga attim kndimi ve düşünmeye başladım.
Yarım saat sonra falan kalktim ve odadan çıktım . Hemen benim odamin yanında bi oda vardi ve yüksek seste müzik sesi geliyordu. kapıyı çaldım ve içeriye girdim .
Christian !!
bi kizla öpüşüyordu kizin üzerine yatmisti !
-B..ben Özür dilerim kapıyı çalmistim ama duymadiniz herlade . dedim ve disari ciktim hemen. Aşağı indim ve ağaçların önüne oturdum çok utanmıştım ve gözlerimi kapattım.
yanaklarim kesinlikle pembelesmisti ve birazda Üzgündüm kıskanmıstım sanırım .
az sonra yanimda bi ses :
- Takma kafana alışığım ben . dedi christian ? evet oydu . yüzüne baktım ve :
- Gercekten Özür dilerim ben bilmiyordum .
-Ana senin burda ne işin var ?
-Imm seyy ben orman ruhuymusum melezmisim öyle dediler
- Büyücü ve vampir melezimi digeri çok kişide bulunmaz .
- Hayır vampir ve kurt melezi . şaşırmis gibi görünüyordu.
-Bende vampir ve kurt meleziyim bu krallikta sadece ben boyleydim artik birde sen orman ruhu olduğuna göre çok güçlü olmalisin .
-aslina bakarsan degilim hâlâ insanim dönüşümüm tamamlanmis fakat icimden cikarabilmek icin çalışmam lazimmis bir süre burdayim sanırım.
- Seni çalıştıracak kişide benim sanırım.
-neden ?
çünkü hem kurt hem vampirsin buradaki vampirler seni calistirirken bi anda kurda dönüşürsen onlari öldürebilirsin .
-O kadar tehlikeli miyim ?
-Tahmin bile edemezsin .
arkadaslar bu bölüm biraz uzun oldu ama sıkılmazsiniz insallah 5 voteden sonra yeni bölüm gelecek bi de yorum atarsaniz sevinirim düşüncelerinizi gerçekten merak ediyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Dünyam °• ( Harry Styles Fanfiction )
FanfictionTanıtım ** Anabella adındaki bir kiz. Bu kız melez fakat ailesi normal nasil melez olabilir ki? birde herseyden cok sevdiği sevgilisi christian vardır.Ancak Harry adindaki bi cocuk çıkıp gelir ve hersey degisir. bakalım neler olacaktir ?