Bölüm 9 ~

186 17 1
                                    

Sadece odaklan , sadece odaklan. Ah, lanet olsun ! Ben bunu nasil yapicam ?

size durumu anlatmadim değil mi ? Anora ' nın yanından geldikten sonra Christian beni yalnız başıma bıraktı tek başıma odaklanmam daha kolay olurmuşmuş falan filan.Ben de odama çıktım ve odaklanmaya çalışıyorum.Lanet olsun ki sadece 2 günüm kaldı ne kadar harika dimi ? Durun bi saniye kapı mi çaliyor .

-Ana gelebilir miyim ?

-tabiki mia gel ne oldu ?

-Antony seni çağırıyor

-Neden çağırdığıni biliyor musun ?

-Hiçbi fikrim yok dedi  mia ve gülümseyerek gitti.

Simdi benim de Antony ' in yanına gitmem lazım.

...

Aşağı indim ve antony ' in yanına gittim.

Yanında 5 çocuk vardı Kıvırcık saçlı olan bana sırıtıyordu ben kafami cevirdim ve Antony ' in yanına gittim.

- Beni çağırmışsiniz

-Evet ana sana önemli bilgiler vermem lazım.

-Sizi dinliyorum ?

-Görünüşe göre dönüşümünü tamamlamak üzeresin.

-Ihmm bilmiyorum ben kendimi hazır hissetmiyorum daha.

-Ana kendine gel ve bu dönüşümü tamamla sana zarar gelsin istemiyorum.

-Beni düşündüğünüz için size minnettarim fakat bu konuyu daha önce de konuştuğumuzu hatırlıyorum beni buraya bunun için mi çağırdıniz ?

-Ah , hayir. Daha onemli sebepler var Ana.Beyazlar senin burda olduğunu öğrenmis ve savaş acmak icin hazırlanıyorlar bu oyle kolay bi savas olmayacak dikkatli olmalisiniz bu yanimadaki 5 cocuk senin türünden melezler onlar sana dönüşümünde yardım edecekler.

-Teşekkürler.

-Önemli değil ana sen bize lazimsin simdi odana çıkın hepiniz ve mumkunse hemen başlayin.

-Tamam efendim. dedim ve ben önden o 5 cocuk arkamdan yürümeye başladık.

Aralarindan en büyüğü Liam en küçüğü Harry mis şu Kıvırcık olan.Digerlerinin adı da Niall , zayn , Louis ben en cok Zayn i sevdim cok tatli davranıyordu bana.

Daha sonra odama geçtik.

Liam:

-Bana genelde babacik derler minik bebeğim sende diyebilirsin dedi icten gülümsemesiyle.

-oww tabiki babacik sevdim bunu dedim gülerek.Liam da bana gülümsedi.

Niall :

-Ben acıktım yicek biseyler varmi ?

-Umm mutfaktan bulabilirsin bi kat aşağıda , dedim yanağıma sulu bir öpücük bıraktı ve " seni simdiden sevmeye basladim  " dedi bu haline hepimiz güldük. Ben :

-Siz melez olduğunuza emin misiniz ? Daha cok insan gibi davranıyorsunuz. dedim. Hepimiz güldük.

Harry :

-Biz insanların icinde yaşıyoruz çünkü buraya senin icin geldik dedi

-hmm anladim , dedim Harry yüzüme çok derin bakıyordu.

Daha sonra Louis :

-Hadi ana calismaya baslaman lazım.

-uhh evet baslayalim o zman dedim.

Karanlık Dünyam °• ( Harry Styles Fanfiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin