- o kadar tehlikeli miyim ?
-Tahmin bile edemezsin .
Christianin bu sözleri aklımı karıştırıyordu. Ben nasıl bu kadar tehlikeli olabilirim ki ?
Ben bunlari düşünürken christian :
- Hadi kalk Antony in yanına gidiyoruz çalışmalara hemen baslayalim dedi .
başımla onay verdim ve arkasından gitmeye başladım . Ah sexii sey sen ne tatlısın öyle sırt kaslari bile belli oluyordu gomlekten kendimi topladim ve arkasından devam etmeye başladim. Sabah beni getirdikleri yere gelmiştim. Antony christiani görmekten pek memnun degil gibiydi. Fazla uzatmadan christian lafa atladi :
- Ana yi calistirabilecek olan tek kisi benim Antony biliyorsun degil mi ?
- Evet biliyorum ama sana guvenmiyorum christian ona da bişey yaparsan bu sefer ben seni öldürürüm .
Christian gülümsedi ayyy kalbim duracak gülmesene .
-Merak etme Antony bisey yapmicam hemen baslamak istiyoruz calismalara .
-Siz bilirsiniz dedi ve bize gitmemiz icin kapıyı gösterdi .
-Christian antony neden öyle dedi .
- Çünkü ben cellat ım kendi türümü daha doğrusu siyahlardan birilerini öldürdüğüm icin lanetlendim benden buradaki herkes nefret ediyolar ve dokunamiyorlar . dedi yüzüme bakmıyordu şu an .
-Ama ben dokunabiliyorum .
- Bilmiyorum Tüysüz hissetmiyorsun heralde .
Bana demin Tüysüz mü demisti o neyse konuşmaya devam ettim .
- Lanetlendigini nasil anladin bunu sana soylediler mi ? dediğimde christianin odasina girmiştik . christian gömleğini cikardi ve yanima geldi kollarında ki ve vücudundaki dövmeleri gösterdi .
-Dokunabilir miyim ?
-Şansını dene . Dedikten sonra ellerimi dövmelerin üzerinde gezdirdim cok az bi sekilde elektrik çarpıyor gibi oluyordu ama fazla etkilemiyordu beni . Christiana baktigimda gozlerini bana dikmis bakıyordu utandım ve ellerimi cektim .
- Christian ?
-Ne var Tüysüz ?
-kimse sana dokunamiyor ve senden nefret ediyolarsa yatagina nasil alıyorsun kizlari ?
sasirmis gibi görünüyordu .
-Onlar insan Tüysüz .
-Peki hic aşık olmaktan korkmuyomusun? o kadar kızla yatıp kalkıyosun ? yanıma geldi ve yattı.
-Ben aşık olmam Tüysüz lanetlendigim gün kalbime de büyü yaptırdım geri dönüşümü olmayan büyü kimseyi sevemem .
lanet olsun ne diyordu bu boyle üzülmüstüm ama birsey de diyemiyordum.
-Neden yaptın böyle bisey ? ellerimi kalbinin uzerine koydum .
-Dokunamayacagim birini sevmek istemedim .
-Tenin buz gibi . dediğimde christianin nefes alış verişinin hizlandigini hisettim . Hemen elimi cektim .
-Aciyor mu ?
- hayir ana değişik bir his dedi yanimda doğrularak . Ellerimi tuttu ve tekrardan kalbinin üzerine koydu .
beni kucakladi ve kucağına oturttu . ellerim hafiften karincalanmaya baslamisti. ama elimi çekmeye niyetim yoktu . Gözlerimizin icine bakiyorduk. Ben kucağında olduğum için beni eliyle kendine doğru bastırdı ve öpmeye basladi ama dudaklarimiz birleştiği anda enerji cok fazla geldi ve kndimi geri cektim . Christian hayal kırıklığına uğradı.
kucagindan indim utanmistim ama gitmeye niyetim yoktu . Işığı kapattım ve christianin yanina gittim .Gördüğüm şey karşısinda hem sasirmis hemde hoşuma gitmisti . christianin dövmeleri parlıyordu. gitmedigime christian da şaşırmışti ama bana elini uzattı tuttum ve beni kendine cekti.
-Neden Tüysüz neden gitmedin benim enerjim sana zarar verecek .
-Gitmek istemiyorum christian yaninda olmak istiyorum ve senin enerjin bana acı vermiyor sadece biraz gidıklıyor. gulumsedim ve tekrar kucagina oturdum. bakışıyorduk simdi sadece christian sessizligi bozdu.
-Hadi yatalim o zaman . onaylarcasina kafamı salladım ve yanına yattim.
iyice christiana sokuldum ve yanağına ufak bir öpücük biraktim . Christianin sevgiye ihtiyaci vardı. Tamam daha sevmiyordum ama hoşlaniyordum ondan hemde çok fazla. chrsitian yaptığıma şaşırmiştı . sonra :
-Ana sarıl bana , dedi sarıldım bende iyice. bedenim uyussada birakmadim .
christian boynumu kokluyordu inleme sesleri geliyordu .
-Ahh ana nasıl bu kadar güzel kokuyorsun ? dedi utanmistim ama gülümsedim sadece .
christian da bana gülümsedi . onu öpmemek icin zor tutuyordum kendimi ama öpmedim . ertesi sabah bizi yorucu bi gün bekliyor olacakti ve uyuduk .
Arkadaşlar ben daha yeniyim wattpadde 4 gün falan oldu sanırım şimdiden 72 kisi okuyor hikayemi cok cok teşekkür ederim sizi seviyorum :*** :))
ama o kadar kisi okumasına ragmen beğeniler çok düşük lütfen begenin ya iki saniyenizi almaz o kadar emek veriyoruz lutfen arkadaslar :((((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Dünyam °• ( Harry Styles Fanfiction )
FanficTanıtım ** Anabella adındaki bir kiz. Bu kız melez fakat ailesi normal nasil melez olabilir ki? birde herseyden cok sevdiği sevgilisi christian vardır.Ancak Harry adindaki bi cocuk çıkıp gelir ve hersey degisir. bakalım neler olacaktir ?