Bölüm 5 ~

226 34 4
                                    

Christian ' in ağzından

Sabah erkenden uyanmıştım  ve ana ' yı izliyordum. Onun ayrı bir enerjisi vardı.Gece onun yanında ona sarılarak uyurken hiç kabus görmedim. Ayrıca benim enerjime rağmen rahatsız olmuyordu.Ve kokusu çok güzeldi. Yavaşça eğildim ve tekrardan boynunu kokladım. Saçları siyahtı fakat normalde sarışınım demisti.Saçlarını sevdim biraz. Ben sanırım ondan hoşlanmıştım. Benim kalbim mühürlüydü ama bu nasıl olabilirdi ?

Ana uyanmaya başlamıştı ki hemen ellerimi çektim.

-Günaydın Tüysüz .

-Sanada Günaydın.

-Kalk hadi çalışmaya başlayacağız.

-Tamam. dedi ve odasına hazırlanmaya gitti.

Ana ' nın ağzından

odama geldim ve hazırlanmaya başladım.Siyah tayt ve siyah body giydim. Ahhh evet karanlık dünyama hoşgeldiniz. Burada herkes nerdeyse simsiyah giyiyordu ve ben göze batmamak için siyah giyiniyordum.Sonra christian 'ın yanına gittim. Bana arkasından gelmemi söyledi ve bende onun arkasından gidiyordum. Aşağı kata indik burası bodrum katıydı fakat bodrumdan çok spor salonuna benziyordu. Önce kum torbasından başladık kaslarımın güçlenmesi lazımmış. Tamam erkek kası gibi değil sadece iş görecek durumda olması lazımmış. Az sonra birisi geldi ve omzuma vurdu.

-Ben justin dedi 32 dişini göstererek Gülümserken .

-Anabella ama ana diyebilirsin.

-Peki ana sen orman ruhuymussun sanırım herkes seni konuşuyor ve bugün senin adına parti var onu haber vermek icin geldim.

Christian lafa atladı.

-O zaman gitsek iyi olur hazırlanman lazım daha

-Bencede dedim ve yukarı odama çıktım. Gardolabı açtım ve benim için konulmuş elbislere baktım. Yine kırmızı elbise gözüme çarptı ve onu aldım. Uzun ve oturtmalı bir elbiseydi. Yırtmacı dizimin iki karış üzerine kadar geliyordu ve elbisemin kenarları beyaz taşlarla süslenmişti göz alıcıydı saçlarımı da hafiften dalgalandırdım ve makyajımı da yaptım kırmızı rujum göz alıyordu.

Büyük salona girdiğimde herkes bana bakiyordu ve benden baska kimse kırmızı giymemisti. Karşımda ki platin renkli saçlı kız bana çok kötü bakiyordu ne yapmıştım ki ben ona ?

Daha sonra mia yı gördüm ve onun yanına gittim .

-Selam

-Selam

-Seyy mia o karşıdaki kız neden bana kötü kötü bakıyor ?

-Çünkü o kız christian a aşık.

-Benimle ne alakası var biz sadece çalışıyoruz.

-Onun icin degil kırmızı giymissin kırmızı cellatın rengidir ve sen onun eşi olmak için kırmızı giyinmissin gibi görünüyor.

-ama ben bunu bilmiyordum dedim gercekten bilmiyordum ve cok utanmistim. Karsimdan christian sırıtarak geliyordu koluna girmem icin uzattı. Bende girdim.Christian hâlâ sırıtıyordu. Slow bir müzik başlamıştı ve beni dansa kaldırdı .

-Benim eşim olmak icin bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum. dedi gülerek.

-Sacmaliyosun kırmızı en sevdiğim renk ve ben bilmiyordum. burnunu burnuma dayadi kalp atislarim hizlanmisti ve eminim ki o keskin kulaklari bunu duyuyordu .

-Eminim ki o kadar kötü degilimdir kalp atislarina bakarsak

-Evet o kadarda kötü degilsin dedim ve o anda christian dudaklarima yapıştı. Enerjisinden etkilenmeme ragmen kafasını saçlarından kendime doğru bastirdim ve birakmadim. Eminim ki herkes bize bakiyordu ama bu umrumda değildi. Christian ' a aşıktım .

Benim sevgili okuyucularim sizi cok cok seviyorum ama birazcik vote yapsaniz daha cok sevicem öptüm hepinizi :** :))

Karanlık Dünyam °• ( Harry Styles Fanfiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin