Harry P.O.VDupă întrebările mele și a Gemmei , Rose se ridică în picioare . La fel și gașca ei . Mama își pune mâna la gură . Rose începe să se țină de urechi și să se clatine . Mă ridic în picioare împreună cu băieți și Gemma .
Un băiat înalt , cu părul creastă , cu barbă , bine făcut și cu tenul puțin închis la culoare o apucă de umeri și o zgâlțâi.- Rose inspiră , expiră ! Îi spune tipul și ea face în tocmai.
După ce își mai revine se întoarce spre mine și Gemma .
- Cum de nu știți? Ne întreabă Rose și noi ne încruntăm.
- E-e vina me-mea. Spune mama greu.
- Cum așa? O întreabă Rose și mama începe să suspine.
-Am-am ui-uitat să le-le spun! Murmură , din nou , destul de greu cu lacrimi în ochi.
Nu înțeleg nimic. Ce se întâmplă ? Aproape Rose a avut un atac de panică și mama a uitat să ne spună ceva.
- CUM DREACU SĂ UIȚI SĂ LE SPUI COPIILOR TĂI CA TATĂL LOR E MORT DE 3 ANI ! CUM DREACU SĂ UIȚI CĂ BARBATUL CĂRUIA I-AI DĂRUIT 3 COPII E MORT ! DE ACEIA NU AU FOST LA ÎNMORMÂNTARE ? TU CE SCUZĂ AI DE NU AI VENIT LA ÎNMORMÂNTARE? Începe să urle și se prăbușește pe jos.
- Tata e mort ! Spun încă șocat și mă uit la Rose care statea pe jos în brațele acelui băiat.
- De-de 3 a-an-ani . Șoptește respirând greu .Eu mi-am urât frați în acești ani din cauza ta ! Eu-eu... continuă și începe să plângă mai tare.
Gemma se afundă în brațele mele plângând și eu nu mai pot să țin în mine și dau și eu drumul lacrimilor .
- Spune-ne dreacu ce veste ai pentru a pleca ! O îndeamnă Rose pe mama , încă stând pe jos moleșită.
- Mă v-voi re-recăsători ! Șoptește și noi facem ochii mari.
Rose se ridică de pe jos și începe să respire foarte greu șocată . Eu cu Gemma stăm nemișcați până o văd pe Rose cu se prăbușește . Mă duc repede spre ea dar tipul acela o ia în brațe .
- Rose ! Șoptesc și acel tip o pune repede pe canapea.
O fată ia repede apă și o strapește pe față dar fără folos.
- Lasă-mă pe mine ! Spune repede o fată blondă și se duce spre Rose.
O mai strapește cu apă , o ridică puțin și îi dă nu știu eu ce vitamine, cred .
- Acum va trebui să o duceți într-o cameră pentru a se odihni . Spune tipa și o iau eu în brațe ducând-o în fosta ei cameră .
O pun pe pat și o sărut pe frunte ieșind din cameră .
Zayn P.O.V
Când a coborât din limuzină inima mea a început s-o ia razna. Dar mă simțeam așa de prost când o vedeam în brațele acelui tip. Când era pe jos și a leșinat am vrut să mă duc imediat la ea dar mai bine că am stat la locul meu . E frumoasă și chiar dacă încă nu știu multe despre ea știu că e dragoste la prima vedere , pentru mine , dar nu știu dacă și pentru ea . N-am simțit asta nici măcar pentru Perrie și până la urmă am fost și logodiți și noi chiar ne pusesem în cap să ne căsătorim.
Mă uit spre scări și îl văd pe Harry cum coboară apoi se așeză lângă Louis deprimat .
- Ce i-ai dat? Întreabă spre fata blondă.
- Sunt niște calmante pe care doctorul i le-a recomandat decând domnul Shawn a trecut în neființă. Explică și el dă din cap.
- Cum ai putut să uiți să ne spui că tata e mort de trei ani? O întreabă Gemma pe doamna Anne și ea lăsă privirea în podea.
- Din cauza ta nu am putut să-l conducem pe ultimul drum , să-i spunem ultimele cuvinte , să-l vedem pentru ultima oară. Îi reproșează Harry cam nervos.
Sper doar să se liniștească . Harry devine foarte înfricoșător când se enerveaza.
- Îmi pare rău ! Le spune doamna Anne cu lacrimi în ochii , dar se pare că Gemma și Harry rămân tari și nici măcar nu o bagă în seamă.
- Și voi sunteți? Îi întreabă Harry pe cei cu care a venit Rose .
- Eu sunt Mariano , ei sunt Diana , Alexia , Jessica , Lola , Iris , Luck , Fede și noi suntem a doua familie a lui Rose ! Face prezentările acest Mariano și explică cine sunt .
- Mă bucur că are prieteni așa de uniți ! Le spune Harry zâmbind melancolic.
Dimineața:
Rose P.O.V
CITEȘTI
Gemeni Styles
FanfictionDoi gemeni . Total opuși . Ea frumoasă , aroganta , nemiloasă , dură , puternică , deștepta și serioasă . El frumos , talentat , celebru , jucăuși , drăguț , zâmbăreț și copilăros . Total parareli . Totuși erau de nedespărțit dar din cauza că părin...