Capitolul 4

5.1K 172 10
                                    

Zayn P.O.V

E ora cinei și Rose încă nu a ieșit din camera ei. Acum gașca lui Rose , Gemma și băieți se ceartă pentru nu știu eu ce. Dar mă trezesc la realitate când simt o durere în zona capului . Mă întorc spre locul de unde a venit lovitură și îl văd pe Harry .

- Auuuu , sâsâi și îmi pun mâna la tâmplă și văd pe jos o lingură .

Pe bune ma lovit cu o lingură ! Mă mir cum Liam nu ia băgat-o pe gât când a văzut-o.

- Tu te vei duce s-o chemi pe Rose la cină , îmi rânjește Harry .

- De ce nu se duce unul din voi ? întreb derutat cu o sprânceană ridicată.

- Sunt prea tânăr pentru a muri. răspunde Luck și eu mă încrunt mai rău .

Până la urmă cedez oftând puternic , îmi dau ochii peste cap și mă trezesc urcând pe scări spre camera lui Rose. Bat la ușă dar nu primesc nici un răspuns , așa că mai bat odată . Dar tot la fel deci intru direct . Camera era goală dar ușa de la balcon era deschisă . Ies pe balcon și văd lângă o scară care duce spre acoperiși, așa că urc până sus .

Când ajung pe acoperiși o văd pe Rose stând cu picioarele strânse la piept și privind cerul înstelat. Era îmbrăcată lejer , în niște pantaloni scurți de blugi cu câteva rupaturi , o bustieră gri , fără pic de machiaj pe față și în picioare avea niște converși albi . E mult mai frumoasă fără machiaj . Mă așez lângă ea ușor și se pare că încă nu mi-a simțit prezența , așa că îmi dreg ușor vocea . Ea tresare apoi se întoarce spre mine .

- Ce cauți aici ? mă întreabă cu o sprânceană ridicată și nu știu cum dar ochii mei cad pe buzele ei ușor umezite de limba ei .

- Gașca m-a trimis să te chem la masă , îi răspund și ea își dă ochii peste cap.

- De ce nu a venit nici unul din ei ? mă întreabă și eu încerc să nu mă mai uit la buzele ei .

- Au spus că sunt prea tineri pentru a muri , răspund din nou și ea chicotește.

Are un chicot așa de drăguț. Defapt totul la ea e drăguț.

- Și se mai numesc bărbați ! Dar tu cum ai acceptat să vi să mă chemi ?

- Eram în lumea mea gândindu-mâ la cea mai frumoasă fată din lume așa că ei au profitat de asta și Harry m-a lovit cu o lingură în cap și m-a trimis aici. mărturisesc holbându-mă la buzele ei și ea chicotește ușor .

- Și cine e această fată ? întreabă parcă puțin tristă

- Tu , răspund sincer .

Își coboară capul și își duce o șuviță din păr după ureche .

Chiar dacă vrea să pară dură...Și chiar îi reușește ! E o copilă care a trecut prin prea multe . Care a trebuit să se maturizeze de la o vârstă fragedă . Care crede că trebuie să ia frâiele în mâinile ei firave și să rezolve tot . Când defapt e o fată inocentă care așteaptă iubire împărtășită . Și sper ca eu să fiu persoana care poate să-i ofere toată iubirea de care are nevoie .

Rosalind are ceva diferit de celelalte fete pe care le-am întâlnit . Poate pentru că ea deține controlul pe deplin asupra ei sau că poate fi foarte înfricoșătoare când vrea . E o fată ciudată într-un mod atractiv . Poate de aceia m-am îndrăgostit de ea doar în două zile . Poate pentru că mă intrigă , mă fascinează e așa de misterioasă , ascunde mistere pe care eu abia aștept să le aflu . Rose e cu adevărat o enigmă .

- Rose , șoptesc și ea își ridică capul fiind foarte roșie în obraji .

Mă aproprii ușor de ea , Rose începând se să roșească mai ceva ca culoarea în sine . Dar se aproprie și ea ușor de mine . Ne mai rezistând îmi izbesc buzele de ale ei și o pun în poala mea . Îi mușc buza de jos ea dându-mi accesul în lăcașul ei umed . Își poziționează mâinile în părul meu începând să tragă blând de el .

Eu îmi plimb mâinile pe picioarele și spatele ei . Ca apoi să cobor mai jos până la fundul ei începând să-l mângâi ea gemând și mușcându-mi buza de jos , acum eu fiind cel care geme .

Autor P.O.V

După minute bune în care s-au sărutat decid până la urmă să se desprindă . Cu buzele umflate și respirând greoii se așternuse o liniște relaxantă intre ei . Se analiză atent unul pe altul . Rose se simți iubita , protejată , adorată în brațele lui și îi plăcea la nebunie asta. De o parte Zayn se simțea cel mai fericit. Chiar dacă nu se cunoșteau așa de bine simțeau chimie între ei. Chiar dacă nu-i făcea plăcere să spargă acea liniște relaxantă trebuia s-o facă.

- Ar cam trebui să coborâm jos la cină , murmură roșie în obraji ea încă fiind în poala sa.

- Dacă tu vrei , îi spune privind-o intens apoi își presează buzele de ale ei sărutând-o ușor .

- Dar Mai întâi... Ce... Se întâmplă între noi... Adică relația? întreabă mai confuză .

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Sper că va plăcut și scuze pentru greșeli !

Com+Vot

Gemeni StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum