Capitolul 27

2.1K 111 18
                                    

Zayn POV

Nu mai suport ! A trecut o luna și Rose încă nu și-a revenit ! Mă simt așa de oribil . Dar spre norocul meu Jessica a convinso sa nu se mute la Ian .

Dap... Vroia sa se mute la el. Dar toți am sărit cu gura și Jessica și-a folosit talentul de convingere și Rose nu s-a mai mutat !

Ian vine în fiecare zi , dar nimeni nu-i da ocazia să rămână singur cu Rose . Am observat că îl enervează asta !

Rose e indiferenta . Totuși a făcut câteva progrese cu amintirile . Își amintește cam tot înafara de mine și adevăratul Ian .

Ea își amintește că tatăl său a murit împușcat . Dar nu își amintește de cine a fost împușcat .

- Deranjez ? Întreabă o voce suava care îmi întrerupe șirul gândurilor .

Mă întorc spre ușa bucătăriei și în prag stătea Rose în cea mai scurta pijama posibilă .

- Nu . Spun zâmbind . Doamne dă-mi putere să nu sară pe ea și s-o sărut !

- Nici tu n-ai somn ? Mă întreabă și se uita la ceasul de pe perete , care indica ora 6 dimineața .

- Nup , dar tu ? O întreb și eu .

- Am avut un vis ciudat , atât. Spune ezitând și mă încrunt . Dar prefer sa nu spun nimic .

Se întreapta spre dulapul și se ridică pe vârfuri pentru a lua un pahar dar tot nu ajunge . Chicotesc ușor și mă ridic de pe scaun .

Mă pun în spatele ei , o mana o pun pe talia sa și cealaltă o ridic pentru a lua un pahar . O simt cum tresare dar nu se îndepărtează .

- Poftim . Spun încet și mă dezlipesc puțin de ea .

Rose se întoarce și pentru prima dată de la accident se uită în ochii mei . Pun paharul ușor pe masă și continui sa mă uit în ochii săi verzi .

Acei ochii verzi de care m-am îndrăgostit ! Nu știu dacă din impuls sau din obișnuință , dar o lipesc de mine și o sărut .

Rose trasare dar nu se îndepărtează dar nici nu îmi răspunde la sărut . Mă despart cu regret de buzele sale și o privesc dezamăgit .

- Îmi pare rău , nu știu ce a fost în capul meu . Spun și mă dezlipesc de ea .

Vreau să mă îndepărtez de ea pentru a ieși din bucătărie dar ea mă prinde de mana .

- Zayn . Șoptește ușor

Mă întorc spre ea trist și Rose mă trage spre ea și mă sărută...

Rose POV

Buzele acelea moi , calde și al dreacu de cunoscute se lipesc de ale mele și într-o fracțiune de secundă parcă toată viața mea se redă prin fața ochilor .

Ian , Ariana , tata , Zayn , întâlnirea , cererea în căsătorie , accidentului... Tot !

Dar spre regretul meu acele buze se desprind de ale mele cu regret .

- Îmi pare rău nu știu ce a fost în capul meu ! Spune dezamăgit și eu trag aer în piept.

Vrea să se îndepărteze dar îl prin de mana .

- Zayn... Șoptesc ușor .

Se întoarce spre mine cu durere în ochii și eu îl trag spre mine și îl sarut .

Rămâne uimit câteva secunde dar imediat îmi răspunde la sărut .

Mă ridica pe blat și sărutul devine mai pasional. Limba sa cercetează fiecare colțișor ca după s-o invite pe a mea într-un dans înflăcărat .

Mâinile mele se aflau în parul sau și îl trăgeam din când în când . Corpul său era cu totul lipit de al său și sâni mei se lipeau de pieptul său tare . Mâinile nestingherite a le lui Zayn se plimbau pe spatele , talia și coapsele mele .

Își bagă mâna sub tricoul meu și săi simt mâna mare pe talia mea era divin . Mai ales că locul pe care îl atingea începea să furnice .

- Mi-a fost așa dor de buzele tale. Șoptește Zayn după ce plămâni noștri cer cu disperare aer .

- Îmi pare rău , îmi pare așa de rău ! Spun cu câteva lacrimi în ochi

- Nu  iubito , nu-i vina ta ! Știu că nu e vina ta ! Spune și îmi ridică bărbia .

- Te iubesc enorm ! Spun sinceră și din inima aceste cuvinte .

- Ce dor mi-a fost să aud și aceste cuvinte . Și eu te iubesc ! Îmi spune fericit .

- Ști mă gândeam ca în luna de miere să călătorim cu yachtul . Spun inocenta iar el chicotește .

- Deja te gândești la luna de miere ? Mă întreabă amuzat iar eu dau din cap afirmativ zâmbind larg . Mi-a fost așa dor de tine ! Continuă și mă îmbrățișează .

Stăm așa câteva minute sau poate ore , dar e așa de bine . Dar niște idioți ne strică momentul când încep să urle !

- Ce se întâmplă ? Întreabă toți de odată și când mă refer la toți chiar vorbesc de toți . Harry , Liam , Louis , Niall , Mariano , Iris , Fede , Jessica , Diana , Lola si Luck stăteau în pragul bucătăriei și ne priveau uimiți .

- Nu puteați și voi să dormiți mai mult ? Îi întreb puțin nervoasa și Zayn chicotește .

Se îndepărtează de mine și mă ajută să mă dau jos de pe blat . Rămân lipita de el...

To be continued

Gemeni StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum