Capitolul 15

3.4K 129 18
                                    

- Ian a evadat , spune Robert când mă așez pe canapea.

Tocmai am lăsat-o pe Rose la ea în cameră și fetele sunt cu ea pentru a o demachea și schimbe .

Mă uit la ei și îi văd albi ca vărul la față .

- A-a e-evadat? întreabă Mariano înghițind în sec.

- Cine dreacu e acest Ian? întreb nervos.

- Vă va spune Rose , ne spune Lola îngrijorată

- Dar acum lăsând astea decând dreacu ești cu sora mea ? întreabă Harry puțin nervos.

Gașca lui Rose se întorc uimiți spre mine .

- Stai așa tu și Rose sunteți împreună?mă întreabă Iris șocată și eu dau din cap afirmativ.

- Rose nu a mai avut iubiți încă de atunci . Și-a făcut chiar și un jurământ ! În care spunea că singurul bărbat care îl va mai avea în viața ei va fi cel pentru care și-ar da și viata zâmbind ! spune uimită și așa rămânem toți.

Clipesc des și încerc să leg cate ceva . Pe cine păcălesc ! Nu știu ce se întâmplă ! Azi a fost cea mai ciudată zi din viața mea ! Mai întâi am aflat că iubita mea face parte dintr-o mafie pe care o conduce , seara a venit FBI-UL să spună că a evadat unul Ian și iubita mea leșina ! Nici să nu mai spun că toți au aflat despre relația noastră !

- AAAAAAAAAAAAA , ne ridicăm toți în picioare și ne uităm uni la alți ca apoi să ne îndreptăm atenția spre etaj de unde sa auzit țipătul.

Alergam toți pe scări spre camera lui Rose , vrem să intrăm dar ușa e încuiată . Încep să mă panichez și bat la ușă .

- Rose ești bine ? Iubito deschide ușa !încep agitat.

Dar tot ce se auzea erau niște pași apăsați și niște plânsete . Atunci nu mai stau și încerc să sparg ușa . Ares sare pe ușă parcă vrând să mă ajute și se pare că a funcționat când ușa cade jos . Intrăm înauntru unde pe mijlocul patului stătea Rose cu pătura în jurul ei chemuita . Se legăna și plângea . Mă uit prin cameră și îi văd tricoul care trebuia să-l aibă pe ea făcut vrajde .

Ușile de la balcon erau larg deschise . Nu mă stau și alerg spre Rose . Mă așez lângă Rose și ea îmi sare îmbrațe . Nu stau nici o secundă și o strâng tare la piept .

- Șșșșșș ! Sunt aici , îi spun la ureche și începe să se mai relaxeze.

- Te rog stai cu mine în seara asta? mă roagă și se uită în ochii mei.

Acei ochii verzi de care m-am îndrăgostit erau roși de la plâns și umflați , o sărut pe frunte și o strâng tare la piept . Îmi întorc capul spre ușă unde mai erau decât băieți . Care se uitau absenți la noi . Harry îmi zâmbește trist și îi dă afară pe băieți el ieșind ultimul din cameră . Ares sta la ușă și se uită la stăpâna sa .

- Ce zici dacă mergem la mine în camera? o întreb și ea dă din cap afirmativ.

O iau stil mireasă și ne îndreptăm spre camera mea . Intrăm o așez pe pat ușor și o învelesc . Mă dezbrac și iau pe mine decât niște pantaloni de trening . Mă așez lângă Rose și ea se chemuiește la pieptul meu . Ares sare și el în pat și se pune la picioarele mele. Mă aplec puțin și încep să-l mângâi el torcând .

Sare din nou din pat și se duce la balcon blocând ușile cu corpul său . Se așază comod și se pune și el la somn . O iubește pe Rose și e foarte deștept !

Ce sa întâmplat acolo ? Cine a intrat peste Rose în camera ? De ce tricoul ei era fâșiat ? Și multe alte întrebări la care îmi va răspunde Rose când va fii pregătită !

Rose P.O.V

Îmi deschid ochii încet și mă uit pune jur . Amintiri de aseară apărând .

Flashback:

Stăteam întinsă în pat cu ochii închiși până simt cum se lasă patul . Nu mă panichez fiind sigură că e Zayn . Simt niște buze reci pe obrazul meu și tresar . Astea nu sunt buzele moi și calde ale lui Zayn !

Cea ce e și mai ciudat e că recunosc buzele și nu-mi place asta ! Săruturile coboară pe gât și decid să mă întorc . Îmi deschid ochii și dau de niște ochii albaștri !

Închit în sec și mă ridic în șezut . El se întinde în pat și începe să rânjească încerc să mă ridic din pat dar mă prinde de încheietură și mă trage sub el . Își lipește foarte brutal buzele de ale mele și eu incep să mă agit .

Dar se pare că asta nu-l afectează . Îmi fâșie tricoul și ochii mi-se umplu de lacrimi . Mă zbat dar chiar când să-mi de-a și pantaloni jos îi mușc cu putere buza dar doar se îndepărtează puțin de mine ! Așa că profit de oportunitate și țip din toți blamani .

Imediat auzinduse pași alerți pe scări și niște bâtei în ușă . Ian doar chicotește și îmi sărută gâtul eu dând drumul la lacrimi . Nici o secundă mai târziu și aud vocea lui Zayn .

- Rose ești bine ? Iubito te rog deschide ușa! spune panicat.

Ian se desprinde de mine și se uită nervos .

- Se spre că ai trecut peste mine ! Dar te asigur că tu ești doar a mea ! Voi scăpa de cel care e după ușă și atunci nimeni nu va mai sta între noi! îmi spune la ureche.

Se ridică de pe mine și fuge spre balcon . Eu mă învelesc în pătură și încep să mă legăn în timp ce plâng .

End flashbacks:

Și de aici deja știți poveste . Mă întorc spre cealaltă parte și dau de un Zayn somnoros care se uită la mine înduioșător . Treburi să-i spun despre Ian . Trebuie să știe adevărul ! Mai ales că îl iubesc enorm de mult !

- Trebuie să-ți spun despre Ian , îi spun tristă și mă ridic în șezut.

- Iubito daca nu ești pregătită să-mi vorbești despre el eu nu am nici o problemă ! Voi aștepta până când ești pregătită*îmi spune și îmi mângâie obrazul*

- Trebuie să ști ! îi spun și el dă din cap.

Se rezemă de tăblia patului și mă pune la el în poală cu picioarele de o parte și de alta a coapselor lui .

- Aveam 15 ani , începusem să devin foarte cunoscuta în lumea aceia ! Tata îmi făcuse cunoștință cu cel mai bun prieten al lui . Acela era Ian Somerhalder , un bărbat de 25 de ani , înalt , bine făcut , brunet cu par ciufulit și niște ochii albaștri unici....

To be continued !

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Sper că va plăcut și scuze pentru greșeli !
Apropo cartea Liam's Little Sister-Vol 1 a intrat în rescriere .

Com+Vot !

Gemeni StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum