Dimineața:
Sar din pat ca trăsnită când aud un răcet de leu . Zayn cade din pat și vine spre mine panicat . Eu ies din cameră alergand până în living . Unde era Ares și Maxm Când Ares mă vede sare pe mine începând să mă lingă pe față eu chicotind .
- Ți-a fost dor de mine băiete ? întreb și ca răspuns primesc un răcet ușor. Și mie mi-a fost dor de tine dragule ,spun sărutându-l pe năsuc .
Se întinde pe spate și eu mă așez pe el . El așezănduși labele pe spatele meu .
- Dap , și eu mă bucur să te revăd . murmură Max observând că îl ignor . Dar ei cine sunt? întreabă și eu mă întorc fără să mă dau jos de pe Ares .
În fața scărilor erau toți . Gașca când îl ved pe Ares imediat sar și ei pe el . Gemma se afla în spatele lui Liam și Louis în brațele lui Harry care și lui îi tremurau picioarele . Niall se agățase de picioarele lui Derek , el stand cu mâinile încrucișate la piept . Mama se ținea de brațul lui Robert el stând nemușcat , Maria era bucuroasă că îl revede și Zayn era fascinat .
- E așa de frumos , murmură Zayn și eu chicotesc dându-mă de pe Ares .
- Nu vrei să-l mângâi? îl întreb și el imediat vine lângă mine .
Ares , el e Zayn , Zayn el e Ares , fac prezentările și Ares se ridică.Se plimbă în jurul lui Zayn adulmecând-ul . Ca apoi să sară pe el și să-l lîngă pe față .
- WoW ! El chiar te place foarte mult ! Asta e ciudat . spun uimită din cale afara.
- Pai și eu îl plac , recunoaște și se joacă cu coama lui.
Nu doar el te place. Aș vrea să-l sărut dar nu e încă momentul potrivit în care să se afle despre relația noastră . Până la urmă suntem împreună de aseară . Încă nu sunt așa de sigură împrivința acestei relații. E adevărat simt ceva pentru Zayn dar nu știu sigur .
Zayn e așa de diferit în comparație cu băieți pe care i-am întâlnit de-a lungul timpului . E genul de băiat care n-ar răni nici o muscă , e simpatic , sexi și... Multe alte calități pe care le voi afla de-a lungul timpului.
- Rose , mă trezește la realitateac și eu îmi scutur ușor capul.
- Ce sa întâmplat? îl întreb și el îmi întinde niște foi.
Le răsfoiesc ca apoi să le arunc pe Robert care se uita la mine rânjind . Toți se opresc de ce făceau și se uit la noi întrebători .
- De ce dracu ai făcut asta ? îl întreb deja cu nervi la pământ.
- Eu voiam doar să-ți testez începători , murmură Robert nonșalant și eu mă îndrept spre el amenințător.
- Îți arăt eu ție , țip și vreau să sar pe el dar cineva mă prinde de mijloc .Să-l fut în gură pe cel care mă ține . înjur și cel care mă ține chicotește .
- Ce sa întâmplat? întreabă Mariano și îmi dă drumul .
Deci el mă ținea !
- Privește , îi arăt foile .
Face ochii mari și închide în sec . Se uită la mine șocat și eu mă abțin cu greu să nu sar pe Robert .
- O haide nu-i cine știe ce ! Erau decât vreo 5 puști buni de nimic , spune Robert degajat și sângele din vene deja începe să clocotească.
- Îți arăt eu ție puști buni de nimic , spun vrând să mă arunc pe el dar din nou sunt prinsă .Dacă nu-mi dai drumul în secunda asta și tu și Robert veți avea de suferit .spun exasperată și el îmi dă drumul .
- Ce se întâmplă aici? întreabă mama confuză și observ că ceilalți sunt total în ceață.
- Pai vezi tu sunt pe cale să te las fără scumpul tău soțior , îi spun cu un zâmbet inocent pe față.
Liam P.O.V
Ceva ciudat se întâmplă aici .Mai întâi ura pe care Rose o poartă lui Robert și familiei sale .
2. Anumite afaceri de care doamna Anne le numește măgari .
3. Când îl amenință și lui chiar îi e frică . Apoi când Maria a tipat că era răpire .
4. Derek ia spus nu știu ce la ureche lui Rose și Zayn a început să se încordeze . 5. Derek se trezise cu niște pumni straveni .
6. Derek pomenind de o fată și ajungând într-o baltă de sânge . 6. Anne lovindu-și propria fiică și Rose spunând că a semnat un război în care va pierde .
7. Aseară am fost în camera lui Zayn și el nu era acolo .
8. Azi de dimineață când acel Max ia dat niste foi lui Rose .
Și 9 , asta !- O haide ! Dacă te comporți așa când ți-am distrus un transport cu novici atunci cum te vei comportă când îți voi distruge un transport important , spune Robert dându-și ochii peste cap .
- ACELA ERA UN TRASPORT DE 10.000.000 DE DOLARI ! urlă Rose .
Ok se pare că aici e vorba de ceva foarte serios ! Dacă continuă așa o să încep să cred că sunt nu știu eu ce mari afaceriști . Sau poate o să cred chiar că sunt gangsteri . Oricum Zayn e mare fan a filmelor cu gangsteri și sunt sigur că i-ar placea să trăiască unul pe viu .
Îmi întorc privirea spre băieți și ei era foarte derutați , confuzi și ei bine sunt sigur că le-ar fi convenit să se de-a cu capul de pereți decât să participe la o altfel de conversație . Îmi întorc din nou privirea spre Rose și Robert . Rose era din nou să sară pe el dar Mariano îi dă o țigară aprinsă . Ia o ia frustrată și și-o așează între buze începând să tragă din cu poftă .
Acum arată ca varianta feminină a lui Zayn . Fumează are câteva tatuaje , piercing-uri , după cum pare adoră negru și... Am mai spus că fumează ?
Rose P.O.V
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Sper că va plăcut și scuze pentru greșeli !
Com-Vot !
CITEȘTI
Gemeni Styles
FanfictionDoi gemeni . Total opuși . Ea frumoasă , aroganta , nemiloasă , dură , puternică , deștepta și serioasă . El frumos , talentat , celebru , jucăuși , drăguț , zâmbăreț și copilăros . Total parareli . Totuși erau de nedespărțit dar din cauza că părin...