Cum intru în casă sunt asaltată de fete și luată , la propriu , pe sus ! Intrăm în camera mea și mă aruncă pe pat . Mă uit în jurul meu cu ochii mari și o mimica a feței , șocată .
- Ce dreacu ? Întreb , iar ele se pun în fața mea .
- Aveam fix o ora pentru a o pregăti ! Spune Iris uitandu-se la ceas .
- Jessica manichiura , Lola parul , Iris , Diana ținuta și eu mă voi ocupa de machiaj ! Coordonează Gemma , iar eu clipesc des și apăsat .
Dintr-o dată apare si Ares lângă mine care pare că mă privește cu milă... Am o presimțire rea și nu prea .
Fetele se aruc pe mine și fiecare face ce a zis Gemma .
O ora mai târziu:
Mă uit în oglindă de câteva minute și încă sunt surprinsă . Jessica mi-a făcut ceva simplu la manichiura , a ales decât o combinație între non culori , Lola mi-a ondulat parul și mi la aranjat într-un mod elegant .
Gemma mi-a făcut un machiaj smokey eyes , iar Dina împreună cu Iris , mi-au ales o rochie roșie asortata cu niște pantofi cu toc negri .
Iar toate au decis că îmi mai trebuie o pereche de cercei aurii asortați cu un colier:
- Arăți minunat ! Spun fetele de-o dată .
- Poftim ! Continuă Gemma și îmi dă o poșetă aurie .
- Mersi ! Dar pentru ce e toate astea ? Întreb încruntată .
Mă duc lângă Ares și încep să-l mângâi . Nu prea am petrecut timp cu el în ultima vreme , dar mâine îl voi duce să-l plimb . Și da , am autorizație să-l plimb pe străzi !
- Coboară jos și vei afla răspunsul ! Îmi spune Jessica entuziasmata .
Oftez și mă ridic . Ies din cameră și cobor jos . Dar când eram pe la mijlocul scărilor rămân pe loc câteva secunde . La baza scărilor era Zayn îmbrăcat la costum .
În mâna dreaptă avea un buchet de trandafiri de un roșu aprins . Mă analizează și înghite în sec . Continui sa cobor scările ,iar Zayn Îmi oferă mâna sa . O accept și când ajung lângă el îmi oferă buchetul .
- Arăți încântător ! Îmi spune cu o sclipire în ochii .
- Mersi și tu arăți la fel ! Îl complimentez la rândul meu .
-Da , da , amândoi arăți minunat ! Acum e timpul să plecați ! Spune Harry și ne împinge de la spate .
Ne dă afară din casă , iar eu clipesc des .
- Ok ? Spun privindu-l pe Zayn . El doar chicotește și îmi oferă brațul său .
Îl accept zâmbind și începem să mergem până ajungem lângă o limuzina neagra . Îmi deschide portiera .
- Unde mergem ? Îl întreb și îmi pun capul pe brațul său .
- E o surpriză iubito . Îmi zice , iar eu roșesc .
A început ciudat , acum e minunat , mai urmează să văd cum se încheie tot !
După câteva minute limuzina se oprește și Zayn coboară înainte mea . Cobor și eu dar nu mă lăsa să văd nimic că se pune în fața mea .
Scoate o batista roșie , cam mult roșu , din buzunar și mă încrunt .
- E o surpriză ! Îmi spune , iar eu mă las legata la ochii .
Mă simt ridicata de la sol și chicotesc .
- Nu vreau să te împiedici . Spune pe un ton grijuliu .
Nu spun nimic doar îmi rezem capul de pieptul său . Îi auzeam inima vum vatra într-un ritm alert... La fel ca a mea .
Nu aș fi crezut niciodată că mă voi îndrăgosti în doar o săptămână și ceva așa de repede de un bărbat .
Dar se pare că e posibil . Mi-a luat aproape un an de zile săi spun lui Ian că îl iubesc , iar lui Zayn doar câteva zile .
Autor:
Ce simțeau ei unul pentru altul era pură dragoste . La ei era ceva rar. Nu toți aveau aceasta bine cuvântare . Ei doi se iubeau necondiționat de mult .
Rose deja se gândea să se dăruiască lui... Cu totul . Zayn o vroia nebunește de mult .
Rose nici nu știe câte dușuri reci făcea Zayn pentru a scăpa de excitarea pe care ea i-o provoca !
Ce urma să se întâmple era magic !
Dar din păcate există și personajul negativ... Ian !
Era al dreacu de nervos când vedea că "fetița" lui era atinsă de altul , că ea îl sărută , că îi spune „Te iubesc“... Se abținea cu greu sa nu iasă din ascunzătoarea sa și să-i de-a o lecție celui care acum îi poartă îngerul în brațe .
Ian o iubea... Dar era o iubire nebună , una obsesiva ! Era obsedat de ea ! Era nebun după ea !
Dar na știut cum să aibă grijă de ea , na știut cum s-o iubească , cum s-o respecte , aprecieze... Așa cum face Zayn !
Zayn cănd e gelos se lipește de ce al lui , o sărută , să le arate că e luată... Sau doar vorbește cu ei .
Ian când e gelos distruge , devastează , rănește...
To be continued
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Sper că va plăcut și scuze pentru greșeli !
CITEȘTI
Gemeni Styles
FanfictionDoi gemeni . Total opuși . Ea frumoasă , aroganta , nemiloasă , dură , puternică , deștepta și serioasă . El frumos , talentat , celebru , jucăuși , drăguț , zâmbăreț și copilăros . Total parareli . Totuși erau de nedespărțit dar din cauza că părin...