Rose P.O.V
Mă ridic din pat confuză și văd că sunt în fosta mea cameră . Mă uit prin jur și văd un mic geamantal . Înseamnă că fetele mi-au adus niște schimburi . Așa că mă dau jos din pat și mă îndrept spre duș . După ce ies din duș îmi iau hainele din geamantal și le pun pe cele care le-am avut:
Părul mi-l fac așa:
Și las niște șuvițe mai lungi în față . La machiaj folosesc:puțin la bază fond de ten , mascara , o culoare rozalie în obraji , îmi conturez buzele , folosesc un ruj mat bej , fard de culoarea piele cu puțin maro și auriu , o linie de tuș negru și rimel . Îmi pun cercei , colierul , inelele , în geantă îmi pun ce e necesar și cobor la parter.
Intru în bucătărie și toți se întorc spre mine , eu având un zâmbet de milioane.
- Neața , le urez și îi fur țigarea lui Mariano și cafeaua lui Luck .
- Hei ! țipă ambii revoltați , iar eu trag un fum și o înghițitură din cafea .
- Decând fumezi? mă întreabă Harry , iar eu mă uit la gașcă
- Fumează de 3 ani , răspunde Jessica .
- Apropo , îmi pare rău că nu v-am răspuns ție și Gemmei la toate apelurile sau încercările de a afla dacă mai sunt în viață , dar am crezut , că... Știți voi . murmur jenată .
- Mi-a fost așa de dor de tine surioară . îmi spune și eu zâmbesc .
- Și mie , intervine și Gemma .
Mama își face apariția în bucătărie cu... Nu se poate ! Ne uităm unul la altul nervoși .
- Spencer/Styles ! mârâim ambii .
- Ce dreacu cauți aici Robert ? întreb nervoasă și mama își mușcă buza de jos .
- El e viitorul tau tata , răspunde rușinoasă .
- NU ! Nu vreau sa fiu rudă cu niște experimente eșuate , sau să-l am pe Derek că frate mai mare ! Deja îl am pe Harry , țip revoltată .
- Rose ! Nu știu de unde vă cunoașteți sau de unde ști că el are un fiu dar nu vreau să îi vorbești frumos până la urmă el îți va deveni tată . îmi spune mama nervoasă .
Mă întind , îmi pocnesc decetele , gâtul și mă îndrept spre Robert care se uita la mine rânjind .
- Spencer , poate te vei căsători tu cu mama dar asta nu te face tatăl meu și nu o să primești titlul după care ești înnebunit tu și fiitu. Eu am dobândit acel titlu când tata a murit și le-am arătat tuturor dece sunt în stare ! Așa că tu vei trebui să mă tradezi cu respect. Am un grad de 100 de ori mai mare decât al tău și știi că dacă mă enervezi doar cu o pocnitura din decete , ești mort și tu și Derek și... Maria , îi șoptesc nervoasă .
- Da domnișoara Styles , mârâie primind priviri șocate din partea persoanelor care nu sunt în temă cu tot ce se întâmplă .
Gașca mea de o parte mai au puțin și bufnesc în râs .
- Apropo sper că îi vei transmite același mesajul și lui Derek pentru a ști cum să se comporte și el prin preajma mea. De Maria nu-mi fac griji , ea a învățat pe pielea ei , rânjesc odată cu Marco .
- Dacă Shawn nu se baga în măgăriile alea acum era în viață și probabil nu divorțam , murmură mama
- Ce vorbești acolo mama? întreabă Gemma confuză .
- De ce nu ai putut să uiți și asta la fel ca moartea lui? întreb deja roșie la față din cauza nervilor.
- Pentru că dacă el nu intra în acele măgari el era încă în viață , îmi răspunde mama .
- Dacă el nu intra în acele "măgari" și tu și Gemma mureați, spun mult mai plina de dragi decât înainte .
Și se pare că replica mea a lăsat-o muta pe mama . Din cauza nervilor și pentru a nu răni pe cineva plec în fosta mea cameră și mă încui acolo...
Zayn P.O.V
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Sper că va plăcut și scuze pentru greșeli !
Com+Vot !
CITEȘTI
Gemeni Styles
FanfictionDoi gemeni . Total opuși . Ea frumoasă , aroganta , nemiloasă , dură , puternică , deștepta și serioasă . El frumos , talentat , celebru , jucăuși , drăguț , zâmbăreț și copilăros . Total parareli . Totuși erau de nedespărțit dar din cauza că părin...