Bab 17

4K 214 10
                                    

Elyna hanya duduk di birai katil sementara tunggu Zafreel sudah mandi... Otak dia tak habis2 fikirkan pasal benda yang jadi petang tadi..

"Weh, jom pergi makan.. Aku lapar la.. " Elyna merengek dekat Zafreel..Disebabkan dia lapar la dia merengek.. Kalau tak, tak de makna nya..

"Tadi bukan kau dah makan ke?.. Bukan satu pinggan, dua pinggan pulak tu.. " kata Zafreel tak puas hati.. Yelah, dia punya la kenyang, Elyna boleh lapar..

"Alaaaaaa... Tapi aku lapar lagi... Kau nak aku mati kebulur ke?? Sampai nya hati kau buat wife kau yang kiut(cute) miut ni macam nii.. " Elyna mencucuk pipi nya yang sedia tembam dengan jari telunjuk..

"Yela, yela.. Jom.. " Kata Zafreel mengalah.. Cair la tu..

"Uyeay!! " Elyna berlari anak pergi dekat tempat parking kereta.. Zafreel tergeleng dan tersenyum kecil.. Comel je.. Eh?

"Zaf! Cepat laa! "

"Sabar la kau ni.. Lapar sangat ke? "

"Haah"

"Perut kau ni besar macam perut dinasour ke hah? Badan je kecik, makan banyak gila.. Pelahap! "

"Hey! Tak baik tau cakap wife sendiri pelahap.. "

"Eleh acah la kau.. Padahal dagu dah dua.. Pipi tu besar lagi dari pau mak cik kantin jual.. "

"Jahat.. "

Zafreel tersengih tengok mulut Elyna terkumat-kamit.. Kutuk la tu!

"Yeay, dah sampai.. Jom turun! "

"Weh, sabar la jap.. Aku nak kunci kereta ni.. "

E L Y N A [✓]Where stories live. Discover now