Di sebuah rumah usang...
### : Apa, Ying telah melarikan diri?!
Kaizo : Maaf , bos. Aku tak dapat bawa dia ..
Perempuan itu hanya memandang Smirth yang masih pengsan serta 12 mangsa kanak kanak yang sudah pengsan di dalam sel - sel penjara.
### : Hmm , hantar surat amaran ini pada Taufan.. Ingat, jangan sampai tertangkap dan kamu mesti cari Ying sampai dapat!
Kaizo : Hmm, bos lepas ni ada kerja apa?
### : Kau tak perlu tahu..
Perempuan itu memakai kot kelabu dan mengikat rambutnya gaya ponytail.. Dia membuka cermin mata hitamnya dan membawa beg galasnya..Dia tidak lupa untuk membawa nametag nya yang bernama AMYRA MIRAK..
...
"Tenang, Taufan..."
"Tenang..."
"Argh! Macam mana mahu tenang?!" Taufan membentak marah.. Ish.. Hali memandang Taufan sambil menggelengkan kepala. Dia pun tak semarah itu..
"Nah , Tok Abah suruh aku kasi kau," kata Solar sambil menghulurkan ais special chocholate Tok Abah kepada Taufan. Taufan meneguk pantas.
"Aku tengok kau resah je..." kata Daun sambil memakan burger. Air yang memandang Daun hanya tersengih..
AIR : Kau makan burger ... Ambillah makanan berat...
DAUN :Semua makanan , makanan berat
AIR : *facepalm*
HALI : *datang menyampuk* Mana Api dengan Gempa?
TAUFAN : Diorang gi tolong Tok Abah...
TOING ! Surat itu terbang tepat ke dahi Hali. Apa lagi? Mengamuklah budak Hali tu..
HALI : Kurang asam, asam keping , segala jenis asamlah! Setan mana yang baling tu..
Ochobot mengutip surat itu.. Unik .. Warna merah jambu emas.. Dia membuka surat itu..
OCHOBOT : Korang.. Ini suratlah...
ALL : Surat?
Solar yang malas mahu turut serta , masuk ke dalam rumah.. Niatnya ingin mandi.. Maklumlah dah pukul 11 pagi , dia belum mandi lagi....
DARI :
4m¥®4 m1®4€Hmmm.. Aku tulis ini dengan aman lagi mendamaikan.. Apa yang aku nak adalah jam kuasa kau. Yalah jam kuasa kau kan.. Takkan lah tak boleh bagi aku?
Tak nak bagi? Easy peasy lemon squizy saja bro.. Aku akan culik adik adik kau... Mungkin aku akan buat sup kepala ke.. Miahahahaha...
Oklah.. Bye Taufan yang 'hot'
AIR : Las las tulis Taufan yang hot.. Mesti peminat fanatik..
TAUFAN : Taufan yang hot? Macam pernah dengar.. Tapi aku tak nak bagi jam kuasa aku..
DAUN : Tapi , abang ... Amaran tu ...
TAUFAN : Palsu aje tu...
"Aaaaaaa!"
"Ahli sumo mana jerit tu?" Ochobot terkejut terdengar suara seakan gorilla menjerit..
" Datang dari rumah Tok Abah.." kata Taufan sebelum ke rumah Tok Abah diikuti kembar - kembarnya dan Ochobot..
HALI : Hoi, kenapa ni Solar?
Solar tidak menjawab tetapi menunjukkan ke arah remaja perempuan yang terbaring lemah di hadapan rumah mereka...
🍨🍨🍨
Apa perasaan korang bila tahu bos tu sapa? Tak caya ke? Tak caya sudah.. Tapi korang nak tahu ke siapa remaja perempuan tu? Ok, nanti baca chapter akan datang.. Muahahahaha .. Ehem ehem
Nooroo out!
YOU ARE READING
Dark Side In My Watch (Sambungan Penjenayah Bersiri Taufan)
Action🍃SAMBUNGAN BUKU PENJENAYAH BERSIRI TAUFAN🍃 Taufan : Penculikan kanak kanak berlaku! Tetapi aku bukan kena tuduh en..Macam ni..Right to the story..Aku tengah beli barang..Lepas tu , ada lelaki ni telah culik Daun...Ketika itu aku ah..biarlah author...